Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на проект: № BG05M9OP001-2.005-0048-C01 „Предоставяне на иновативни социални услуги за активно включване в община Смядово“
Обществената поръчка включва пет обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности;
Обособена позиция № 2: Доставка на копирна хартия;
Обособена позиция № 3: Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки;
Обособена позиция № 4: Доставка на Медицинска чанта;
Обособена позиция № 5: Доставка на работно облекло.
На основание чл. 12, ал. 3 от ЗОП и чл. 80, ал. 1 от ППЗОП, обособена позиция № 3 се запазва за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, поради обстоятелството, че стоките са включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30192000, 30197642, 33000000, 18100000, 18110000
Описание:
Принадлежности за офиса
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
Работни дрехи, специално работно облекло и аксесоари
Работно облекло
Срок за получаване на офертите
22/01/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз за изпълнение на проект „Предоставяне на иновативни социални услуги за активно включване в Община Смядово“ Договор № BG05M9OP001-2.005-0048-C01
Друга информация
Офертите ще бъдат отворени на 23.01.2018 г. в 11:00 ч. в Заседателната зала на Административната сграда на Община Смядово, находяща се в гр. Смядово, пл. Княз Борис I № 2. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
Документацията и образците в настоящата процедура са налични в интернет страницата на Община Смядово, раздел профил на купувача.
На основание чл.188, ал.2 от ЗОП Възложителят удължава първоначалния срок за получаване на оферти, поради обстоятелството, че в първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти в часта на следните обособени позиции:
Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности;
Обособена позиция № 2: Доставка на копирна хартия;
Обособена позиция № 4: Доставка на Медицинска чанта;
Обособена позиция № 5: Доставка на работно облекло.
Дата на изпращане на настоящата информация