ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9087083 |
29.03.2019 г. |
Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Арамлиец - с.Огняново към Държавно предприятие - Югозападно държавно предприятие /ДПЮЗДП/ - Благоевград |
„Избор на обслужваща фирма по трудова медицина, съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труда за нуждите на ТП „ДЛС АРАМЛИЕЦ“
Настоящата обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на Работодателя, съгласно изискванията на чл.25 и 25а от Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ), Наредба №3 от 2008г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина, Наредба №3 от 28.02.1987г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците; Наредба №7 от 23.09.1999г. минималните изисквания, за здравословни и безопасни условия на труд на работните места и при използване на работното оборудване; Наредба №7 от 15.08.2005г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи; Наредба № 5 от 11.05.1999г. за реда, начина и периодичността на извършване на оценка на риска; Наредба №4 от 03.11.1998г. за обучението на представителите в комитетите и групите по условия на труд в предприятието и други релевантни нормативни актове
|
09.04.2019 г. 16:00 ч. |
9087082 |
29.03.2019 г. |
32-ро СУ с изучаване на чужди езици - Св. Климент Охридски, гр. София |
Доставка на учебници и учебни помагала за безвъзмездно ползване за учебната 2019/2020г . за учениците от I, II , III ,V и VII клас на 32. СУИЧЕ "Св. Климент Охридски", гр. София, по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Учебници и учебни помагала, издадени от издателство „Просвета-София” АД и „Просвета Плюс” ЕООД ;Обособена позиция № 2: Учебници и учебни помагала , издадени от издателство „Клет България”ООД (правоприемник на ИК „Анубис”ООД , „Булвест 2000”ООД) ; Обособена позиция № 3: Учебници и учебни помагала, издадени от издателство „ПЕДАГОГ 6 - ДЕЛЕВ, ЛУИЗОВА И С-ИЕ“ СД;Обособена позиция №4: Учебници и учебни помагала, издадени от „Оксфорд Юнивърсити Прес”. Учебниците и учебните помагала са подробно описани по вид, авторски колектив и прогнозно количество в техническата спецификация от документацията за участие в процедурата.
|
10.04.2019 г. 17:00 ч. |
9087081 |
29.03.2019 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Света Анна" АД - София - /Старо наименование - Университетска многопрофилна болница за активно лечение - Света Анна АД, София/ |
Предметът на поръчката е доставката на пакетирана подкрепително-тонизираща храна и напитки за кръводарителите в УМБАЛ "Света Анна"- София АД, в зависимост от потребностите на Възложителя. Съдържанието на предлаганите пакети следва да отговаря на минималните изисквания,заложени в публикуваната обява. Задължителното минимално съдържание на опаковката/пакета за кръводарители включва: шоколад (блок) от 80 до 100 гр. (съгласно чл.4, ал.1 и/или ал.2, т.3 от Наредба за изискванията към какаото и шоколадовите продукти), кроасан индивидуално опакован от 65 до 80 гр. и тонизираща безалкохолна напика, съдържаща кофеин с обем от 0,500 литра. Задължителна "топла напитка": инстантно/разтворимо кафе и черен чай – пакетче в индивидуална опаковка, захар – 10 гр., опаковани в индивидуално пакетче, пластмасова чаша от 0,100 литра и бъркалка за еднократна употреба. Комбинирането на продуктите извън задължително изисканите следва да се доближава до препоръките на МЗ и СЗО за оптималното за човешкия организъм съотношение: белтъчини: 11-14%; мазнини: 30-35% и въглехидрати: 50-55%. Тонизиращо - подкрепителните храни и напитки се окомплектоват и доставят в прозрачна, здрава и функционална опаковка като следва да са по един брой от изброения асортимент (без повтаряемост на продукт в опаковката). Теглото на опаковката не трябва да надвишава 2 кг. Стойността на един пакет с подкрепително - тонизиращи храни и напитки трябва задължително да е до 8.00 лв. с ДДС съгласно чл.2, ал.3 от Наредбата за условията и реда за възмездяване и остойностяване на разходите по вземане, диагностика и преработка на кръв и кръвни съставки за стимулирането, организирането и провеждането на дейностите, свързани с кръводаряването. Всички участници задължително представят мостра на пакета с подкрепително - тонизираща храна и напитки, които предлагат, за изпълнение на поръчката. Приблизително количество пакети, които могат да бъдат заявени - до 6000 броя.Всички храни следва да отговарят на ЗХ, Наредба за изискванията към етикетирането и представянето на храни, Наредба №23 за условията и изискванията за представяне на хранителна информация при етикетирането на храните. Предлаганите храни и напитки не могат да бъдат с остатъчен срок на годност, по-малък от 50 календарни дни, считано от датата на доставката. Доставката ще се извършва на етапи след заявка от Възложителя.Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено, в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни след доставка и представяне на следните документи: фактура, приемо – предавателен протокол и заявка от Възложителя. Крайната цена включва всички разходи до краен получател УМБАЛ "Света Анна" – София АД. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 /дванадесет/ месеца от подписването на договор при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът за доставка е по предложение на участника, но не по-дълъг от 4 часа от получаване на заявката от Възложителя. Офертите на участниците следва да съдържат: 1.Списък на документите,съдържащи се в офертата;2.Удостоверение за актуално състояние;3.Декларация за срок на валидност на офертата;4.Административни сведения;5.Декларация за запознаване с проекта на договор;6.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП.;7.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.3-5 от ЗОП.8.Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка; 9.Сертификати за качество на предлаганите продукти;10.Приемо-предавателен протокол за представени мостри на предлаганите продукти;11.Декларация, че всички доставки ще отговарят на ЗХ, Наредба за изискванията към етикетирането и представянето на храни,Наредба №23,Наредба за изискванията към какаото и шоколадовите продукти;12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката;13.Ценово предложение. |
03.04.2019 г. 16:15 ч. |
9087080 |
29.03.2019 г. |
"Столичен електротранспорт" ЕАД - София |
“Доставка на метални изделия”, разделена на 3 /три/ обособени позиции, както следва:
I. Обособена позиция 1 “Доставка на тръби стоманени черни – шевни и безшевни, конструкционни”
II. Обособена позиция 2 “Доставка на алуминиеви профили”
III. Обособена позиция 3 “Доставка на изделия от месинг и бронз” |
09.04.2019 г. 16:30 ч. |
9087079 |
29.03.2019 г. |
Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - София към Държавно предприятие - Югозападно държавно предприятие /ДПЮЗДП/ - Благоевград |
Избор на изпълнител за доставка на интернет за нуждите на ТП-ДГС София. |
08.04.2019 г. 17:00 ч. |
9087078 |
29.03.2019 г. |
Община Мизия |
Закупуване на 1 бр. употребявана многофункционална машина за почистване на улици, площади, паркови алеи и др. градски площи. |
10.04.2019 г. 17:00 ч. |
9087077 |
29.03.2019 г. |
Община Белослав |
„Упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи (СМР) на обект „Авариен ремонт на покрива на читалище „Съзнание” гр.Белослав, община Белослав, област Варна” |
08.04.2019 г. 17:00 ч. |
9087076 |
29.03.2019 г. |
Община Пловдив |
Доставка на животни за нуждите на ОП „Зоопарк Пловдив“, по 11 обособени позиции“, както следва:
Обособена позиция № 1 Доставка на: Сервал (Leptailurus serval) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 1);
Обособена позиция № 2 Доставка на: Евроазиатски Рис (Lynx lynx) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 2);
Обособена позиция № 3 Доставка на: Сурикати (Suricata suricatta) – 2 мъжки и 4 женски (ОП 3);
Обособена позиция № 4 Доставка на: Алпака (Vicugna pacos) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 4);
Обособена позиция № 5 Доставка на: Носато мече (Nasua nasua) – 2 мъжки и 4 женски (ОП 5);
Обособена позиция № 6 Доставка на: Нанду (Rhea americana) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 6);
Обособена позиция № 7 Доставка на: Камила (Camelus) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 7);
Обособена позиция № 8 Доставка на: Котешки лемур (Lemur catta) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 8);
Обособена позиция № 9 Доставка на: Азиатска късоноктеста видра (Aonyx cinerea) – 1двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 9);
Обособена позиция № 10 Доставка на: Мармозети (Callithrix) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 10);
Обособена позиция № 11 Доставка на: Антилопа (Antilopinae) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 11).
|
11.04.2019 г. 17:15 ч. |
9087075 |
29.03.2019 г. |
Медицински институт към Министерство на вътрешните работи /МВР/ |
Осигуряване на абонаментна поддръжка на програмен продукт с лицензни права за Гама модули и закупуване на лицензии за придобиване право на ползване за нуждите на МИ-МВР. |
08.04.2019 г. 16:00 ч. |
9087074 |
29.03.2019 г. |
119 Средно училище "Академик Михаил Арнаудов" гр. София -/Преди 119 Средно общообразователно училище /СОУ/ "Академик Михаил Арнаудов" гр. София/ |
Доставка на тестени закуски за нуждите на учениците от І-ви до ІV-ти клас на 119 СУ „Академик Михаил Арнаудов |
08.04.2019 г. 17:00 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 1222 от 4319 | | |