Предметът на поръчката е доставката на пакетирана подкрепително-тонизираща храна и напитки за кръводарителите в УМБАЛ "Света Анна"- София АД, в зависимост от потребностите на Възложителя. Съдържанието на предлаганите пакети следва да отговаря на минималните изисквания,заложени в публикуваната обява. Задължителното минимално съдържание на опаковката/пакета за кръводарители включва: шоколад (блок) от 80 до 100 гр. (съгласно чл.4, ал.1 и/или ал.2, т.3 от Наредба за изискванията към какаото и шоколадовите продукти), кроасан индивидуално опакован от 65 до 80 гр. и тонизираща безалкохолна напика, съдържаща кофеин с обем от 0,500 литра. Задължителна "топла напитка": инстантно/разтворимо кафе и черен чай – пакетче в индивидуална опаковка, захар – 10 гр., опаковани в индивидуално пакетче, пластмасова чаша от 0,100 литра и бъркалка за еднократна употреба. Комбинирането на продуктите извън задължително изисканите следва да се доближава до препоръките на МЗ и СЗО за оптималното за човешкия организъм съотношение: белтъчини: 11-14%; мазнини: 30-35% и въглехидрати: 50-55%. Тонизиращо - подкрепителните храни и напитки се окомплектоват и доставят в прозрачна, здрава и функционална опаковка като следва да са по един брой от изброения асортимент (без повтаряемост на продукт в опаковката). Теглото на опаковката не трябва да надвишава 2 кг. Стойността на един пакет с подкрепително - тонизиращи храни и напитки трябва задължително да е до 8.00 лв. с ДДС съгласно чл.2, ал.3 от Наредбата за условията и реда за възмездяване и остойностяване на разходите по вземане, диагностика и преработка на кръв и кръвни съставки за стимулирането, организирането и провеждането на дейностите, свързани с кръводаряването. Всички участници задължително представят мостра на пакета с подкрепително - тонизираща храна и напитки, които предлагат, за изпълнение на поръчката. Приблизително количество пакети, които могат да бъдат заявени - до 6000 броя.Всички храни следва да отговарят на ЗХ, Наредба за изискванията към етикетирането и представянето на храни, Наредба №23 за условията и изискванията за представяне на хранителна информация при етикетирането на храните. Предлаганите храни и напитки не могат да бъдат с остатъчен срок на годност, по-малък от 50 календарни дни, считано от датата на доставката. Доставката ще се извършва на етапи след заявка от Възложителя.Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено, в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни след доставка и представяне на следните документи: фактура, приемо – предавателен протокол и заявка от Възложителя. Крайната цена включва всички разходи до краен получател УМБАЛ "Света Анна" – София АД. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 /дванадесет/ месеца от подписването на договор при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът за доставка е по предложение на участника, но не по-дълъг от 4 часа от получаване на заявката от Възложителя. Офертите на участниците следва да съдържат: 1.Списък на документите,съдържащи се в офертата;2.Удостоверение за актуално състояние;3.Декларация за срок на валидност на офертата;4.Административни сведения;5.Декларация за запознаване с проекта на договор;6.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП.;7.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.3-5 от ЗОП.8.Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка; 9.Сертификати за качество на предлаганите продукти;10.Приемо-предавателен протокол за представени мостри на предлаганите продукти;11.Декларация, че всички доставки ще отговарят на ЗХ, Наредба за изискванията към етикетирането и представянето на храни,Наредба №23,Наредба за изискванията към какаото и шоколадовите продукти;12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката;13.Ценово предложение.
Офертата се представя в Деловодството на УМБАЛ "Света Анна" - София АД - град София, ж.к. Младост 1, ул. "Димитър Моллов" №1, в непрозрачен, запечатан плик, надписан, както следва:
•Име на участника
•Предмет на публичната покана
•Адрес за кореспонденция
•Телефон/факс
•Електронен адрес.
Достъп до документацията за участие ще бъде предоставен на всички заинтересовани участници на сайта на Възложителя - www.sveta-anna.eu.
Офертите ще бъдат отворени на 02.04.2019 г. от 14.00 часа в Административна сграда на лечебното заведение.
Отварянето на офертите /действията по чл.97 от ППЗОП / е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, след представяне на документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.