Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9072284 18.01.2018 г.  Община Якоруда Предмет на поръчката: Избор на изпълнители за предоставяне на проектантски услуги и упражняване на авторски надзор за реализация на проекти за нуждите на община Якоруда по 2 обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – Избор на изпълнител за предоставяне на проектантски услуги за реализацията на проект „Обновяване на площад и градска градина в УПИ II и УПИ III, кв. 67 по плана на гр. Якоруда, Община Якоруда“ и упражняване на авторски надзор при изпълнението му. Обособена позиция № 2 - Избор на изпълнител за предоставяне на проектантски услуги за реализацията на проект „Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на Детска градина в община Якоруда“ и упражняване на авторски надзор при изпълнението му. 25.01.2018 г.  17:00 ч.
9072283 18.01.2018 г.  Община Смядово „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на проект: № BG05M9OP001-2.005-0048-C01 „Предоставяне на иновативни социални услуги за активно включване в община Смядово“ Обществената поръчка включва пет обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности; Обособена позиция № 2: Доставка на копирна хартия; Обособена позиция № 3: Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки; Обособена позиция № 4: Доставка на Медицинска чанта; Обособена позиция № 5: Доставка на работно облекло. На основание чл. 12, ал. 3 от ЗОП и чл. 80, ал. 1 от ППЗОП, обособена позиция № 3 се запазва за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, поради обстоятелството, че стоките са включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки. 22.01.2018 г.  17:00 ч.
9072281 17.01.2018 г.  Община Дупница „Изготвяне на комплексен проект за инвестиционна инициатива за обект: “Регионално депо за неопасни отпадъци – Дупница“, в землищата на с. Джерман и с. Грамаде, съдържащ ПУП и инвестиционен проект” 22.01.2018 г.  17:30 ч.
9072280 17.01.2018 г.  Водоснабдяване и канализация ЕООД - Ямбол Доставка на резервни части за водомери за нуждите на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол 22.01.2018 г.  17:00 ч.
9072279 17.01.2018 г.  Община Варна „Подготовка на технически спецификации и тръжни документации за възлагане на обществените поръчки за дейностите по проектите, които се финансират по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 год. и Програмата за морско дело и рибарство 2014-2020 год.“ с две обособени позиции: Обособена позиция 1: „Изготвяне на документации за възлагане на обществени поръчки за дейностите по проект „Модернизация и реконструкция на рибарско пристанище „Карантината“, местност „Карантината“, район „Аспарухово““ и Обособена позиция 2: „Изготвяне на документации за възлагане на обществени поръчки за дейностите по проектите, които се финансират по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 год.“ 25.01.2018 г.  17:30 ч.
9072278 17.01.2018 г.  Община Ямбол Предоставяне на далекосъобщителни услуги, чрез обществена далекосъобщителна клетъчна мрежа по стандарт GSM, с национално покритие от лицензиран оператор за необходимостта от комуникационно обслужване на Община Ямбол и изпълнявани от Община Ямбол проекти, както и за нуждите на Детски ясли и Детска кухня, Социални услуги Дом стари хора и Домашен социален патронаж, Общинско предприятие „Общински пазари“, Общинско предприятие „Платени зони за паркиране", Общинско предприятие „Спортни имоти“, Общинско предприятие „Туризъм и култура“, Общинско предприятие „Комунални и обредни дейности", Общинско предприятие „Паркове и зони за отдих“, Комплекс за социални услуги за деца и възрастни, Центрове за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания, Защитено жилище за хора с умствена изостаналост и Областен информационен център 24.01.2018 г.  17:00 ч.
9072277 17.01.2018 г.  Медицински университет /МУ/ - Плевен Доставка на микроскопска техника за обучение на студенти за нуждите на Факултет по „Фармация“ при МУ-Плевен. 22.01.2018 г.  16:30 ч.
