Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9092644 19.09.2019 г.  Мини "Марица Изток" ЕАД - Раднево Доставка на облицовка за откатни барабани за SRs 2000 и SRs 1200 25.09.2019 г.  16:00 ч.
9092643 19.09.2019 г.  Териториално поделение държавно ловно стопанство /ТПДЛС/ - Женда - Кърджали към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян „Предоставяне на услуги свързани със селското стопанство (в т.ч. изпълнение на агротехнически услуги – оран, сеитба, жътва, балиране, силажиране, поливане и др.; даване под наем на селскостопански машини и селскостопански инвентар, с оператор) за нуждите на ТП ДЛС „Женда““ 25.09.2019 г.  16:00 ч.
9092642 18.09.2019 г.  Обединено детско заведение /ОДЗ/- Райна Княгиня, гр. Мартен „Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ „Райна Княгиня", гр. Мартен, по следните обособени позиции: Обособена позиция №1: Месо н месни продукти Обособена позиция №2: Мляко и млечни продукти Обособена позиция №3: Масла и мазнини Обособена позиция №4: Риба, рибни продукти Обособена позиция №5: Яйца Обособена позиция №6: Зърнени храни и храни на зърнена основа Обособена позиция №7: Картофи, кореноплодни и варива Обособена позиция №8: Плодове, зеленчуци и продукти от тях Обособена позиция №9: Други хранителни продукти 30.09.2019 г.  16:30 ч.
9092641 18.09.2019 г.  Плевенска филхармония Избор на изпълнител за извършване на специализиран превоз на служителите на Плевенска филхармония. 30.09.2019 г.  17:00 ч.
9092640 18.09.2019 г.  Община Габрово Извършване на охрана със сигнално-охранителна техника на обекти общинска собственост на територията на община Габрово, описани в Техническата спецификация /Приложение 1/. Срок за изпълнение на поръчката - от 01.01.2020 г. до 31.12.2021 г. Охраната на посочените в списъка обекти /Приложение 2/ със СОТ ще се осъществява денонощно, седем дни в седмицата, в работни, празнични и почивни дни, като за целта избраният изпълнител трябва да разполага с необходимия технически и кадрови ресурс. Охраната ще се извършва, съгласно изискванията на Възложителя описани в Техническата спецификация /Приложение 1/. 27.09.2019 г.  17:00 ч.
9092639 18.09.2019 г.  Община Пещера „Услуги по осъществяване на строителен надзор по проект: Реконструкция на ул. „Георги Кьосеиванов“ и ул. „Иван Вазов“ от о.т. 313 до о.т. 338 и на ул. „Изгрев“ от о.т. 148 до о.т. 312“, като обекта е със следните параметри: т.1.1 ул. „Георги Кьосеиванов“ – ЕТАП 1 - основният габарит за участък 1 е 8,00м с две ленти за движение по 4,0м. – в участък 1 от км 0+515,60 до км 0+740,60 се проектира нова лента за движение с ширина 2,50м за сметка на част от десния тротоар по растящия километраж, а основното платно се преобразува от габарит 8,00м на 7,00м с две ленти по 3,50м. Съответно общия габарит е равен на 9,50м. т.1.2 ул. „Иван Вазов“ от о.т. 313 до о.т. 338 и на ул. „Изгрев“ от о.т. 148 до о.т. 312“ - Трасето на улицата е разделено на три участъка - първи участък с дължина 56,Зм до пресичането си с ул. ,,Михаил Такев" и габарит 6,00м, втори участък с две платна, разделени с подпорна стена в разделителната ивица с дължина 80м и габарит 4м на всяко платно и трети участък - до пресичането на ул. ,,Изгрев" с ул. ,,Хан Пресиян" с дължина 652, 9м и габарит 6,00м. Тротоарите са с различни ширини до съществуващите огради. Първите два участъка са с паважна настилка. Общата дължина на улицата е 789,20 м. или 0.789км. С обща площ на тротоарите 2400 м2 , пътно платно с площ 4865 м2 01.10.2019 г.  17:30 ч.
