ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9086985 |
26.03.2019 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Света Анна" АД - София - /Старо наименование - Университетска многопрофилна болница за активно лечение - Света Анна АД, София/ |
Предмет на поръчката е доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала и гаранционна поддръжка на 2 (два) броя двуглав инжектор за компютърна томография за Клиника по образна диагностика при УМБАЛ "Света Анна" - София АД, съгласно техническа спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата. Посочената медицинска апаратура следва да е в пълно съответствие с изискванията и техническите характеристики, посочени в спецификацията, изготвена от Възложителя. Обхватът на поръчката включва следните дейности: доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала за работа с нея, както и гаранционна поддръжка.
Участниците подават само една оферта за изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти. Договорът ще се сключи за период от 12 месеца след писмена заявка, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът за доставка на апаратурата е по предложение на участника в календарни дни, не по-дълъг от 90 календарни дни, считано от подаване на писмена заявка.
Срокът за реакция при повреда е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на уведомление от страна на Възложителя. Лечебното заведение няма задължение за закупуването на медицинската апаратура, предмет на процедурата и описана в документацията за участие. Участникът следва да предложи гаранционно обслужване на медицинската апаратура. Гаранционният срок на апаратурата е по предложение на участника, в месеци, като не може да бъде по-малък от 12 месеца, считано от датата на приемо-предавателния протокол за извършена доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и обучение на персонала.
Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено, в срок, предложен от участника, но не по-кратък от 60 календарни дни след представяне на писмена заявка, фактура, гаранционна карта и приемо-предавателен протокол с отразени следните дейности: доставка на апаратурата, монтаж, въвеждане в експлоатация и проведено обучение на персонала, посочен от Възложителя.Крайната цена включва всички разходи до краен получател УМБАЛ „Света Анна” – София АД.
Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с изискванията и техническите характеристики, посочени в спецификацията, изготвена от Възложителя. Офертите на участниците следва да съдържат:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата;
2. Удостоверение за актуално състояние;
3. Декларация за срок на валидност на офертата;
4. Административни сведения;
5. Декларация за запознаване с проекта на договор;
6. Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП.;
7. Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.3-5 от ЗОП.
8. Техническо предложение за изпълнение на поръчката
9. Технически документи, брошури и каталози, от които да са видни параметрите на предлаганото от участника медицинско оборудване и неговото съответствие с изискванията на Възложителя, изброени в техническата спецификация
10. Ръководство за употреба на български език
11. Ценово предложение.
Всички посочени документи следва да се представят в оригинал или заверено от участника копие. Документите, които са на чужд език се представят и в официален превод на български език. |
03.04.2019 г. 16:15 ч. |
9086984 |
26.03.2019 г. |
Министерство на труда и социалната политика /МТСП/ |
„Застраховка на имущество, собственост на Министерството на труда и социалната политика“. |
05.04.2019 г. 17:30 ч. |
9086983 |
26.03.2019 г. |
Териториално поделение държавно ловно стопанство /ТПДЛС/ - Женда - Кърджали към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян |
Избор на оператор за осигуряване на комуникационна свързаност и достъп до интернет за нуждите на ТП ДЛС Женда за срок 24 месеца |
29.03.2019 г. 16:00 ч. |
9086982 |
26.03.2019 г. |
Община Мъглиж |
Избор на изпълнител на строително – монтажните работи за реализиране на строеж: "Реконструкция и рехабилитация на улица ”6 – ти септември” от о.т.13 до о.т. 84 в гр.Мъглиж”. |
05.04.2019 г. 17:00 ч. |
9086981 |
26.03.2019 г. |
МИГ Троян, Априлци , Угърчин - /Старо наименование - Сдружение - Местна инициативна група Троян и Априлци, гр.Троян/ |
Изпълнение на дейности за популяризиране, информиране и публичност |
01.04.2019 г. 16:00 ч. |
9086980 |
26.03.2019 г. |
Национална здравноосигурителна каса /НЗОК/ |
Доставка на хигиенни материали за нуждите на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК“ с три обособени позиции: Позиция 1: Хартиени изделия и спомагателни материали; Позиция 2: Ароматизатори, препарати за WC и препарати за отпушване на канализационни тръби; Позиция 3: Хигиенни материали, включени в Списък на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ |
08.04.2019 г. 17:30 ч. |
9086978 |
26.03.2019 г. |
Национална здравноосигурителна каса /НЗОК/ |
„Извънгаранционна техническа поддръжка на телефонните централи в ЦУ на НЗОК и 24 РЗОК“ |
05.04.2019 г. 17:30 ч. |
9086977 |
26.03.2019 г. |
Община Велико Търново |
„Организиране и провеждане на рекламни ПР кампании във връзка с мерки по информация и публичност по проект „FairDeal – мрежа - платформа за бърза доставка на уникални занаятчийски продукти в района на трансграничното сътрудничество”, финансиран по Програма за трансгранично сътрудничество INTERREG V-A Румъния-България 2014-2020г. Проектен код: 16.4.2.106, е-MS код: ROBG204 |
05.04.2019 г. 17:00 ч. |
9086976 |
26.03.2019 г. |
Община Мъглиж |
Избор на изпълнител на строително – монтажните работи за реализиране на строеж: „Реконструкция и рехабилитация на улица ”Лев Попов” о.т. 475 и 479 гр.Мъглиж”. |
05.04.2019 г. 17:00 ч. |
9086975 |
26.03.2019 г. |
"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, гр. Козлодуй |
Доставка на резервни части, материали и консумативи, производство на HUSQVARNA AB |
08.04.2019 г. 16:00 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 1231 от 4319 | | |