ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9072284 |
18.01.2018 г. |
Община Якоруда |
Предмет на поръчката: Избор на изпълнители за предоставяне на проектантски услуги и упражняване на авторски надзор за реализация на проекти за нуждите на община Якоруда по 2 обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 – Избор на изпълнител за предоставяне на проектантски услуги за реализацията на проект „Обновяване на площад и градска градина в УПИ II и УПИ III, кв. 67 по плана на гр. Якоруда, Община Якоруда“ и упражняване на авторски надзор при изпълнението му.
Обособена позиция № 2 - Избор на изпълнител за предоставяне на проектантски услуги за реализацията на проект „Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на Детска градина в община Якоруда“ и упражняване на авторски надзор при изпълнението му.
|
25.01.2018 г. 17:00 ч. |
9072283 |
18.01.2018 г. |
Община Смядово |
„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на проект: № BG05M9OP001-2.005-0048-C01 „Предоставяне на иновативни социални услуги за активно включване в община Смядово“
Обществената поръчка включва пет обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности;
Обособена позиция № 2: Доставка на копирна хартия;
Обособена позиция № 3: Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки;
Обособена позиция № 4: Доставка на Медицинска чанта;
Обособена позиция № 5: Доставка на работно облекло.
На основание чл. 12, ал. 3 от ЗОП и чл. 80, ал. 1 от ППЗОП, обособена позиция № 3 се запазва за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, поради обстоятелството, че стоките са включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки.
|
22.01.2018 г. 17:00 ч. |
9072281 |
17.01.2018 г. |
Община Дупница |
„Изготвяне на комплексен проект за инвестиционна инициатива за обект: “Регионално депо за неопасни отпадъци – Дупница“, в землищата на с. Джерман и с. Грамаде, съдържащ ПУП и инвестиционен проект” |
22.01.2018 г. 17:30 ч. |
9072280 |
17.01.2018 г. |
Водоснабдяване и канализация ЕООД - Ямбол |
Доставка на резервни части за водомери за нуждите на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол |
22.01.2018 г. 17:00 ч. |
9072279 |
17.01.2018 г. |
Община Варна |
„Подготовка на технически спецификации и тръжни документации за възлагане на обществените поръчки за дейностите по проектите, които се финансират по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 год. и Програмата за морско дело и рибарство 2014-2020 год.“ с две обособени позиции:
Обособена позиция 1: „Изготвяне на документации за възлагане на обществени поръчки за дейностите по проект „Модернизация и реконструкция на рибарско пристанище „Карантината“, местност „Карантината“, район „Аспарухово““ и
Обособена позиция 2: „Изготвяне на документации за възлагане на обществени поръчки за дейностите по проектите, които се финансират по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 год.“
|
25.01.2018 г. 17:30 ч. |
9072278 |
17.01.2018 г. |
Община Ямбол |
Предоставяне на далекосъобщителни услуги, чрез обществена далекосъобщителна клетъчна мрежа по стандарт GSM, с национално покритие от лицензиран оператор за необходимостта от комуникационно обслужване на Община Ямбол и изпълнявани от Община Ямбол проекти, както и за нуждите на Детски ясли и Детска кухня, Социални услуги Дом стари хора и Домашен социален патронаж, Общинско предприятие „Общински пазари“, Общинско предприятие „Платени зони за паркиране", Общинско предприятие „Спортни имоти“, Общинско предприятие „Туризъм и култура“, Общинско предприятие „Комунални и обредни дейности", Общинско предприятие „Паркове и зони за отдих“, Комплекс за социални услуги за деца и възрастни, Центрове за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания, Защитено жилище за хора с умствена изостаналост и Областен информационен център |
24.01.2018 г. 17:00 ч. |
9072277 |
17.01.2018 г. |
Медицински университет /МУ/ - Плевен |
Доставка на микроскопска техника за обучение на студенти за нуждите на Факултет по „Фармация“ при МУ-Плевен. |
22.01.2018 г. 16:30 ч. |
9072275 |
17.01.2018 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Света Анна" АД - София - /Старо наименование - Университетска многопрофилна болница за активно лечение - Света Анна АД, София/ |
Предметът на поръчката е доставката на пакетирана подкрепително-тонизираща храна и напитки за кръводарителите в УМБАЛ "Света Анна"-София АД, в зависимост от потребностите на Възложителя. Съдържанието на предлаганите пакети следва да отговаря на минималните изисквания,заложени в публикуваната обява. Доставката включва различни подкрепителни храни и тонизиращи напитки, чието предназначение е да се постигне тонизиращо действие върху кръводарителите-шоколадови и какаови продукти, какаов крем, кроасани, солени бисквити, соленки, ядки и различни тонизиращи напитки-газирани, енергийни, плодови, зеленчукови или плодово-зеленчукови сокове и други с общо тонизиращо действие.
