ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9092587 |
17.09.2019 г. |
Областна дирекция /ОД/на Министерство на вътрешните работи /МВР/ - Пловдив
/Правоприемник на Областна дирекция - Полиция - Пловдив/ |
“Доставка на канцеларски материали за нуждите на ОДМВР-Пловдив“ |
27.09.2019 г. 17:30 ч. |
9092586 |
17.09.2019 г. |
Българска народна банка /БНБ/ |
„Следгаранционно абонаментно поддържане на асансьори и съоръжения в сградите на БНБ в град София – пл. „Княз Александър І” № 1, Касов център на ул. „Михаил Тенев” № 10 и ул. „Московска” № 7“ |
27.09.2019 г. 15:45 ч. |
9092585 |
17.09.2019 г. |
Патентно ведомство на Република България /РБ/ |
„Доставка и монтаж на климатици за нуждите на Централна патентна библиотека” |
30.09.2019 г. 16:00 ч. |
9092584 |
17.09.2019 г. |
Община Полски Тръмбеш |
„Извършване на строително-монтажни работи по изграждане на футболно игрище на малко поле – УПИ I-533, кв.77 по ПУП на с. Раданово” |
30.09.2019 г. 17:00 ч. |
9092583 |
17.09.2019 г. |
Детска градина - Делфинче, гр. Свети Влас - /Предишно наименование - Обединено детско заведение /ОДЗ/ /старо наименование - Целодневна детска градина /ЦДГ/ /- Делфинче, с. Свети Влас, община Несебър |
Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ „Делфинче”, гр. Свети Влас по две обособени позиции:
1. Обособена позиция№1 – Доставка на основни хранителни продукти
2. Обособена позиция №2 – Доставка на плодове и зеленчуци
|
27.09.2019 г. 17:00 ч. |
9092582 |
17.09.2019 г. |
Община Рудозем |
„Избор на изпълнител за осъществяване на консултантски услуги за последващото управление и отчитане на проект за инвестиционно намерение: "Реконструкция и рехабилитация на улици в община Рудозем“, съгласно Административен договор BG06RDNP001-7.001-0105-С01 от 16.05.2019 г., подписан между община Рудозем и Държавен фонд „Земеделие” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. |
30.09.2019 г. 17:00 ч. |
9092581 |
17.09.2019 г. |
Електроразпределение Север АД
/старо наименование "Енерго - Про Мрежи" АД /старо наименование "Е.ОН България мрежи" АД /Старо наименование: Електроразпределение - Горна Оряховица АД// |
Предметът на поръчката предвижда доставка чрез покупка на нова, неупотребявана брава едностранна с резе/планка, мебелен тип за нуждите на Електроразпределение Север АД.
Количество:
1.Брава едностранна с резе/планка – 6000 броя;
2.Ключ – 500 броя;
Забележка: В посочените количества може да настъпи промяна съобразно нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
|
04.10.2019 г. 18:00 ч. |
9092580 |
17.09.2019 г. |
Дирекция Управление на собствеността и социални дейности /ДУССД/ към Министерство на вътрешните работи - МВР |
Ремонт на покриви на сгради, предоставени за управление на МВР, на територията на гр. София“ по следните обособени позиции:
- Обособена позиция № 1 - Ремонт на покриви на административна сграда И-71 и трафопост, бул. „Александър Малинов“ № 1, гр. София.
- Обособена позиция № 2 - Ремонт на покрив в административна сграда, бул. „Мария Луиза“ №114Б, гр. София.
|
04.10.2019 г. 17:30 ч. |
9092578 |
17.09.2019 г. |
Община Габрово |
Предмет на поръчката е „Доставка на канцеларски материали и дребно офис оборудване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет“
Доставките се извършват въз основа на писмена заявка на определени от Възложителя лица, като изпълнението на доставка е в срок до 72 часа всеки работен ден от 09:00 до 16:00 часа. В случай, че срокът изтича в неработен ден, то доставката се изпълнява в първия работен ден, следващ неработния.
Кратко описание: Извършване на доставка на канцеларски материали и дребно офис оборудване.
ОБЕМ НА ДЕЙНОСТИТЕ:
Видът и количеството на доставките е съгласно техническата спецификация. Прогнозните количества са с ориентировъчен характер и не обвързват Възложителя. Обвързващи за Възложителя са единствено изпратените до Изпълнителя писмени заявки за доставка, по отношение на вид на артикулите, количество и стойност.
Срокът на действие на договора е до 31.12.2020 г. и влиза в сила не по-рано от 01.01.2020 г.
Подробното описание на предмета на поръчката е представено в Техническата спецификация и КС към документацията на поръчката.
Място на извършване: община Габрово.
Място на изпълнение на доставките: до съответния обект (съгласно Приложението към спецификацията), посочен в писмената заявка на представители на Възложителя. В зависимост от конкретните си потребности. Възложителят може да прави промяна в списъка на обектите, като добавя нови или изважда съществуващи.
Посочените прогнозни количества в Количествената сметка /КС/ са ориентировъчни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява в зависимост от конкретно възникналите нужди. В този смисъл Възложителят има право в срока на договора да не заяви в пълен обем даденото прогнозно количество стока, както и да заявява доставки на стоки след достигане на посочените за тях прогнозни количества, до достигане на общата стойност на договора при наличие на необходимост от тях.
Предложената цена, включва в стойността си всички разходи, свързани с изпълнение на поръчката. |
01.10.2019 г. 17:00 ч. |
9092577 |
17.09.2019 г. |
Комплексен онкологичен център/КОЦ/ - Шумен ЕООД/Старо наименование - Междуобластен диспансер за онкологични заболявания със стационар /МДОЗС/ - Шумен |
"Доставка на индивидуални средства за имобилизация, съвместими със система "Linac Unique TM" по Техническа спецификация-Приложение 1
|
30.09.2019 г. 16:30 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 716 от 4319 | | |