Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9074570 03.04.2018 г.  Водоснабдяване и канализация /В и К/ ООД - Сливен „Изпитване на образци (извадки) от води, предназначени за питейно-битови цели, и от отпадъчни води“, разделени на 4 /четири/ обособени позиции. 16.04.2018 г.  16:30 ч.
9074569 03.04.2018 г.  Диагностично-консултативен център I /ДКЦ I/ ЕООД - Шумен “ДОСТАВКА НА АКТИВНА НЕТНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА ЕНЕРГИЯ И ИЗБОР НА КООРДИНАТОР НА БАЛАНСИРАЩА ГРУПА ЗА НУЖДИТЕ НА „ДКЦ I ШУМЕН" ЕООД” 16.04.2018 г.  16:30 ч.
9074568 03.04.2018 г.  Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ - Червен бряг Храна на лежащо болни и персонал за нуждите на МБАЛ-Червен бряг ЕООД , съобразено с болничния рецептурник на болнично ,диетично хранене 10.04.2018 г.  16:00 ч.
9074567 03.04.2018 г.  Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Доспат към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян „ Изработване и доставка на очила за корекция на зрението на 9 (девет) броя служители, работещи с видеодисплей в ТП „ ДГС – Доспат“, и за които е налице предписание от специалист по очни болести”. 18.04.2018 г.  17:00 ч.
9074566 03.04.2018 г.  Център за спешна медицинска помощ /ЦСМП/ - Хасково „ЗАСТРАХОВАНЕ НА ИМУЩЕСТВОТО И ПЕРСОНАЛА НА ЦСМП - ХАСКОВО ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ” ОП №1 Сключване на застраховка „Автокаско“ ОП № 2 Сключване на застраховка „Злополука на местата /лицата в МПС” ОП № 3 Сключване на застраховка „Злополука на екипите на ЦСМП“ 13.04.2018 г.  15:30 ч.
9074565 03.04.2018 г.  Община Тутракан „Консултантски услуги за управлението на проект 19/07/2/0/00709 „Реконструкция и/или рехабилитация на общински пътища на територията на Община Тутракан, включително съоръженията и принадлежностите към тях“ 16.04.2018 г.  17:00 ч.
9074564 03.04.2018 г.  Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Широка лъка към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян Изработване и доставка на очила за корекция зрението на 5 (пет) броя служители, работещи с видеодисплей в ТП ДГС –"Широка лъка”, и за които е налице предписание от специалист очни болести. Предметът на обществена поръчка включва изработването и доставка с очила за работа с видеодисплей въз основа на представен от Възложителя списък и приложени индивидуални рецепти на служителите, след определянето на изпълнител по настоящата процедура. Изработването на диоптрични очила с антирефлексно покритие се извършва само със съгласието на служителите, включени в списъка на Възложителя, изготвен въз основа на рецепта, издадена на съответния служител при оценка на състоянието на зрението му след последно проведен профилактичен очен преглед от лекар-офталмолог. Поименният списък на служителите от ТП ДГС „Широка лъка” се предоставя на участника, избран за изпълнител на обществената поръчка, в срок до 3 /три/ календарни дни след сключване на договора за изпълнение. Списъкът може да се актуализира от Възложителя по време на действието на договора за изпълнение. Служителите имат право да избират от предлаганите от Изпълнителя видове рамки и стъкла, съобразно естетичните им предпочитания за големината, форма, тегло, материал на изработка и физиологичните им усещания за комфорт и удобство. Изборът се осъществява на място в оптика на изпълнителя или при посещение на място в ТП ДГС „Широка лъка” от мобилен екип на изпълнителя. Мобилните екипи имат за цел приемане на индивидуалните заявки на служителите от ТП ДГС „Широка лъка”. Участникът се задължава да осигури минимум 20 различни вида стандартни диоптрични рамки за избор от страна на служителите на Възложителя. За изработката и доставката на всяка индивидуална заявка се изготвя приемо-предавателен протокол, в който се отбелязва датата на поръчката, спецификацията на поръчката, стойността на поръчката и датата на получаване на изработени очила. Протоколът се подписва от служител на възложителя и представител на изпълнителя. Максималният ресурс предвиден за един служител е в размер на 150 /сто и петдесет/ лева без вкл. ДДС. При избор на рамки и стъкла надхвърлящи тази стойност ТП ДГС „Широка лъка” не поема ангажимента да заплати разликата в стойността, същата се заплаща лично от лицето. Гаранционен срок на изработените очила не по – малък от 24 месеца. Изпълнителят за своя сметка отстранява констатирани дефекти или недостатъци на изработените очила за всеки конкретен случай в срок до 3 (три) работни дни. Участникът следва да разполага със съответният квалифициран персонал, който да притежава образование съответстващо на изискванията на Наредба № 19 от 27.08.2008 год. за устройството и дейността на оптиките и здравните изисквания към тях, както и оптиката в която се изработват очилата за корекция на зрението следва да е вписана в публичния регистър по чл.36 от Закона за здравето и да отговаря на изискванията на Наредба № 19 от 27.08.2008 г. за устройството и дейността на оптиките и здравните изисквания към тях. Участникът следва да разполага с минимум 1 /едно/ лице с професионална компетентност за изпълнението на поръчката. *Количествата на предвидените за изработка и доставка артикули /5/ пет броя лични предпазни средства – очила за работа с компютър/ са прогнозни и не обвързват Възложителя със задължителното им усвояване след сключване на договора между Възложителя и Изпълнителя. 12.04.2018 г.  17:00 ч.
9074563 03.04.2018 г.  Община Димитровград „Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на детска градина №4, филиал с. Черногорово, находящ се в с. Черногорово, ул. „Крайречна” №5 – УПИ XIIІ - 607 от кв. 29 по плана на с. Черногорово” 19.04.2018 г.  17:00 ч.
9074562 03.04.2018 г.  Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Алабак към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян С настоящата процедура ТП ДГС – „Алабак” има за цел да възложи на определен изпълнител да осъществява доставка на интернет услуги за нуждите на Възложителя с технически характеристики и параметри, посочени в Техническа спецификация. 10.04.2018 г.  16:00 ч.
9074561 03.04.2018 г.  Топлофикация - София АД Предмет на настоящата поръчка е: „Доставка на допълнителен хардуер за увеличаване на производителността и капацитета на дисков масив Fujitsu DX200 S3“ 10.04.2018 г.  17:00 ч.
Общ брой: 43188
Страница 2350 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  2340 2341 2342 2343 2344 2345 2346 2347 2348 2349 2350 2351 2352 2353 2354 2355 2356 2357 2358 2359 2360  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)