Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9087083 29.03.2019 г.  Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Арамлиец - с.Огняново към Държавно предприятие - Югозападно държавно предприятие /ДПЮЗДП/ - Благоевград „Избор на обслужваща фирма по трудова медицина, съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труда за нуждите на ТП „ДЛС АРАМЛИЕЦ“ Настоящата обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на Работодателя, съгласно изискванията на чл.25 и 25а от Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ), Наредба №3 от 2008г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина, Наредба №3 от 28.02.1987г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците; Наредба №7 от 23.09.1999г. минималните изисквания, за здравословни и безопасни условия на труд на работните места и при използване на работното оборудване; Наредба №7 от 15.08.2005г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи; Наредба № 5 от 11.05.1999г. за реда, начина и периодичността на извършване на оценка на риска; Наредба №4 от 03.11.1998г. за обучението на представителите в комитетите и групите по условия на труд в предприятието и други релевантни нормативни актове 09.04.2019 г.  16:00 ч.
9087082 29.03.2019 г.  32-ро СУ с изучаване на чужди езици - Св. Климент Охридски, гр. София Доставка на учебници и учебни помагала за безвъзмездно ползване за учебната 2019/2020г . за учениците от I, II , III ,V и VII клас на 32. СУИЧЕ "Св. Климент Охридски", гр. София, по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Учебници и учебни помагала, издадени от издателство „Просвета-София” АД и „Просвета Плюс” ЕООД ;Обособена позиция № 2: Учебници и учебни помагала , издадени от издателство „Клет България”ООД (правоприемник на ИК „Анубис”ООД , „Булвест 2000”ООД) ; Обособена позиция № 3: Учебници и учебни помагала, издадени от издателство „ПЕДАГОГ 6 - ДЕЛЕВ, ЛУИЗОВА И С-ИЕ“ СД;Обособена позиция №4: Учебници и учебни помагала, издадени от „Оксфорд Юнивърсити Прес”. Учебниците и учебните помагала са подробно описани по вид, авторски колектив и прогнозно количество в техническата спецификация от документацията за участие в процедурата. 10.04.2019 г.  17:00 ч.
9087081 29.03.2019 г.  Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Света Анна" АД - София - /Старо наименование - Университетска многопрофилна болница за активно лечение - Света Анна АД, София/ Предметът на поръчката е доставката на пакетирана подкрепително-тонизираща храна и напитки за кръводарителите в УМБАЛ "Света Анна"- София АД, в зависимост от потребностите на Възложителя. Съдържанието на предлаганите пакети следва да отговаря на минималните изисквания,заложени в публикуваната обява. Задължителното минимално съдържание на опаковката/пакета за кръводарители включва: шоколад (блок) от 80 до 100 гр. (съгласно чл.4, ал.1 и/или ал.2, т.3 от Наредба за изискванията към какаото и шоколадовите продукти), кроасан индивидуално опакован от 65 до 80 гр. и тонизираща безалкохолна напика, съдържаща кофеин с обем от 0,500 литра. Задължителна "топла напитка": инстантно/разтворимо кафе и черен чай – пакетче в индивидуална опаковка, захар – 10 гр., опаковани в индивидуално пакетче, пластмасова чаша от 0,100 литра и бъркалка за еднократна употреба. Комбинирането на продуктите извън задължително изисканите следва да се доближава до препоръките на МЗ и СЗО за оптималното за човешкия организъм съотношение: белтъчини: 11-14%; мазнини: 30-35% и въглехидрати: 50-55%. Тонизиращо - подкрепителните храни и напитки се окомплектоват и доставят в прозрачна, здрава и функционална опаковка като следва да са по един брой от изброения асортимент (без повтаряемост на продукт в опаковката). Теглото на опаковката не трябва да надвишава 2 кг. Стойността на един пакет с подкрепително - тонизиращи храни и напитки трябва задължително да е до 8.00 лв. с ДДС съгласно чл.2, ал.3 от Наредбата за условията и реда за възмездяване и остойностяване на разходите по вземане, диагностика и преработка на кръв и кръвни съставки за стимулирането, организирането и провеждането на дейностите, свързани с кръводаряването. Всички участници задължително представят мостра на пакета с подкрепително - тонизираща храна и напитки, които предлагат, за изпълнение на поръчката. Приблизително количество пакети, които могат да бъдат заявени - до 6000 броя.Всички храни следва да отговарят на ЗХ, Наредба за изискванията към етикетирането и представянето на храни, Наредба №23 за условията и изискванията за представяне на хранителна информация при етикетирането на храните. Предлаганите храни и напитки не могат да бъдат с остатъчен срок на годност, по-малък от 50 календарни дни, считано от датата на доставката. Доставката ще се извършва на етапи след заявка от Възложителя.Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено, в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни след доставка и представяне на следните документи: фактура, приемо – предавателен протокол и заявка от Възложителя. Крайната цена включва всички разходи до краен получател УМБАЛ "Света Анна" – София АД. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 /дванадесет/ месеца от подписването на договор при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът за доставка е по предложение на участника, но не по-дълъг от 4 часа от получаване на заявката от Възложителя. Офертите на участниците следва да съдържат: 1.Списък на документите,съдържащи се в офертата;2.Удостоверение за актуално състояние;3.Декларация за срок на валидност на офертата;4.Административни сведения;5.Декларация за запознаване с проекта на договор;6.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП.;7.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.3-5 от ЗОП.8.Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка; 9.Сертификати за качество на предлаганите продукти;10.Приемо-предавателен протокол за представени мостри на предлаганите продукти;11.Декларация, че всички доставки ще отговарят на ЗХ, Наредба за изискванията към етикетирането и представянето на храни,Наредба №23,Наредба за изискванията към какаото и шоколадовите продукти;12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката;13.Ценово предложение. 03.04.2019 г.  16:15 ч.
