Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9086918 25.03.2019 г.  Министерство на земеделието /предишно -Министерство на земеделието, храните и горите/ /предишно - Министерство на земеделието и храните /МЗХ//Старо наименование: Министерство на земеделието и продоволствието /МЗП// „Поддръжка и надграждане на Софтуерна система за управление на обществени поръчки и Профил на купувача в Министерство на земеделието, храните и горите на Република България“ 28.03.2019 г.  17:30 ч.
9086917 25.03.2019 г.  Топлофикация - Плевен ЕАД Доставка на гасена вар 05.04.2019 г.  16:15 ч.
9086916 25.03.2019 г.  Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Белоградчик към Държавно предприятие - Северозападно държавно предприятие /ДПСЗДП/ - Враца „ПОДДЪРЖАНЕ НА МИНЕРАЛИЗОВАНИ ИВИЦИ ЗА НУЖДИТЕ НА ТП ДГС БЕЛОГРАДЧИК ” № обект артикул Техническа характеристика мярка количество 1. Територията на ТП ДГС Белоградчик Стари минерализовани ивици - с механизирана изработка Л.М. 5150 - с ръчна изработка Л.М. 2450 05.04.2019 г.  17:00 ч.
9086915 25.03.2019 г.  Център за спешна медицинска помощ /ЦСМП/ - Видин Определяне на оператор за отпечатване, управление и доставка на ваучери за прана на персонала на ЦСМП Видин пообособени позиции : ОП 1 - Определяне на оператор за отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна на дежурния персонал на ЦСМП Видин, съгласно Наредба № 11 от 21.12.2005 г. на стойност 37000 лв. без ДДС ОП 2 - Определяне на оператор за отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна за нуждите на персонала на ЦСМП Видин със средства от фонд СБКО в съответствие с чл. 209 от ЗКПО на стойност 32000 лв. без ДДС 08.04.2019 г.  16:00 ч.
9086914 25.03.2019 г.  Община Лъки Доставка на активна нетна електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Лъки 28.03.2019 г.  17:00 ч.
9086912 25.03.2019 г.  Комплексен онкологичен център/КОЦ/ - Пловдив ЕООД -/Старо наименование -Междуобластен диспансер за онкологични заболявания със стационар /МДОЗС/ - Пловдив ЕООД- /Старо наименование - Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар /ОДОЗС/ - Пловдив ЕООД/ Осъществяване на услуги по пране чрез термодезинфекция и химиотермодезинфекция на работно облекло, постелъчен и друг болничен инвентар, съобразно и подробно описани в техническата спецификация на Възложителя по артикули. 27.03.2019 г.  16:30 ч.
9086911 22.03.2019 г.  Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Света Анна" АД - София - /Старо наименование - Университетска многопрофилна болница за активно лечение - Света Анна АД, София/ Предметът на поръчката е доставката на пакетирана подкрепително-тонизираща храна и напитки за кръводарителите в УМБАЛ "Света Анна"- София АД, в зависимост от потребностите на Възложителя. Съдържанието на предлаганите пакети следва да отговаря на минималните изисквания,заложени в публикуваната обява. Задължителното минимално съдържание на опаковката/пакета за кръводарители включва: шоколад (блок) от 80 до 100 гр. (съгласно чл.4, ал.1 и/или ал.2, т.3 от Наредба за изискванията към какаото и шоколадовите продукти), кроасан индивидуално опакован от 65 до 80 гр. и тонизираща безалкохолна напика, съдържаща кофеин с обем от 0,500 литра. Задължителна "топла напитка": инстантно/разтворимо кафе и черен чай – пакетче в индивидуална опаковка, захар – 10 гр., опаковани в индивидуално пакетче, пластмасова чаша от 0,100 литра и бъркалка за еднократна употреба. Комбинирането на продуктите извън задължително изисканите следва да се доближава до препоръките на МЗ и СЗО за оптималното за човешкия организъм съотношение: белтъчини: 11-14%; мазнини: 30-35% и въглехидрати: 50-55%. Тонизиращо - подкрепителните храни и напитки се окомплектоват и доставят в прозрачна, здрава и функционална опаковка като следва да са по един брой от изброения асортимент (без повтаряемост на продукт в опаковката). Теглото на опаковката не трябва да надвишава 2 кг. Стойността на един пакет с подкрепително - тонизиращи храни и напитки трябва задължително да е до 8.00 лв. с ДДС съгласно чл.2, ал.3 от Наредбата за условията и реда за възмездяване и остойностяване на разходите по вземане, диагностика и преработка на кръв и кръвни съставки за стимулирането, организирането и провеждането на дейностите, свързани с кръводаряването. Всички участници задължително представят мостра на пакета с подкрепително - тонизираща храна и напитки, които предлагат, за изпълнение на поръчката. Приблизително количество пакети, които могат да бъдат заявени - до 6000 броя.Всички храни следва да отговарят на ЗХ, Наредба за изискванията към етикетирането и представянето на храни, Наредба №23 за условията и изискванията за представяне на хранителна информация при етикетирането на храните. Предлаганите храни и напитки не могат да бъдат с остатъчен срок на годност, по-малък от 50 календарни дни, считано от датата на доставката. Доставката ще се извършва на етапи след заявка от Възложителя.Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено, в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни след доставка и представяне на следните документи: фактура, приемо – предавателен протокол и заявка от Възложителя. Крайната цена включва всички разходи до краен получател УМБАЛ "Света Анна" – София АД. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 /дванадесет/ месеца от подписването на договор при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът за доставка е по предложение на участника, но не по-дълъг от 4 часа от получаване на заявката от Възложителя. Офертите на участниците следва да съдържат: 1.Списък на документите,съдържащи се в офертата;2.Удостоверение за актуално състояние;3.Декларация за срок на валидност на офертата;4.Административни сведения;5.Декларация за запознаване с проекта на договор;6.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП.;7.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.3-5 от ЗОП.8.Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка; 9.Сертификати за качество на предлаганите продукти;10.Приемо-предавателен протокол за представени мостри на предлаганите продукти;11.Декларация, че всички доставки ще отговарят на ЗХ, Наредба за изискванията към етикетирането и представянето на храни,Наредба №23,Наредба за изискванията към какаото и шоколадовите продукти;12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката;13.Ценово предложение. 01.04.2019 г.  16:15 ч.
9086910 22.03.2019 г.  Община Дупница „Инженеринг - проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор за изграждане на физкултурен салон в ОУ „Неофит Рилски“ гр. Дупница във връзка с изпълнение на проект „Подобряване на образователната инфраструктура в град Дупница“, осъществяван по OПРР 2014-2020” 26.03.2019 г.  17:30 ч.
9086909 22.03.2019 г.  Столична община „Ефективност на дейностите, свързани с културната политика на Столична община и в частност на тези по „Календара на културните събития на Столична община за 2019 г.“ 01.04.2019 г.  17:30 ч.
9086908 22.03.2019 г.  Водоснабдяване и канализация ЕООД - Ямбол Хоризонтално сондиране и изтегляне на тръби на територията на област Ямбол 25.03.2019 г.  17:00 ч.
Общ брой: 43188
Страница 1237 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)