Версия за печат

BG-Кърджали

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

1026-08-10

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

02.07.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 1210825210074

BG425, НОИ - Териториално поделение - Кърджали, ул. Булаир 35, За: Мария Пачилова, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 66450, E-mail: kardzhali@nssi.bg, Факс: 0361 66440

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://tenders-public.nssi.bg/tp/kar/_layouts/15/DocSetHome.aspx?id=%2Ftp%2Fkar%2F2014%2F08-2018-1015-08-49.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

26000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Изграждане на система за управление на потока от клиенти в приемни на ТП на НОИ - Кърджали

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

42961000

Описание:

Система за управление и контрол


Срок за получаване на офертите

16/07/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Системата за управление на потока от клиенти в приемните на ТП на НОИ – Кърджали трябва да „подрежда“ посетителите, чакащи за определена услуга с възможност да управлява различни опашки за много по вид услуги в различни приемни. Системата трябва да дава първоначална информация за предлаганите услуги, времето за изчакване и обслужване и автоматично да насочва посетителите към съответното гише. Системата следва да предлага възможност за наблюдение в реално време на дейностите в институцията и да оптимизира управлението на ресурсите, което ще улеснява едновременно гражданите и служителите в приемните. Приемните на ТП на НОИ – Кърджали са две на брой. Едната приемна се намира в основната сграда (високото тяло) на първия етаж. Другата приемна се намира в ниското тяло на сградата и има отделен вход. Клиентският терминал ще бъде разположен в приемната във високото тяло на първия етаж, от където ще се получават номера и за двете приемни със съответните услуги. Във всяка приемна ще има дисплей, където ще се показват номер на билет и номер на гише. На всеки дисплей трябва да се показват само услугите, които са за съответната приемна. Елементи на системата: Хардуер, включващ: сървър за централизирано управление – 1 брой; информационен клиентски терминал – 1 брой; дисплеи за визуализация на информация – 2 броя; дисплеи за гишета в приемни – 13 броя; гласово възпроизвеждане – мин. 2 броя тонколони; светещо табло на входа на приемна „Пенсии“- ниско тяло; допълнителен хардуер, свързан с предложеното от всеки участник решение за управление на Системата за изобразяване и гласово оповестяване на номерата. Софтуер.

Дата на изпращане на настоящата информация

02/07/2018  (дд/мм/гггг)