ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9098546 |
07.05.2020 г. |
Агенция "Пътна инфраструктура" /АПИ/ - /Старо наименование - /Национална агенция "Пътна инфраструктура" /НАПИ/ - /Старо наименование - Фонд "Републиканска пътна инфраструктура"/ /ФРПИ/ |
Предмет на поръчката: „Доставка на препарати, средства за почистване и хигиенни материали за нуждите на Агенция „Пътна инфраструктура“.
Предмет на настоящата обществена поръчка е извършването на периодични доставки на хигиенни материали и консумативи за нуждите на нуждите на Централна администрация и специализираните звена /ОПУ, ИПМ и НТУ/ на Агенция „Пътна инфраструктура“.
Възложителят заплаща действително заявеното и доставено количество хигиенни материали и консумативи, като в тази връзка си запазва правото да не заявява изпълнението на всички посочени в техническата спецификация видове и количества артикули.
В този смисъл, цел на обществената поръчка е чрез събиране на оферти с обява по реда чл. 20, ал. 3, т. 2 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), при спазване на основните принципи при възлагане на обществени поръчки, посочени в чл. 2 от ЗОП, а именно – публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, да бъде избран изпълнител.
За всички предлагани стоки, консумативи и материали следва да бъдат посочени търговската марка и производител.
Всеки от доставените артикули следва да притежава етикет за произход на продукта, срока на годност и начин на употреба. Срокът на годност на доставяните хигиенни материали и консумативи трябва да бъде не по-малък от 6 /шест/ месеца.
Възложителят си запазва правото да променя броя на артикулите от посочените в таблицата, както и да поръчва други хигиенни материали в рамките на предвидения финансов ресурс.
*ВАЖНО:
1. По смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП обществената поръчка се квалифицира като „запазена обществена поръчка“, предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания, или на хора в неравностойно положение. тъй като предметът й е включен в Списъка на стоките и услугите, съобразно Общия терминологичен речник, утвърден с Решение № 591 от 18.07.2016 г. (обн., ДВ, бр. 67 от 2016 г.) на Министерски съвет, по смисъла на §2, т. 46 и т. 62 от ДР на ЗОП!
2. Съгласно разпоредбата на чл. 12, ал. 7 от ЗОП в процедура за възлагане на запазена поръчка могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат, само ако няма допуснати оферти на лицата, по смисъла на §2, т. 46 и т. 62 от Допълнителните разпоредби (ДР) на ЗОП, за които поръчката е запазена!
3. Когато в процедура за възлагане на запазена поръчка са подадени оферти, както от лица, за които поръчката е запазена, така и от други лица, първо се разглеждат офертите на лицата, за които поръчката е запазена, а именно на лицата по смисъла на §2, т. 46 и т. 62 от ДР на ЗОП. Офертите на останалите лица се разглеждат, само ако няма допуснати оферти на лица, за които поръчката е запазена!
|
21.05.2020 г. 17:30 ч. |
9098544 |
07.05.2020 г. |
Община Свиленград |
Доставка на оборудване и консумативи за компютърни конфигурации по проект BG05MОР001-1.052-0001 „Младите хора в община Свиленград - активни участници на пазара на труда”, финансиран по ОП „РЧР”, процедура: МИГ Свиленград Ареал 1.3 Устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора |
18.05.2020 г. 17:30 ч. |
9098543 |
07.05.2020 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Христо Ботев" АД - Враца |
“РЕМОНТ НА АГО ОТДЕЛЕНИЕ В "МБАЛ – ХРИСТО БОТЕВ" АД“ |
18.05.2020 г. 14:00 ч. |
9098542 |
07.05.2020 г. |
Община Елин Пелин |
„Доставка на транспортно средство за извършване на мобилна работа по проект: „Модел за нова патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Елин Пелин и Община Етрополе““ |
18.05.2020 г. 17:00 ч. |
9098541 |
07.05.2020 г. |
Община Калояново |
Текущ ремонт на асфалтирани и неасфалтирани улици в населените места на територията на община Калояново |
18.05.2020 г. 17:30 ч. |
9098540 |
07.05.2020 г. |
Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Стара река към Държавно предприятие - Югоизточно държавно предприятие /ДПЮИДП/ - Сливен |
„Извършване на задължителни медицински прегледи и изследвания на служителите в ТП „ДГС Стара река”, предвидени в Наредба №3/1987 год. за задължителните предварителни и периодични прегледи на работниците” и „Наредба № 3 от 25.01.2008 г. за условията и реда за осъществяване на дейността на службите по трудова медицина”. |
12.05.2020 г. 16:00 ч. |
9098539 |
07.05.2020 г. |
Детска специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация на белодробни болести - Царица Йоанна - ЕООД /ДСБПЛРББ/, гр. Трявна /Старо наименование - Детска специализирана болница за долекуване и продължително лечение на белодробни болести /ДСБДПЛББ/ - Трявна ЕООД/ |
Изпълнителят следва, по заявка на Възложителя да отпечатва и доставя ваучери с различна номинална стойност /2,00, и 10,00 лева/. На ваучерите, имащи надлежна защита, следва да бъде отбелязано, че са издадени по смисъла на Наредба №11/21.12.2005год. на МТСП и МЗ и че служат за закупуване на хранителни стоки, без алкохолни и тютюневи изделия.Средносписъчен състав на фирмата 50 човека. |
15.05.2020 г. 15:00 ч. |
9098538 |
07.05.2020 г. |
Община град Добрич |
„Подмяна на дограма в съществуващи сгради на територията на Община град Добрич по обособени позиции”.
Обособена позиция № 1: „Подмяна на дограма в Детски хор Захари Медникаров”, гр. Добрич;
Обособена позиция № 2: „Подмяна на дограма в Детска ясла №4“, включваща:
Обект 1: „Подмяна на дограма в сграда с адрес гр. Добрич, ул. „Вардар“ №54;
Обект 2: Подмяна на дограма в сграда с адрес гр. Добрич, ул. „Любен Каравелов“ №55;
Обособена позиция № 3: „Подмяна на дограма в Детска ясла №6”,включваща:
Обект 1: „Подмяна на дограма в Детска ясла №6 , сграда с адрес гр. Добрч, ул. „Васил Петлешков“ №18;
Обект 2: „Подмяна на дограма в Детска ясла №6 , сграда с адрес гр. Добрч, ул. „Карвуна“ №2;
Обособена позиция № 4: „Подмяна на дограма на Дирекция „Гражданска регистрация и обслужване на населението“(ГРОН)“ с адрес гр. Добрич, ул. „Любен каравелов“ №6 включваща подмяна на стара дограма с нова Алуминиева и всички съпътстващи строително-монтажни работи.
|
26.05.2020 г. 17:00 ч. |
9098537 |
07.05.2020 г. |
105-то Средно училище /СУ/ "Атанас Далчев" гр. София - /Старо наименование - 105-то Средно общообразователно училище /СОУ/ "Атанас Далчев" гр. София/ |
Целта на настоящата процедура за избор на изпълнител чрез събиране на оферти с публикуване на обява е да бъде избран изпълнител, съответстващ на изискванията на възложителя, който при необходимост да извършва строително ремонтни работи на сградния фонд и дворното пространство на 105-то СУ „Атанас Далчев“ в т.ч. изкопни работи, дейности по част „конструктивна“, покривни работи, направа на шпакловки, боядисване на стени и тавани, преработка на ел. инсталация, циклене и лакиране на паркет, ремонт на санитарни възли и др.
Възложителя ще възлага по своя преценка и в случай на необходимост изпълнението на отделни строителни работи, чрез нарочно възлагателно писмо, в което са описани количествата и видовете работи, които следва да бъдат изпълнени.
Изпълнението на строителните работи в случай на аварийна ситуация следва да започне веднага, а в останалите случаи до седем дни след получаване на възлагателно писмо.
Отделните дейности са изчерпателно изброени и подробно описани в приложената Техническа спецификация.
• При изпълнение предмета на поръчката следва да се спазват изискванията на действащата нормативна уредба, в т.ч. приложимите технически спецификации и нормативните актове, които поставят изисквания към видовете дейности, които не са посочени по-горе.
|
18.05.2020 г. 17:00 ч. |
9098536 |
07.05.2020 г. |
Топлофикация - Русе ЕАД |
Доставка на 7 броя колектори от РЕ 100 /тръбни системи с разводка/ по техническо задание за Топлофикация Русе ЕАД |
19.05.2020 г. 16:00 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 163 от 4319 | | |