ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9077971 |
02.07.2018 г. |
Държавно предприятие - Северноцентрално държавно предприятие /ДПСЦДП/- Габрово |
„Периодична доставка на пластини за маркиране на дървесина за нуждите на „СЦДП” ДП Габрово и неговите териториални поделения за 2018г” |
09.07.2018 г. 16:00 ч. |
9077970 |
02.07.2018 г. |
Община Медковец |
„Предоставяне на консултантски услуги във връзка с кандидатстване, управление и отчитане на проект: „Изграждане на комбинирана спортна площадка в с. Расово, община Медковец“
, по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програма за развитие на селските райони за периода 2014 -2020 г. (ПРСР), съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)
|
09.07.2018 г. 16:00 ч. |
9077969 |
02.07.2018 г. |
Държавно предприятие "Фонд затворно дело" /ДП "ФЗД"/ |
„Доставка на мотокар за производствени нужди на ТП Пловдив""
|
10.07.2018 г. 17:00 ч. |
9077968 |
02.07.2018 г. |
Териториално поделение "Социално осигуряване" на Национален осигурителен институт /ТП на НОИ/ - Кърджали |
Изграждане на система за управление на потока от клиенти в приемни на ТП на НОИ - Кърджали |
16.07.2018 г. 17:00 ч. |
9077967 |
02.07.2018 г. |
Община Медковец |
„Предоставяне на консултантски услуги във връзка с кандидатстване, управление и отчитане на проект: „Реконструкция, обновяване и изграждане на паркове и градини в селата Медковец и Расово, община Медковец“
, по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програма за развитие на селските райони за периода 2014 -2020 г. (ПРСР), съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)
|
09.07.2018 г. 16:00 ч. |
9077966 |
02.07.2018 г. |
Министерство на правосъдието /МП/ |
„Извънгаранционно обслужване и ремонт на моторните превозни средства - собственост на МП“ |
09.07.2018 г. 17:30 ч. |
9077965 |
02.07.2018 г. |
Столична община - Район "Изгрев" |
„Основен ремонт / Рехабилитация за осигуряване на добро експлоатационно състояние и правилно водоотвеждане на част от алейната мрежа на територията на парк „Княз Борисова градина” – Лесопаркова част, р-н „Изгрев” - СО”. |
17.07.2018 г. 17:00 ч. |
9077964 |
02.07.2018 г. |
Държавно предприятие - Югоизточно държавно предприятие /ДПЮИДП/ - Сливен |
„Избор на регистриран одитор или специализирано одиторско предприятие за одит и заверка на годишен финансов отчет за 2018 година на Югоизточно държавно предприятие” |
09.07.2018 г. 17:00 ч. |
9077963 |
02.07.2018 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ - Самоков ЕООД |
Периодична доставка след заявка от Възложителя на канцеларски материали и офис консумативи, съгласно приложената спецификация за нуждите на ,,МБАЛ-Самоков“ЕООД за срок от 1/една/ година от сключване на договора.Вид на поръчката: по чл.20,ал.4,т.3, чл.20,ал.3,т.2, във връзка с чл.20, ал.9 от ЗОП чрез събиране на оферти въз основа на обява за събиране на оферти.Срок на поръчката: 12(дванадесет) месеца от датата на сключване на договора с изпълнителя.
Място за изпълнение – „МБАЛ-САМОКОВ”ЕООД, гр.Самоков, ул.Македония №49 .
Общи указания:
Офертата за участие следва да бъде изготвена на български език и да е подписана от законния представител на лицето, което я подава или от изрично упълномощено от него лице.
Участниците трябва да се придържат към вида и формата на изискуемите документи, посочени от Възложителя.
Документите на чужд език се представят в оригинален превод на български език.
Варианти не се приемат.
Възложителят си запазва правото да провери всяка информация предоставена от участник/ците чрез справка-запитване до съответните компетентни органи.
Цените да бъдат посочени в лв. без ДДС, с точност до втори знак след десетичната запетая.
При несъответствие между цената посочена в цифри и записа й с думи, за валиден ще се счита записа с думи.
Общо количество и обем : съгласно спецификацията, приложена в документацията.
Срокът на доставка е до 2/два/ дни от получаване на заявка. Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено в срок до 60/шестдесет/ дни след доставка, след представяне на доставна фактура и приемо – предавателен протокол. Крайната цена включва всички разходи до краен получател” МБАЛ -Самоков”ЕООД.
Критерий за възлагане и методика за оценка: Класирането на предложенията ще се извърши по критерия за оценка на офертите: най-ниска цена .
Участници в процедурата, трябва да оферират всички номенклатурни единици от поръчка.
Неоферирането на някоя от номенклатурните единици в поръчка е основание за отстраняване на участника от процедурата.
Изисквания за изпълнение на поръчката: Офертата за участие следва да бъде изготвена на български език и да е подписана от законния представител на лицето, което я подава или от изрично упълномощено от него лице.Участниците трябва да се придържат към вида и формата на изискуемите документи, посочени от Възложителя.Документите на чужд език се представят в оригинален превод на български език.Като задължително всички участници в процедурата, трябва да оферират всички номенклатурни единици от поръчка.Неоферирането на някоя от номенклатурните единици в поръчка е основание за отстраняване на участника от процедурата.Варианти не се приемат. Техническото предложение се изготвя на базата на техническата спецификация. Участникът подава само една оферта, като не се допуска представяне на варианти. Технически възможности:Изискуеми документи и информация: Участниците да представят:Списък на договори за доставка на канцеларски материали и офис консумативи, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години - 2015г., 2016г. и 2017г., съдържаща списък с изпълнени основни договори с предмет, сходен на поръчката, доказващи успешното изпълнение на поне 3 подобни договора, включително предмет, възложител на доставката, стойност и период на изпълнение по договора.Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 за внедрена система за контрол на качеството или еквивалентен; Описание, брошури и фотографски снимки на стоките, които ще се доставят.Срокът за изпълнение на доставката е до 2/два/ дни от получаване на заявка.Минимални изисквания: 1.Участникът да е изпълнил успешно поне 3/три/ договора по предмета на поръчката през последните 3 /три/ години.;2.Минимален срок на валидност на офертите: 30/тридесет/ календарни дни от датата на получаването им.
|
12.07.2018 г. 17:00 ч. |
9077962 |
02.07.2018 г. |
Пристанище Варна ЕАД |
Рамков договор за ремонт и доставка на резервни части за електродвигатели за кранове, съгласно изискванията на Техническа спецификация на Възложителя. |
06.07.2018 г. 14:00 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 2039 от 4319 | | |