Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
В рамките на настоящата поръчка следва да бъде извършено:
Изпълнителят трябва да предостави на Община Стара Загора (Възложителя) комплексна услуга за печат, размножаване и сканиране чрез хардуерно-софтуерно решение, включващо предоставяне на хардуерно оборудване и пълното му сервизно обслужване и ремонт (включително с консумативи и резервни части за целия срок на договора), наблюдение, контрол на изпълнението на услугата и отчетност.
Всички необходими разходи за качественото изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя и условията на договора са за сметка на Изпълнителя (с изключение на хартията) и трябва да са калкулирани в предложените цени за отпечатване на черно-бяла и цветна страница. Не се допуска обвързване на цените с изискване за минимален обем на печат или друго.
Цената на отпечатаните от Възложителя за един месец страници, трябва да включва всички необходими за Изпълнителя разходи – предоставяне на хардуер за ползване, извършваните технически прегледи и профилактика, стойност на труда при отстраняване на дефекти и извършване на ремонтни дейности, резервни части, консумативи и материали, включително и разходите за тяхната доставка, транспортните разходи, свързани с поддръжката и ремонта на оборудването и други (с изключение на хартията), необходими за качественото изпълнение на поръчката.
Предполагаемият минимален общ обем на отпечатаните от Възложителя страници с формат А4, на годишна база е 1 000 000 страници (черно-бели и цветни).
Срокът за внедряване на хардуерно - софтуерното решение трябва да бъде деклариран в брой работни дни, считано от датата на подписване на договора, като същият не може да бъде по-дълъг от 20 работни дни.
Участниците в процедурата трябва да отговарят на определените от Възложителя Изисквания.
За обезпечаване на услугата за печат, размножаване и сканиране на документи, Изпълнителят трябва да осигури и предостави за ползване за срока на договора в сградата на Община Стара Загора следното хардуерно оборудване дефинирано по тип и параметри, и в количества съгласно таблицата и техническа спецификация на Възложителя.
Всички документи свързани с обявата са публикувани в профила на купувача на следния интернет адрес: https://www.starazagora.bg/bg/posts/view/12260
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30121100
Описание:
Фотокопирни машини
Срок за получаване на офертите
22/01/2019 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Дата и час на отваряне на офертите:
Дата: 24.01.2019 г. Час: 11:00 ч.
Място на отваряне на офертите: гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики“ № 107, зала в сградата на общинска администрация.
Дата на изпращане на настоящата информация