Версия за печат

BG-Стара Загора

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

10-11-441

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

14.01.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000818022

BG344, Община Стара Загора, бул. Цар Симеон Велики 107, За: Мария Боянова, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614806; 042 614815, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.starazagora.bg/bg/posts/view/12260.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

45833.34 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

В рамките на настоящата поръчка следва да бъде извършено: Изпълнителят трябва да предостави на Община Стара Загора (Възложителя) комплексна услуга за печат, размножаване и сканиране чрез хардуерно-софтуерно решение, включващо предоставяне на хардуерно оборудване и пълното му сервизно обслужване и ремонт (включително с консумативи и резервни части за целия срок на договора), наблюдение, контрол на изпълнението на услугата и отчетност. Всички необходими разходи за качественото изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя и условията на договора са за сметка на Изпълнителя (с изключение на хартията) и трябва да са калкулирани в предложените цени за отпечатване на черно-бяла и цветна страница. Не се допуска обвързване на цените с изискване за минимален обем на печат или друго. Цената на отпечатаните от Възложителя за един месец страници, трябва да включва всички необходими за Изпълнителя разходи – предоставяне на хардуер за ползване, извършваните технически прегледи и профилактика, стойност на труда при отстраняване на дефекти и извършване на ремонтни дейности, резервни части, консумативи и материали, включително и разходите за тяхната доставка, транспортните разходи, свързани с поддръжката и ремонта на оборудването и други (с изключение на хартията), необходими за качественото изпълнение на поръчката. Предполагаемият минимален общ обем на отпечатаните от Възложителя страници с формат А4, на годишна база е 1 000 000 страници (черно-бели и цветни). Срокът за внедряване на хардуерно - софтуерното решение трябва да бъде деклариран в брой работни дни, считано от датата на подписване на договора, като същият не може да бъде по-дълъг от 20 работни дни. Участниците в процедурата трябва да отговарят на определените от Възложителя Изисквания. За обезпечаване на услугата за печат, размножаване и сканиране на документи, Изпълнителят трябва да осигури и предостави за ползване за срока на договора в сградата на Община Стара Загора следното хардуерно оборудване дефинирано по тип и параметри, и в количества съгласно таблицата и техническа спецификация на Възложителя. Всички документи свързани с обявата са публикувани в профила на купувача на следния интернет адрес: https://www.starazagora.bg/bg/posts/view/12260

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30121100

Описание:

Фотокопирни машини


Срок за получаване на офертите

22/01/2019 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Дата и час на отваряне на офертите: Дата: 24.01.2019 г. Час: 11:00 ч. Място на отваряне на офертите: гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики“ № 107, зала в сградата на общинска администрация.

Дата на изпращане на настоящата информация

14/01/2019  (дд/мм/гггг)