ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9072262 |
17.01.2018 г. |
Център за спешна медицинска помощ /ЦСМП/ - Перник |
Сервизно обслужване, поддръжка и ремонт на автомобили за нуждите на ЦСМП - Перник |
26.01.2018 г. 16:00 ч. |
9072261 |
17.01.2018 г. |
Национална музикална академия /НМА/ "Проф. Панчо Владигеров" |
„Доставка на компютърна техника за цялостно обновяване и модернизация на учебната сграда на ул. Акад. Людмил Стоянов № 6 на Национална музикална академия "Проф. Панчо Владигеров" по Проект № BG16RFOP001-3.003-0006-C01 „Обновяване и модернизация инфраструктурата на учебна сграда на Национална музикална академия "Проф. Панчо Владигеров" по Оперативна програма „Региони в растеж" 2014-2020 |
25.01.2018 г. 17:00 ч. |
9072260 |
17.01.2018 г. |
Столична община - Район "Връбница" |
Ремонт на асансьорна уредба на кухненски блок на 82 ДГ "Джани Родари", СО-район „Връбница“, съгласно действащото нормативно законодателство |
26.01.2018 г. 15:00 ч. |
9072259 |
17.01.2018 г. |
Община Златарица |
„Избор на изпълнител на СМР на обект „Изграждане на площадка в гр. Златарица, 30962.502.1997 – СУ „Св. Св. Кирил и Методий“. |
22.01.2018 г. 17:00 ч. |
9072258 |
17.01.2018 г. |
Детска градина - Радост, кв. Долни Воден, гр. Асеновград |
Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ „Радост”-Асеновград по обособени позиции”: Позиция І- „Плодове и зеленчуци”; Позиция ІІ-„Хляб и хлебни изделия”; Позиция ІІІ – „Мляко и млечни продукти”; Позиция ІV-„ Месо и месни продукти ”; Позиция V- „Плодови и зеленчукови консерви, замразени и пакетирани продукти, подправки и яйца” |
25.01.2018 г. 16:00 ч. |
9072257 |
17.01.2018 г. |
Териториално поделение държавно ловно стопанство /ТПДЛС/ - Мазалат към Държавно предприятие - Югоизточно държавно предприятие /ДПЮИДП/ - Сливен |
Изработка и доставка на формуляри по ЗГ, ЗЛОД и др. необходими бланки по задание на възложителя за нуждите на ТП ДЛС "Мазалат" |
24.01.2018 г. 17:00 ч. |
9072256 |
17.01.2018 г. |
Община Лясковец |
"Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане и оборудване на офис и зали по проект, финансиран по Програма за трансгранично сътрудничество „Interreg V-A Румъния - България 2014-2020" |
29.01.2018 г. 17:00 ч. |
9072255 |
17.01.2018 г. |
Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Мездра към Държавно предприятие - Северозападно държавно предприятие /ДПСЗДП/ - Враца |
„ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ И НАПИТКИ
ЗА НУЖДИТЕ НА ТП ДГС МЕЗДРА ЗА СРОК ОТ 12 МЕСЕЦА”
|
23.01.2018 г. 16:00 ч. |
9072254 |
17.01.2018 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ - Самоков ЕООД |
„Осъществяване на денонощна физическа охрана на сградата на “МБАЛ – Самоков”ЕООД , сградата на бившата Поликлиника и имущество на „МБАЛ-Самоков”ЕООД”
Обектът на обществена поръчка “Осъществяване на денонощна физическа охрана на сградата на “МБАЛ – Самоков”ЕООД , сградата на бившата Поликлиника и имущество на „МБАЛ-Самоков”ЕООД” ” е предоставянето на услуги - охранителни услуги .
Обектите на денонощната охрана са:
1.Недвижимият имот - земята, сградите и съоръженията, растенията и всички други подобрения в имота, трайно закрепени към земята;
2.Движимите вещи - дълготрайни и краткотрайни материални активи като: инсталации и съоръжения, енергия, суровини и материали, консумативи и всяко друго движимо имущество, което се намира в границите на имота.
3.Съблюдаване за спазване на обществения и вътрешния ред в обектите на охрана (сграда, двор и прилежащи части).
Определеният въз основа на процедурата изпълнител следва да осъществява дейности по контрол при пропускателния режим, обход по определени за територията на цялото лечебно заведение маршрути през променливи интервали и посоки в денонощния времеви пояс (24 часа) на рaбота на охраната, контрол при внасянето и/ или изнасянето на вещи и материали от външни и/ или вътрешни служители на Възложителя без изключение в почивни, празнични или официално неработни дни.
Вид на поръчката: По чл.20,ал.4,т.2, във връзка с чл.20, ал.3, т.2 от ЗОП и чл.20,ал.9 от ЗОП чрез събиране на оферти въз основа на обява за събиране на оферти.
Срок на поръчката: 12 /дванадесет / месеца от сключване на договора.
Място на изпълнение – гр.Самоков,ул.,,Македония”№49, „МБАЛ-Самоков”ЕООД.
Срок на валидност на предложенията – не по-малък от 60 календарни дни от крайния срок за подаване на офертите.
Прогнозна стойност: общо до 50 000 без ДДС:Участник, предложил по-висока цена от посочената прогнозна стойност ще бъде отстранен от участие!!!
Начин на плащане
Плащането се извършва в левове, по банков път, на посочената от Изпълнителя банкова сметка, отложено, в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от последния ден на месеца, през който е извършена услугата и след представяне на фактура и ежемесечен отчет за извършената охранителна дейност.
|
01.02.2018 г. 17:00 ч. |
9072253 |
16.01.2018 г. |
Столична община |
„Сключване на индивидуална рискова застраховка „Живот” за членове на доброволното формирование на Столична община“ |
24.01.2018 г. 17:30 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 2556 от 4319 | | |