Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9074737 10.04.2018 г.  Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Св. Пантелеймон" АД - Ямбол Обект, предмет и кратко описание на поръчката: Изпиране, изглаждане и репаратура при нужда на болнично бельо и работно облекло в МБАЛ “Св. Пантелеймон” АД – гр. Ямбол, със средства и материали на изпълнителя и предоставяне за ползване на болнично постелъчно бельо (оборотно бельо) собственост на изпълнителя Изпълнителят предоставя за ползване на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за срока на договора 550 броя постелъчен инвентар, без допълнително заплащане за срока на договора. Договорът ще бъде сключен за срок от една година или до достигане на максимално допустимата Стойност на Договора – 69999 лв. без ДДС Срок на разсрочено плащане – не повече от 60 дни след предоставен протокол за извършена услуга в края на месеца и предоставени първични счетоводни документи. Прогнозно количество за 1 година – 65 тона сухо пране Източник на финансиране: Собствени приходи от дейността, целеви средства от Министерство на образованието, приходи от НЗОК. Условия за отваряне на офертите: Дата: 19.04.2018 г. Час: 11:00 Място: гр.Ямбол 8600, ул. Панайот Хитов 30, МБАЛ «Св. Пантелеймон» АД – гр. Ямбол, малка заседателна зала Обявата и всички допълнителни документи и специификации могат да бъдат изтеглени от http://www.mbal-yambol.net/index.php?option=com content&task=view&id=121&Itemid=643 Обявата е валидна до 24.04.2017 г. 10.04.2018 г.  16:30 ч.
9074735 10.04.2018 г.  Първа специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение /ПСАГБАЛ/ "Света София" ЕАД обект на поръчката e доставка на дезинфектанти /биоцидни препарати и дезинфекциращи продукти/ за нуждите на ПСАГБАЛ „Света София” ЕАД за период от 12 /дванадесет/ месеца. Необходимите за лечебното заведение дезинфектанти са подробно описани и специфицирани в документацията за участие към обявата. Посочените количества са ориентировъчни и Възложителят не се задължава или ограничава в рамките на посоченото количество. Поръчката е разделена на 24 /двадесет и четири/ обособени позиции. Всеки участник може да подава оферта за една, за повече или за всички обособени позиции. Не се допускат варианти в офертата. При изпълнение на поръчката, сроковете за доставка след подадена писмена заявка ще бъдат до 3 /три/ календарни дни, считано от датата на получаване на заявката, а при спешни заявки в рамките на същият работен ден. Доставките се извършват в делнични дни от 08,00ч. до 15,00ч. франко склада на Възложителя, гр.София, ул.Михалаки Ташев №2. Срокът за рекламация на доставени некачествени стоки е както следва: при явни недостатъци срокът за рекламация е три дни от получаване на дезинфектантите, а при скрити недостатъци рекламация може да се прави през целия срок на годност на доставените стоки. Срокът за отстраняването на недостатъците от страна на продавача е до 3 /три/ работни дни от приемане на рекламацията. Доставяните стоки трябва да бъдат с остатъчен срок на годност не по-малък от 70% от срока на годност указан върху опаковката. Всички биоцидни препарати следва да бъдат опаковани и етикетирани съгласно изискванията на ЗЗВВХВС. Предлаганите продукти следва да бъдат от производители, притежаващи валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2000 или еквивалентно. Заплащането на доставените стоки ще се извършва по банков път в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни след извършване на доставката и представяне приемателно-предавателен протокол и фактура. 17.04.2018 г.  16:00 ч.
9074734 10.04.2018 г.  Министерство на транспорта и съобщенията/МТС/ „Абонаментното сервизно обслужване на асансьорни уредби в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията на ул. ”Дякон Игнатий” № 11” 17.04.2018 г.  17:30 ч.
9074733 10.04.2018 г.  Община Левски превоз на 7500т. фракция с размер от 0-40мм за нуждите на община Левски за срок от 2години, периодично след заявка от възложителя 18.04.2018 г.  17:00 ч.
9074732 10.04.2018 г.  Водоснабдяване и канализация ООД - Русе „Проверка с осигурен ремонт на водомери за студена вода за нуждите на „Водоснабдяване и канализация“ - ООД – гр. Русе” 17.04.2018 г.  17:00 ч.
9074731 10.04.2018 г.  Общинско предприятие "Организация и контрол на транспорта" /ОП "ОКТ"/ - Пловдив "Изготвяне на генерален план за организация на движението на Община Пловдив". 18.04.2018 г.  17:15 ч.
