Версия за печат

BG-с. Широка лъка

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

03.04.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800332

BG424, Южноцентрално държавно предприятие - Териториално поделение Държавно горско стопанство - Широка лъка, ул. Перелик №1, За: Красимира Генкова, България 4710, с. Широка лъка, Тел.: 0889 251769, E-mail: dgsshirokalaka@ucdp-smolian.com, Факс: 03030 2280

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://ucdp-smolian.com/profil/public_contracts_fileslist.php?showmaster=view1&fk_id=1361.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

750 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Изработване и доставка на очила за корекция зрението на 5 (пет) броя служители, работещи с видеодисплей в ТП ДГС –"Широка лъка”, и за които е налице предписание от специалист очни болести. Предметът на обществена поръчка включва изработването и доставка с очила за работа с видеодисплей въз основа на представен от Възложителя списък и приложени индивидуални рецепти на служителите, след определянето на изпълнител по настоящата процедура. Изработването на диоптрични очила с антирефлексно покритие се извършва само със съгласието на служителите, включени в списъка на Възложителя, изготвен въз основа на рецепта, издадена на съответния служител при оценка на състоянието на зрението му след последно проведен профилактичен очен преглед от лекар-офталмолог. Поименният списък на служителите от ТП ДГС „Широка лъка” се предоставя на участника, избран за изпълнител на обществената поръчка, в срок до 3 /три/ календарни дни след сключване на договора за изпълнение. Списъкът може да се актуализира от Възложителя по време на действието на договора за изпълнение. Служителите имат право да избират от предлаганите от Изпълнителя видове рамки и стъкла, съобразно естетичните им предпочитания за големината, форма, тегло, материал на изработка и физиологичните им усещания за комфорт и удобство. Изборът се осъществява на място в оптика на изпълнителя или при посещение на място в ТП ДГС „Широка лъка” от мобилен екип на изпълнителя. Мобилните екипи имат за цел приемане на индивидуалните заявки на служителите от ТП ДГС „Широка лъка”. Участникът се задължава да осигури минимум 20 различни вида стандартни диоптрични рамки за избор от страна на служителите на Възложителя. За изработката и доставката на всяка индивидуална заявка се изготвя приемо-предавателен протокол, в който се отбелязва датата на поръчката, спецификацията на поръчката, стойността на поръчката и датата на получаване на изработени очила. Протоколът се подписва от служител на възложителя и представител на изпълнителя. Максималният ресурс предвиден за един служител е в размер на 150 /сто и петдесет/ лева без вкл. ДДС. При избор на рамки и стъкла надхвърлящи тази стойност ТП ДГС „Широка лъка” не поема ангажимента да заплати разликата в стойността, същата се заплаща лично от лицето. Гаранционен срок на изработените очила не по – малък от 24 месеца. Изпълнителят за своя сметка отстранява констатирани дефекти или недостатъци на изработените очила за всеки конкретен случай в срок до 3 (три) работни дни. Участникът следва да разполага със съответният квалифициран персонал, който да притежава образование съответстващо на изискванията на Наредба № 19 от 27.08.2008 год. за устройството и дейността на оптиките и здравните изисквания към тях, както и оптиката в която се изработват очилата за корекция на зрението следва да е вписана в публичния регистър по чл.36 от Закона за здравето и да отговаря на изискванията на Наредба № 19 от 27.08.2008 г. за устройството и дейността на оптиките и здравните изисквания към тях. Участникът следва да разполага с минимум 1 /едно/ лице с професионална компетентност за изпълнението на поръчката. *Количествата на предвидените за изработка и доставка артикули /5/ пет броя лични предпазни средства – очила за работа с компютър/ са прогнозни и не обвързват Възложителя със задължителното им усвояване след сключване на договора между Възложителя и Изпълнителя.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33734000

Описание:

Очила


Срок за получаване на офертите

12/04/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация


Дата на изпращане на настоящата информация

03/04/2018  (дд/мм/гггг)