9087080 29.03.2019 г.  "Столичен електротранспорт" ЕАД - София “Доставка на метални изделия”, разделена на 3 /три/ обособени позиции, както следва: I. Обособена позиция 1 “Доставка на тръби стоманени черни – шевни и безшевни, конструкционни” II. Обособена позиция 2 “Доставка на алуминиеви профили” III. Обособена позиция 3 “Доставка на изделия от месинг и бронз” 09.04.2019 г.  16:30 ч.
9087079 29.03.2019 г.  Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - София към Държавно предприятие - Югозападно държавно предприятие /ДПЮЗДП/ - Благоевград Избор на изпълнител за доставка на интернет за нуждите на ТП-ДГС София. 08.04.2019 г.  17:00 ч.
9087078 29.03.2019 г.  Община Мизия Закупуване на 1 бр. употребявана многофункционална машина за почистване на улици, площади, паркови алеи и др. градски площи. 10.04.2019 г.  17:00 ч.
9087077 29.03.2019 г.  Община Белослав „Упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи (СМР) на обект „Авариен ремонт на покрива на читалище „Съзнание” гр.Белослав, община Белослав, област Варна” 08.04.2019 г.  17:00 ч.
9087076 29.03.2019 г.  Община Пловдив Доставка на животни за нуждите на ОП „Зоопарк Пловдив“, по 11 обособени позиции“, както следва: Обособена позиция № 1 Доставка на: Сервал (Leptailurus serval) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 1); Обособена позиция № 2 Доставка на: Евроазиатски Рис (Lynx lynx) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 2); Обособена позиция № 3 Доставка на: Сурикати (Suricata suricatta) – 2 мъжки и 4 женски (ОП 3); Обособена позиция № 4 Доставка на: Алпака (Vicugna pacos) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 4); Обособена позиция № 5 Доставка на: Носато мече (Nasua nasua) – 2 мъжки и 4 женски (ОП 5); Обособена позиция № 6 Доставка на: Нанду (Rhea americana) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 6); Обособена позиция № 7 Доставка на: Камила (Camelus) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 7); Обособена позиция № 8 Доставка на: Котешки лемур (Lemur catta) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 8); Обособена позиция № 9 Доставка на: Азиатска късоноктеста видра (Aonyx cinerea) – 1двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 9); Обособена позиция № 10 Доставка на: Мармозети (Callithrix) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 10); Обособена позиция № 11 Доставка на: Антилопа (Antilopinae) – 1 двойка (1 мъжки и 1 женска) (ОП 11). 11.04.2019 г.  17:15 ч.
9087075 29.03.2019 г.  Медицински институт към Министерство на вътрешните работи /МВР/ Осигуряване на абонаментна поддръжка на програмен продукт с лицензни права за Гама модули и закупуване на лицензии за придобиване право на ползване за нуждите на МИ-МВР. 08.04.2019 г.  16:00 ч.
9087074 29.03.2019 г.  119 Средно училище "Академик Михаил Арнаудов" гр. София -/Преди 119 Средно общообразователно училище /СОУ/ "Академик Михаил Арнаудов" гр. София/ Доставка на тестени закуски за нуждите на учениците от І-ви до ІV-ти клас на 119 СУ „Академик Михаил Арнаудов 08.04.2019 г.  17:00 ч.
Общ брой: 43188
Страница 1222 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)