ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9086918 |
25.03.2019 г. |
Министерство на земеделието
/предишно -Министерство на земеделието, храните и горите/
/предишно - Министерство на земеделието и храните /МЗХ//Старо наименование: Министерство на земеделието и продоволствието /МЗП// |
„Поддръжка и надграждане на Софтуерна система за управление на обществени поръчки и Профил на купувача в Министерство на земеделието, храните и горите на Република България“ |
28.03.2019 г. 17:30 ч. |
9086917 |
25.03.2019 г. |
Топлофикация - Плевен ЕАД |
Доставка на гасена вар |
05.04.2019 г. 16:15 ч. |
9086916 |
25.03.2019 г. |
Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Белоградчик към Държавно предприятие - Северозападно държавно предприятие /ДПСЗДП/ - Враца |
„ПОДДЪРЖАНЕ НА МИНЕРАЛИЗОВАНИ ИВИЦИ ЗА НУЖДИТЕ НА ТП ДГС БЕЛОГРАДЧИК ”
№ обект артикул Техническа
характеристика мярка количество
1.
Територията на ТП ДГС Белоградчик
Стари минерализовани ивици - с механизирана изработка
Л.М.
5150
- с ръчна изработка Л.М. 2450
|
05.04.2019 г. 17:00 ч. |
9086915 |
25.03.2019 г. |
Център за спешна медицинска помощ /ЦСМП/ - Видин |
Определяне на оператор за отпечатване, управление и доставка на ваучери за прана на персонала на ЦСМП Видин пообособени позиции :
ОП 1 - Определяне на оператор за отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна на дежурния персонал на ЦСМП Видин, съгласно Наредба № 11 от 21.12.2005 г. на стойност 37000 лв. без ДДС
ОП 2 - Определяне на оператор за отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна за нуждите на персонала на ЦСМП Видин със средства от фонд СБКО в съответствие с чл. 209 от ЗКПО на стойност 32000 лв. без ДДС |
08.04.2019 г. 16:00 ч. |
9086914 |
25.03.2019 г. |
Община Лъки |
Доставка на активна нетна електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Лъки |
28.03.2019 г. 17:00 ч. |
9086912 |
25.03.2019 г. |
Комплексен онкологичен център/КОЦ/ - Пловдив ЕООД -/Старо наименование -Междуобластен диспансер за онкологични заболявания със стационар /МДОЗС/ - Пловдив ЕООД- /Старо наименование - Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар /ОДОЗС/ - Пловдив ЕООД/ |
Осъществяване на услуги по пране чрез термодезинфекция и химиотермодезинфекция на работно облекло, постелъчен и друг болничен инвентар, съобразно и подробно описани в техническата спецификация на Възложителя по артикули. |
27.03.2019 г. 16:30 ч. |
9086911 |
22.03.2019 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Света Анна" АД - София - /Старо наименование - Университетска многопрофилна болница за активно лечение - Света Анна АД, София/ |
Предметът на поръчката е доставката на пакетирана подкрепително-тонизираща храна и напитки за кръводарителите в УМБАЛ "Света Анна"- София АД, в зависимост от потребностите на Възложителя. Съдържанието на предлаганите пакети следва да отговаря на минималните изисквания,заложени в публикуваната обява. Задължителното минимално съдържание на опаковката/пакета за кръводарители включва: шоколад (блок) от 80 до 100 гр. (съгласно чл.4, ал.1 и/или ал.2, т.3 от Наредба за изискванията към какаото и шоколадовите продукти), кроасан индивидуално опакован от 65 до 80 гр. и тонизираща безалкохолна напика, съдържаща кофеин с обем от 0,500 литра. Задължителна "топла напитка": инстантно/разтворимо кафе и черен чай – пакетче в индивидуална опаковка, захар – 10 гр., опаковани в индивидуално пакетче, пластмасова чаша от 0,100 литра и бъркалка за еднократна употреба. Комбинирането на продуктите извън задължително изисканите следва да се доближава до препоръките на МЗ и СЗО за оптималното за човешкия организъм съотношение: белтъчини: 11-14%; мазнини: 30-35% и въглехидрати: 50-55%. Тонизиращо - подкрепителните храни и напитки се окомплектоват и доставят в прозрачна, здрава и функционална опаковка като следва да са по един брой от изброения асортимент (без повтаряемост на продукт в опаковката). Теглото на опаковката не трябва да надвишава 2 кг. Стойността на един пакет с подкрепително - тонизиращи храни и напитки трябва задължително да е до 8.00 лв. с ДДС съгласно чл.2, ал.3 от Наредбата за условията и реда за възмездяване и остойностяване на разходите по вземане, диагностика и преработка на кръв и кръвни съставки за стимулирането, организирането и провеждането на дейностите, свързани с кръводаряването. Всички участници задължително представят мостра на пакета с подкрепително - тонизираща храна и напитки, които предлагат, за изпълнение на поръчката. Приблизително количество пакети, които могат да бъдат заявени - до 6000 броя.Всички храни следва да отговарят на ЗХ, Наредба за изискванията към етикетирането и представянето на храни, Наредба №23 за условията и изискванията за представяне на хранителна информация при етикетирането на храните. Предлаганите храни и напитки не могат да бъдат с остатъчен срок на годност, по-малък от 50 календарни дни, считано от датата на доставката. Доставката ще се извършва на етапи след заявка от Възложителя.Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено, в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни след доставка и представяне на следните документи: фактура, приемо – предавателен протокол и заявка от Възложителя. Крайната цена включва всички разходи до краен получател УМБАЛ "Света Анна" – София АД. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 /дванадесет/ месеца от подписването на договор при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът за доставка е по предложение на участника, но не по-дълъг от 4 часа от получаване на заявката от Възложителя. Офертите на участниците следва да съдържат: 1.Списък на документите,съдържащи се в офертата;2.Удостоверение за актуално състояние;3.Декларация за срок на валидност на офертата;4.Административни сведения;5.Декларация за запознаване с проекта на договор;6.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП.;7.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.3-5 от ЗОП.8.Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка; 9.Сертификати за качество на предлаганите продукти;10.Приемо-предавателен протокол за представени мостри на предлаганите продукти;11.Декларация, че всички доставки ще отговарят на ЗХ, Наредба за изискванията към етикетирането и представянето на храни,Наредба №23,Наредба за изискванията към какаото и шоколадовите продукти;12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката;13.Ценово предложение. |
01.04.2019 г. 16:15 ч. |
9086910 |
22.03.2019 г. |
Община Дупница |
„Инженеринг - проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор за изграждане на физкултурен салон в ОУ „Неофит Рилски“ гр. Дупница във връзка с изпълнение на проект „Подобряване на образователната инфраструктура в град Дупница“, осъществяван по OПРР 2014-2020” |
26.03.2019 г. 17:30 ч. |
9086909 |
22.03.2019 г. |
Столична община |
„Ефективност на дейностите, свързани с културната политика на Столична община и в частност на тези по „Календара на културните събития на Столична община за 2019 г.“ |
01.04.2019 г. 17:30 ч. |
9086908 |
22.03.2019 г. |
Водоснабдяване и канализация ЕООД - Ямбол |
Хоризонтално сондиране и изтегляне на тръби на територията на област Ямбол |
25.03.2019 г. 17:00 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 1237 от 4319 | | |