Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9092587 17.09.2019 г.  Областна дирекция /ОД/на Министерство на вътрешните работи /МВР/ - Пловдив /Правоприемник на Областна дирекция - Полиция - Пловдив/ “Доставка на канцеларски материали за нуждите на ОДМВР-Пловдив“ 27.09.2019 г.  17:30 ч.
9092586 17.09.2019 г.  Българска народна банка /БНБ/ „Следгаранционно абонаментно поддържане на асансьори и съоръжения в сградите на БНБ в град София – пл. „Княз Александър І” № 1, Касов център на ул. „Михаил Тенев” № 10 и ул. „Московска” № 7“ 27.09.2019 г.  15:45 ч.
9092585 17.09.2019 г.  Патентно ведомство на Република България /РБ/ „Доставка и монтаж на климатици за нуждите на Централна патентна библиотека” 30.09.2019 г.  16:00 ч.
9092584 17.09.2019 г.  Община Полски Тръмбеш „Извършване на строително-монтажни работи по изграждане на футболно игрище на малко поле – УПИ I-533, кв.77 по ПУП на с. Раданово” 30.09.2019 г.  17:00 ч.
9092583 17.09.2019 г.  Детска градина - Делфинче, гр. Свети Влас - /Предишно наименование - Обединено детско заведение /ОДЗ/ /старо наименование - Целодневна детска градина /ЦДГ/ /- Делфинче, с. Свети Влас, община Несебър Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ „Делфинче”, гр. Свети Влас по две обособени позиции: 1. Обособена позиция№1 – Доставка на основни хранителни продукти 2. Обособена позиция №2 – Доставка на плодове и зеленчуци 27.09.2019 г.  17:00 ч.
9092582 17.09.2019 г.  Община Рудозем „Избор на изпълнител за осъществяване на консултантски услуги за последващото управление и отчитане на проект за инвестиционно намерение: "Реконструкция и рехабилитация на улици в община Рудозем“, съгласно Административен договор BG06RDNP001-7.001-0105-С01 от 16.05.2019 г., подписан между община Рудозем и Държавен фонд „Земеделие” за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. 30.09.2019 г.  17:00 ч.
9092581 17.09.2019 г.  Електроразпределение Север АД /старо наименование "Енерго - Про Мрежи" АД /старо наименование "Е.ОН България мрежи" АД /Старо наименование: Електроразпределение - Горна Оряховица АД// Предметът на поръчката предвижда доставка чрез покупка на нова, неупотребявана брава едностранна с резе/планка, мебелен тип за нуждите на Електроразпределение Север АД. Количество: 1.Брава едностранна с резе/планка – 6000 броя; 2.Ключ – 500 броя; Забележка: В посочените количества може да настъпи промяна съобразно нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 04.10.2019 г.  18:00 ч.
9092580 17.09.2019 г.  Дирекция Управление на собствеността и социални дейности /ДУССД/ към Министерство на вътрешните работи - МВР Ремонт на покриви на сгради, предоставени за управление на МВР, на територията на гр. София“ по следните обособени позиции: - Обособена позиция № 1 - Ремонт на покриви на административна сграда И-71 и трафопост, бул. „Александър Малинов“ № 1, гр. София. - Обособена позиция № 2 - Ремонт на покрив в административна сграда, бул. „Мария Луиза“ №114Б, гр. София. 04.10.2019 г.  17:30 ч.
9092578 17.09.2019 г.  Община Габрово Предмет на поръчката е „Доставка на канцеларски материали и дребно офис оборудване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет“ Доставките се извършват въз основа на писмена заявка на определени от Възложителя лица, като изпълнението на доставка е в срок до 72 часа всеки работен ден от 09:00 до 16:00 часа. В случай, че срокът изтича в неработен ден, то доставката се изпълнява в първия работен ден, следващ неработния. Кратко описание: Извършване на доставка на канцеларски материали и дребно офис оборудване. ОБЕМ НА ДЕЙНОСТИТЕ: Видът и количеството на доставките е съгласно техническата спецификация. Прогнозните количества са с ориентировъчен характер и не обвързват Възложителя. Обвързващи за Възложителя са единствено изпратените до Изпълнителя писмени заявки за доставка, по отношение на вид на артикулите, количество и стойност. Срокът на действие на договора е до 31.12.2020 г. и влиза в сила не по-рано от 01.01.2020 г. Подробното описание на предмета на поръчката е представено в Техническата спецификация и КС към документацията на поръчката. Място на извършване: община Габрово. Място на изпълнение на доставките: до съответния обект (съгласно Приложението към спецификацията), посочен в писмената заявка на представители на Възложителя. В зависимост от конкретните си потребности. Възложителят може да прави промяна в списъка на обектите, като добавя нови или изважда съществуващи. Посочените прогнозни количества в Количествената сметка /КС/ са ориентировъчни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява в зависимост от конкретно възникналите нужди. В този смисъл Възложителят има право в срока на договора да не заяви в пълен обем даденото прогнозно количество стока, както и да заявява доставки на стоки след достигане на посочените за тях прогнозни количества, до достигане на общата стойност на договора при наличие на необходимост от тях. Предложената цена, включва в стойността си всички разходи, свързани с изпълнение на поръчката. 01.10.2019 г.  17:00 ч.
9092577 17.09.2019 г.  Комплексен онкологичен център/КОЦ/ - Шумен ЕООД/Старо наименование - Междуобластен диспансер за онкологични заболявания със стационар /МДОЗС/ - Шумен "Доставка на индивидуални средства за имобилизация, съвместими със система "Linac Unique TM" по Техническа спецификация-Приложение 1 30.09.2019 г.  16:30 ч.
Общ брой: 43188
Страница 716 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)