Задължителното минимално съдържание на опаковката/пакета за кръводарители включва: шоколад (блок) от 80 до 100 гр. (съгласно чл.4, ал.1 и/или ал.2, т.3 от Наредба за изискванията към какаото и шоколадовите продукти), кроасан индивидуално опакован от 65 до 80 гр. и тонизираща безалкохолна напика, съдържаща кофеин с обем от 0,500 литра. Задължителна "топла напитка": инстантно/разтворимо кафе и черен чай – пакетче в индивидуална опаковка, суха сметана - пакетче, захар – 10 гр., опаковани в индивидуално пакетче, два броя чаши от 0,100 литра и бъркалки за еднократна употреба. Тонизиращо - подкрепителните храни и напитки се окомплектоват и доставят в прозрачна, здрава и функционална опаковка като следва да са по един брой от изброения асортимент (без повтаряемост на продукт в опаковката). Теглото на опаковката не трябва да надвишава 2 кг. Стойността на един пакет с подкрепително - тонизиращи храни и напитки трябва задължително да е до 8.00 лв. с ДДС съгласно чл.2, ал.3 от Наредбата за условията и реда за възмездяване и остойностяване на разходите по вземане, диагностика и преработка на кръв и кръвни съставки за стимулирането, организирането и провеждането на дейностите, свързани с кръводаряването.
Всички участници задължително представят мостра на пакета с подкрепително - тонизираща храна и напитки, които предлагат, за изпълнение на поръчката. Приблизително количество пакети, които могат да бъдат заявени - до 6000 броя.
Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено, в срок до 60 календарни дни след доставка и представяне на следните документи: фактура, приемо – предавателен протокол и заявка от Възложителя. Крайната цена включва всички разходи до краен получател УМБАЛ "Света Анна" – София АД. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 месеца от подписването на договор при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът за доставка е по предложение на участника, но не по-дълъг от 4 часа от получаване на заявката от Възложителя. Офертите на участниците следва да съдържат:
1.Списък на документите,съдържащи се в офертата; 2.Удостоверение за актуално състояние;
3.Декларация за срок на валидност на офертата; 4.Административни сведения;
5.Декларация за запознаване с проекта на договор; 6.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП; 7.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.3-5 от ЗОП. 8.Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка; 9.Сертификати за качество на предлаганите продукти;
10.Приемо-предавателен протокол за представени мостри на предлаганите продукти;
11.Декларация, че всички доставки ще отговарят на ЗХ, Наредба за изискванията към етикетирането и представянето на храни,Наредба №23,Наредба за изискванията към какаото и шоколадовите продукти; 12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката;
13.Ценово предложение. |
25.01.2018 г. 16:00 ч. |
9072274 |
17.01.2018 г. |
Община Струмяни |
„Поддържане и ремонт на улично осветление на 21 населени места на територията на община Струмяни" |
24.01.2018 г. 17:00 ч. |
9072273 |
17.01.2018 г. |
"Булгартрансгаз" ЕАД |
Поръчката включва извършване на периодични доставки по заявки на възложителя на минерална и изворна вода в следните разфасовки: минералната вода - галони от 19 литра, пластмасови бутилки от 1,5 литра и от 0,5 литра и стъклени бутилки от 0,330 литра; изворна вода - галони от 19 литра, пластмасови бутилки от 1,5 литра и от 0,5 литра, за срок от 12 месеца, считано от датата на сключване на договор или до достигане на сумата от 69 990 лева, без ДДС. При изтичане на срока, без да е достигната сумата oт 69 990 лв., без ДДС, след писмено уведомление от страна на възложителя, изпълнителят продължава извършването на доставките в срок не по-дълъг от 4 месеца. Изискванията към предмета на поръчката са подробно описани в техническата спецификация на възложителя.
Прогнозното количество за консумация за период от 12 месеца е, както следва: 7 052 галона от 19 литра, 43 977 пластмасови бутилки от 1,5 литра, 10 450 пластмасови бутилки от 0,5 литра и 300 стъклени бутилки от 0,330 литра. Видовете доставки са конкретизирани в техническата спецификация.
Посочените количества са прогнозни и възложителят не се задължава с тяхното пълно изпълнение. |
24.01.2018 г. 17:00 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 2554 от 4319 | | |