9074730 10.04.2018 г.  Детска градина "Детелина" гр. Раковски, - /Старо наименование - Обединено детско заведение /ОДЗ/ "Детелина" гр. Раковски/ „Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ "ДЕТЕЛИНА" град Раковски, община Раковски, област Пловдивска” със следните обособени позиции: - Обособена позиция № 1 „Хляб и хлебни продукти” - Обособена позиция № 2 „Месо и месни продукти” - Обособена позиция № 3 „Мляко и млечни продукти” - Обособена позиция № 4 „Пакетирани продукти” - Обособена позиция № 5 „Други хранителни продукти” - Обособена позиция № 6 „Пресни плодове и зеленчуци” 19.04.2018 г.  16:00 ч.
9074729 10.04.2018 г.  Териториална дирекция на Национална агенция за приходите /ТД на НАП/ - Варна Предмет на поръчката: „Абонаментно поддържане (включително доставка на резервни части и консумативи при необходимост) на пожароизвестителни инсталации (ПИИ), към пожароизвестителни централи в административните сгради на офиси за обслужване Русе и Шумен при ТД на НАП Варна, по обособени позиции“.1.1. Обособена позиция №1 -„Абонаментно поддържане (включително доставка на резервни части и консумативи при необходимост) на пожароизвестителна инсталация (ПИИ), към пожароизвестителна централа в административната сграда на офис за обслужване Русе при ТД на НАП Варна“, находяща се в: - Гр. Русе, ул. ”Майор Атанас Узунов” №19. 1.2. Обособена позиция № 2 - „Абонаментно поддържане (включително доставка на резервни части и консумативи при необходимост) на пожароизвестителни инсталаци (ПИИ), към пожароизвестителни централи в административните сгради на офис за обслужване Шумен при ТД на НАП Варна“, находящи се в: Гр. Шумен, пл. ”Освобождение” №2; Гр. Шумен, ул. ”А. Мицкевич” №1, ет.1; Гр. Шумен, ул. ”Цар Иван Александър” №108 /архив/. Абонаментно поддържане следва да се извършва ежемесечно, при стриктно спазване на инструкциите за експлоатация на производителя, стандарт СД CEN/TS 54-14 "Пожароизвестителни системи. Част 14: Указания за планиране, проектиране, инсталиране, въвеждане в експлоатация, използване и поддържане”, изискванията на Наредба № 8121з-647 от 01 октомври 2014 г. за правилата и нормите за пожарна безопасност при експлоатация на обектите (обн., ДВ бр. 89 от 28 октомври 2014 г.) и чл. 31, ал. 2, т. 1, б. „а“ от Наредба № 8121з-531 от 09 септември 2014 г. за реда и условията за осъществяване на дейност по осигуряване на пожарна безопасност на обекти и/или поддържане и обслужване на уреди, системи и съоръжения, свързани с пожарната безопасност, от търговци и контрола върху тях. 25.04.2018 г.  17:30 ч.
9074728 10.04.2018 г.  Диагностично - консултативен център /ДКЦ/ I "Света Клементина - Варна" ЕООД Комплексно почистване и дезинфекция на сградата на ДКЦ I „Св. Клементина - Варна” ЕООД и стерилизация на инструментариума 20.04.2018 г.  15:00 ч.
9074727 10.04.2018 г.  Община Георги Дамяново Предмет на настоящата обществена поръчка е Изготвяне на инвестиционен технически проект за обект- Избор на изпълнител за осъществяване на консултантски услуги по проект „Благоустройство на улична мрежа на с.Гаврил Геново , с.Георги Дамяново, с.Говежда и с.Копиловци , община Георги Дамяново“ по две обособени позиции“ ОП 1: Подготовка на проект „Благоустройство на улична мрежа на с.Гаврил Геново, с.Георги Дамяново, с.Говежда, с.Меляне и с. Дълги дел , община Георги Дамяново“ за кандидатстване по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г. ОП 2: Управление на проект „Благоустройство на улична мрежа на с.Гаврил Геново, с.Георги Дамяново, с.Говежда, с.Меляне и с. Дълги дел , община Георги Дамяново“, финансирани по подмярка 7.2. на Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г. Предметът на всяка една от обособените позиции е подробно описан в Техническите спецификации. Участник може да участва за една и/или всички обособени позиции. 17.04.2018 г.  16:00 ч.
Общ брой: 43188
Страница 2336 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  2326 2327 2328 2329 2330 2331 2332 2333 2334 2335 2336 2337 2338 2339 2340 2341 2342 2343 2344 2345 2346  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)