9092638 18.09.2019 г.  Община Пещера т.1Предмета на обществената поръчка обхваща изпълнението на „Услуги по осъществяване на строителен надзор по проект: “Изграждане и оборудване на мини футболно игрище в ПГХВТ „Атанас Ченгелев““, като обекта е със следните параметри: т.1.1Подмяна на настилки в зоната на обособените игрища, комбинирано за волейбол и баскетбол и игрище за футбол на малки врати. т.1.2Направа на осветление. т.1.3Направа на Настилка на игрището за футбол на малки врати от изкуствена „трева" , а на останалите и игрища с асфалтобетон 4 см., с нанесено разчертаване на и игрищата. т.1.4Монтаж на три модула пейки по за 18 зрители т.2Изпълнителят ще изпълнява функциите на КОНСУЛТАНТ по смисъла на Чл.166, ал.1, т.1 и т.2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), като ще извършва своите задължения и отговорности при изпълнение на следните дейности, които са свързани с осъществяване на строителен надзор и проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти на строежа и представляват условие, следствие или допълнение към него при реализиране на строежа. Конкретни дейности са както следва: т.2.1Консултантът трябва да предоставя своите услуги по време на следните етапи от реализацията на проекта: изпълнение на услугата при подготвителния етап преди строителството (Етап I); изпълнение на услугата при строителството (Етап II); изпълнение на услугата при заключителния етап (Етап III); изпълнение на услугата по време на гаранционната отговорност на Строителя за отстраняване на дефекти (Етап IV) т.2.2Консултантът следва да изпълнява функциите на строителен надзор и по време на отстраняване скрити дефекти през гаранционните срокове. т.2.3Консултантът ще изпълнява функциите на строителен надзор съгласно българското законодателство. т.2.4Консултантът ще следи проектирането и строителството да бъдат завършени в рамките на посочения срок и на залегналата в Договора за строителство стойност за реализация. т.2.5Консултантът ще отговаря за изпълнението на всички предпоставки и условия, необходими за получаването на съответните разрешения за ползване в съответствие с българското законодателство. т.2.6Консултантът ще отговаря за професионалното и законосъобразно финализиране на строителния процес в съответствие с българското законодателство. т.2.7Консултантът следва да изпълнява дейностите свързани със строителен надзор съгласно Техническата спецификация на Възложителя т.2.8Консултантът следва да се спазва всички задължения и отговорности и да изпълнява всички дейности вменени му и изискващи от него определени действия, чрез клаузите на Договора със Строителя. т.2.9Консултантът извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите т.2.10Всички останали дейности, възложени на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, при условията на Договора, които са необходими за изпълнението на предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на строежа, освен ако договорът или българското законодателство не ги възлагат изрично в задължение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, СТРОИТЕЛЯ или трето лице 2.11Всички други задължения, вменени му съгласно действащата нормативна уредба в страната. 01.10.2019 г.  17:30 ч.
9092637 18.09.2019 г.  Община Монтана Предмет на настоящата обществена поръчка е „Изпълнение на дейности за осигуряване на информация и комуникация за проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в община Монтана чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с алтернативни форми на отопление“ по три обособени позиции: Обособена позиция № 1: Организиране и провеждане на публични събития (пресконференции) по проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в община Монтана чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с алтернативни форми на отопление“. В рамките на Обособена позиция № 1 се предвижда изпълнението на следните дейности: Дейност № 1: Организиране и провеждане на публични събития (пресконференции) по проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в община Монтана чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с алтернативни форми на отопление“. Обособена позиция № 2: Изработване на информационни и рекламни материали (билборд, банер, плакати, промопакети и информационни табелки) по проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в община Монтана чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с алтернативни форми на отопление“ В рамките на Обособена позиция № 2 се предвижда изпълнението на следните дейности: Дейност № 1: Изработване и поставяне на информационен билборд (1 бр.) за проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в община Монтана чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с алтернативни форми на отопление“ Дейност № 2: Изработване и поставяне на банер (1 бр.) за проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в община Монтана чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с алтернативни форми на отопление“ Дейност № 3: Изработване на информационни плакати (50 бр.) за проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в община Монтана чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с алтернативни форми на отопление“ Дейност № 4: Изработване на промоционални материали (промопакети) 3 650 бр., включващи тефтер и химикалка за проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в община Монтана чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с алтернативни форми на отопление“ Дейност № 5: Изработване на информационни табелки (1 825 бр.) за проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в община Монтана чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с алтернативни форми на отопление“. Обособена позиция № 3: Изработване на печатни информационни материали (информационни брошури и стикери), включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в община Монтана чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с алтернативни форми на отопление“ В рамките на Обособена позиция № 3 се предвижда изпълнението на следните дейности: Дейност № 1: Изработване на информационни брошури (5 000 бр.) за проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в община Монтана чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с алтернативни форми на отопление“ Дейност № 2: Изработване на информационни стикери (1 825 бр.) за проект „Подобряване качеството на атмосферния въздух в община Монтана чрез подмяна на отоплителни устройства на твърдо гориво с алтернативни форми на отопление“.] 30.09.2019 г.  17:30 ч.
9092636 18.09.2019 г.  Висш съдебен съвет /ВСС/ „Изработване на печатни рекламни и информационни материали за нуждите на ВСС“. В предмета на поръчката е включена и „опция за допълнително възлагане за изработване на материали (допълнителни количества или допълнителни видове материали)”. 30.09.2019 г.  17:00 ч.
9092635 18.09.2019 г.  Община Твърдица „ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ И СНЕГОПОЧИСТВАНЕ НА ОБЩИНСКАТА ПЪТНА МРЕЖА ПРЕЗ 2019-2020 г. В ОБЩИНА ТВЪРДИЦА” 30.09.2019 г.  17:00 ч.
Общ брой: 43188
Страница 711 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)