9072275 17.01.2018 г.  Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Света Анна" АД - София - /Старо наименование - Университетска многопрофилна болница за активно лечение - Света Анна АД, София/ Предметът на поръчката е доставката на пакетирана подкрепително-тонизираща храна и напитки за кръводарителите в УМБАЛ "Света Анна"-София АД, в зависимост от потребностите на Възложителя. Съдържанието на предлаганите пакети следва да отговаря на минималните изисквания,заложени в публикуваната обява. Доставката включва различни подкрепителни храни и тонизиращи напитки, чието предназначение е да се постигне тонизиращо действие върху кръводарителите-шоколадови и какаови продукти, какаов крем, кроасани, солени бисквити, соленки, ядки и различни тонизиращи напитки-газирани, енергийни, плодови, зеленчукови или плодово-зеленчукови сокове и други с общо тонизиращо действие. Задължителното минимално съдържание на опаковката/пакета за кръводарители включва: шоколад (блок) от 80 до 100 гр. (съгласно чл.4, ал.1 и/или ал.2, т.3 от Наредба за изискванията към какаото и шоколадовите продукти), кроасан индивидуално опакован от 65 до 80 гр. и тонизираща безалкохолна напика, съдържаща кофеин с обем от 0,500 литра. Задължителна "топла напитка": инстантно/разтворимо кафе и черен чай – пакетче в индивидуална опаковка, суха сметана - пакетче, захар – 10 гр., опаковани в индивидуално пакетче, два броя чаши от 0,100 литра и бъркалки за еднократна употреба. Тонизиращо - подкрепителните храни и напитки се окомплектоват и доставят в прозрачна, здрава и функционална опаковка като следва да са по един брой от изброения асортимент (без повтаряемост на продукт в опаковката). Теглото на опаковката не трябва да надвишава 2 кг. Стойността на един пакет с подкрепително - тонизиращи храни и напитки трябва задължително да е до 8.00 лв. с ДДС съгласно чл.2, ал.3 от Наредбата за условията и реда за възмездяване и остойностяване на разходите по вземане, диагностика и преработка на кръв и кръвни съставки за стимулирането, организирането и провеждането на дейностите, свързани с кръводаряването. Всички участници задължително представят мостра на пакета с подкрепително - тонизираща храна и напитки, които предлагат, за изпълнение на поръчката. Приблизително количество пакети, които могат да бъдат заявени - до 6000 броя. Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено, в срок до 60 календарни дни след доставка и представяне на следните документи: фактура, приемо – предавателен протокол и заявка от Възложителя. Крайната цена включва всички разходи до краен получател УМБАЛ "Света Анна" – София АД. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 месеца от подписването на договор при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът за доставка е по предложение на участника, но не по-дълъг от 4 часа от получаване на заявката от Възложителя. Офертите на участниците следва да съдържат: 1.Списък на документите,съдържащи се в офертата; 2.Удостоверение за актуално състояние; 3.Декларация за срок на валидност на офертата; 4.Административни сведения; 5.Декларация за запознаване с проекта на договор; 6.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП; 7.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.3-5 от ЗОП. 8.Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка; 9.Сертификати за качество на предлаганите продукти; 10.Приемо-предавателен протокол за представени мостри на предлаганите продукти; 11.Декларация, че всички доставки ще отговарят на ЗХ, Наредба за изискванията към етикетирането и представянето на храни,Наредба №23,Наредба за изискванията към какаото и шоколадовите продукти; 12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 13.Ценово предложение. 25.01.2018 г.  16:00 ч.
9072274 17.01.2018 г.  Община Струмяни „Поддържане и ремонт на улично осветление на 21 населени места на територията на община Струмяни" 24.01.2018 г.  17:00 ч.
9072273 17.01.2018 г.  "Булгартрансгаз" ЕАД Поръчката включва извършване на периодични доставки по заявки на възложителя на минерална и изворна вода в следните разфасовки: минералната вода - галони от 19 литра, пластмасови бутилки от 1,5 литра и от 0,5 литра и стъклени бутилки от 0,330 литра; изворна вода - галони от 19 литра, пластмасови бутилки от 1,5 литра и от 0,5 литра, за срок от 12 месеца, считано от датата на сключване на договор или до достигане на сумата от 69 990 лева, без ДДС. При изтичане на срока, без да е достигната сумата oт 69 990 лв., без ДДС, след писмено уведомление от страна на възложителя, изпълнителят продължава извършването на доставките в срок не по-дълъг от 4 месеца. Изискванията към предмета на поръчката са подробно описани в техническата спецификация на възложителя. Прогнозното количество за консумация за период от 12 месеца е, както следва: 7 052 галона от 19 литра, 43 977 пластмасови бутилки от 1,5 литра, 10 450 пластмасови бутилки от 0,5 литра и 300 стъклени бутилки от 0,330 литра. Видовете доставки са конкретизирани в техническата спецификация. Посочените количества са прогнозни и възложителят не се задължава с тяхното пълно изпълнение. 24.01.2018 г.  17:00 ч.
Общ брой: 43188
Страница 2554 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  2544 2545 2546 2547 2548 2549 2550 2551 2552 2553 2554 2555 2556 2557 2558 2559 2560 2561 2562 2563 2564  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)