ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9084875 |
15.01.2019 г. |
"Севлиевогаз - 2000" АД - Севлиево |
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ УСЛУГИ ЗА НУЖДИТЕ НА СЕВЛИЕВОГАЗ 2000 АД ПО СЕДЕМ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“: Обособена позиция №1: Застраховка „Имущество“;
Обособена позиция №2: Застраховка „Отговорност на работодателя“;
Обособена позиция №3: Застраховка „Задължителна трудова злополука“;
Обособена позиция №4: Застраховка „Обща гражданска отговорност към трети лица, вкл. Отговорност на дейността“;
Обособена позиция №5: Застраховка „Гражданска отговорност на автомобилистите”;
Обособена позиция №6: Застраховка „Каско на МПС“;
Обособена позиция №7: Застраховка „Живот за доживяване на определена възраст“ или „Рента“ |
18.01.2019 г. 17:00 ч. |
9084874 |
15.01.2019 г. |
"Софийска вода" АД |
Снегопочистване и опесъчаване на подходните, вътрешноплощадковите пътища, пешеходните пътеки и тротоари на ПСПВ и СОЗ на сервизни резервоари, хлораторни и помпени станции. |
21.01.2019 г. 16:30 ч. |
9084873 |
14.01.2019 г. |
"Национална Електрическа Компания" /НЕК/ ЕАД |
Техническо обслужване, презареждане и хидростатично изпитване на устойчивост на носимите и возими пожарогасители в обектите на Централно управление и предприятията на НЕК ЕАД за срок от две години. |
22.01.2019 г. 17:30 ч. |
9084872 |
14.01.2019 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Проф. д-р Стоян Киркович" АД - Стара Загора |
Пълният обхват на поръчката включва избор на изпълнител за доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация на медицинско оборудване и гаранционна поддръжка на доставеното оборудване за Съдебномедицинско отделение (за секционна зала и амбулаторен кабинет) на УМБАЛ „Проф. д-р Стоян Киркович" АД. Обществената поръчка е с една обособена позиция.
|
22.01.2019 г. 16:00 ч. |
9084871 |
14.01.2019 г. |
Община Стара Загора |
В рамките на настоящата поръчка следва да бъде извършено:
Изпълнителят трябва да предостави на Община Стара Загора (Възложителя) комплексна услуга за печат, размножаване и сканиране чрез хардуерно-софтуерно решение, включващо предоставяне на хардуерно оборудване и пълното му сервизно обслужване и ремонт (включително с консумативи и резервни части за целия срок на договора), наблюдение, контрол на изпълнението на услугата и отчетност.
Всички необходими разходи за качественото изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя и условията на договора са за сметка на Изпълнителя (с изключение на хартията) и трябва да са калкулирани в предложените цени за отпечатване на черно-бяла и цветна страница. Не се допуска обвързване на цените с изискване за минимален обем на печат или друго.
Цената на отпечатаните от Възложителя за един месец страници, трябва да включва всички необходими за Изпълнителя разходи – предоставяне на хардуер за ползване, извършваните технически прегледи и профилактика, стойност на труда при отстраняване на дефекти и извършване на ремонтни дейности, резервни части, консумативи и материали, включително и разходите за тяхната доставка, транспортните разходи, свързани с поддръжката и ремонта на оборудването и други (с изключение на хартията), необходими за качественото изпълнение на поръчката.
Предполагаемият минимален общ обем на отпечатаните от Възложителя страници с формат А4, на годишна база е 1 000 000 страници (черно-бели и цветни).
Срокът за внедряване на хардуерно - софтуерното решение трябва да бъде деклариран в брой работни дни, считано от датата на подписване на договора, като същият не може да бъде по-дълъг от 20 работни дни.
Участниците в процедурата трябва да отговарят на определените от Възложителя Изисквания.
За обезпечаване на услугата за печат, размножаване и сканиране на документи, Изпълнителят трябва да осигури и предостави за ползване за срока на договора в сградата на Община Стара Загора следното хардуерно оборудване дефинирано по тип и параметри, и в количества съгласно таблицата и техническа спецификация на Възложителя.
Всички документи свързани с обявата са публикувани в профила на купувача на следния интернет адрес: https://www.starazagora.bg/bg/posts/view/12260
|
22.01.2019 г. 17:30 ч. |
9084870 |
14.01.2019 г. |
Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура" /ДППИ/ - София |
"Предоставяне на фиксирана телефонна услуга за нуждите на Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура" |
17.01.2019 г. 17:30 ч. |
9084869 |
14.01.2019 г. |
Столична община |
Предоставяне на услуги по организиране на работни срещи и комуникационни дейности във връзка с изпълнение на проект „Изпълнение на действия за превенция на ранното отпадане от училище” (StayTuned!), финансиран по Програма УРБАКТ IІІ на Европейския съюз”. |
21.01.2019 г. 17:30 ч. |
9084868 |
14.01.2019 г. |
Шуменски университет "Епископ Константин Преславски" |
„Отпечатване и доставка на ваучери за дрехи и обувки за работещите в структурните звена на Шуменски университет "Епископ К. Преславски" с три обособени позиции" :
Обособена позиция № 1 - гр. Шумен
Обособена позиция № 2 - гр.Варна
Обособена позиция № 3 - гр. Добрич
|
17.01.2019 г. 16:30 ч. |
9084867 |
14.01.2019 г. |
Община Борово |
Предмет на поръчката: „Основен ремонт на покривна конструкция над сцена на зрителна зала към НЧ „Искра-1898” – гр.Борово, обновяване на залата и адаптиране на санитарен възел за хора с увреждания” |
30.01.2019 г. 17:00 ч. |
9084866 |
14.01.2019 г. |
Детска градина - Слънце, гр. Пловдив - /Старо наименование - Целодневна детска градина - Слънце, гр. Пловдив/ |
Доставки на хранителни продукти за нуждите на ДГ "Слънце" - гр. Пловдив, по три обособени позиции:
Обособена позиция: №1 Доставка на хляб и тестени изделия
Обособена позиция: №2 Доставка на пресни плодове и зеленчуци
Обособена позиция: №3 Доставка на пакетирани хранителни продукти и варива
Обособена позиция: №4 Доставка на мляко и млечни хранителни продукти
Обособена позиция: №5 Доставка на месо и месни хранителни продукти, риба и яйца |
21.01.2019 г. 16:30 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 1424 от 4319 | | |