ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ТП Държавно горско стопанство Цонево към ДП СИДП Шумен, ул.Хр.Трендафилов №54, За: Тодор Динев- домакин при ТП ДГС Цонево, РБългария 9261, с.Цонево, Тел.: 0886 000551, E-mail: dgs.conevo@dpshumen.bg
Място/места за контакт: ТП ДГС Цонево, с.Цонево, обл.Варна, ул.Хр.Трендафилов №54
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg.
Адрес на профила на купувача: http://dgsconevo.dpshumen.bg/?p=839.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Извършване на услуга по хигиенизиране и поддържане външния вид и интериора на служебните автомобили на „ДГС Цонево ” ТП при ДП „ СИДП” гр. Шумен за 2016 година, съгласно техническа сецификация“
Обект на поръчката - извършване на услуга по хигиенизиране и поддържане външния вид и интериора на служебните автомобили на „ДГС Цонево” ТП при ДП „ СИДП” гр. Шумен, както следва:
Външно измиване, което включва следните дейности:
- ръчно (чрез изтъркване или безконтактно) измиване с водоструйка и миещ автокозметичен препарат;
- подсушаване на външните повърхности на купето, стъклата и огледалата;
- почистване колонки на врати, багажник и прагове.
- почистване с препарат на джанти, тасове и гуми от замърсявания.
Комплексно измиване и почистване, освен описаното външно измиване включва и вътрешно почистване на автомобила, а именно:
-изпиране на стелките;
-почистване в дълбочина с прахосмукачка на замърсявания по седалки, под и багажник;
-почистване на прах на вътрешните повърхности и детайли в купето на МПС;
-почистване на вътрешната повърхност на стъкла, огледало и прагове.
Температурата на водата, използвана за различните операции да бъде съобразена с вида МПС, за да не уврежда боята, лаковият слой върху боята, пластмасовите или др.части на автомобила.
При констатирани щети в резултат на извършената услуга Изпълнителят на поръчката следва да поеме и възстанови в пълен обем ( 100% сто процента) нанесените щети върху МПС.
Срокът за изпълнение на поръчката е до 31.12.2016г
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50112300
Описание:
Измиване, почистване и други подобни услуги, свързани с автомобили
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Пределна стойност на поръчката в размер на 1000 /хиляда/ лева без ДДС
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Място на изпълнение на услугата- оборудвана база /собствена или наета/ на Изпълнителя, на територията на ТП ДГС Цонево
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изпълнител може да бъде всяко физическо лице или търговец по смисъла на Търговския закон, както и техни обединения (не се изисква обединението да има определена правна форма, за да може да подаде оферта).
Участникът следва да разполага с необходимата техническа обезпеченост за изпълнение предмета на поръчката.
Отстраняване на участници от процедурата: при изготвяне на офертата не е изпълнил обявените от възложителя условия; представил е непълна и/или несъответстваща на изискванията на Възложителя оферта и/или ценовото му предложение надвишава посочения пределен финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на поръчката.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРАТА СЕ ПРИЕМАТ в деловодството на ТП „ДГС Цонево", с.Цонево, обл.Варна, ул.Хр.Трендафилов №54 , всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа , в срок до 02.02.2016г. в запечатан, непрозрачен плик с ненарушена цялост върху който участникът посочва предмета на поръчката и идентификационни данни за подателя: наименование на участника, ЕИК/Булстат, адрес за кореспонденция, електронен адрес. Комуникацията между страните се извършва в писмен вид. Обменът на информация между възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: по ел. път по реда на закона за електронния документ и ел. подпис, по пощата чрез писмо с обратна разписка, чрез куриерска служба, по факс, връчване на участника, чрез комбинация от тези средства.
СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА: Офертата на участника следва да съдържа всички документи по чл. 101в от ЗОП : данни за лицето, което прави предложението, , както и следните писмени доказателства:
1. Представяне на участника ( по образец)
2. Заверено копие на документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ за регистрация или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и документ за самоличност на физическо лице.
3. Техническо предложение за изпълнение на поръчката ;
4. Ценово предложение в съответствие с образеца. Ценовото предложение не може да надхвърля пределната стойност , посочена от възложителя и следва да включва всички разходи по изпълнението на поръчката
5. Декларация за запознаване с условията в документацията и приемане проекта на договор по приложен образец
6.Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП- по образец
7.Декларация за по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици- по образец
8.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител
9.Декларация по чл. 33, ал.4 от Закона за обществените поръчки
10.Декларация за ЕИК по приложен образец
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ОФЕРТАТА-. Срок на валидност на офертата не по-малко от 30 дни.
ОТВАРЯНЕ И РАЗГЛЕЖДАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
Офертите ще бъдат разгледани от Комисия на 03.02.2016г. от 14.00 часа в административната сграда на ТП ДГС Цонево, с.Цонево, обл.Варна, ул.Хр.Трендафилов №54 . Отварянето на офертите се извършва при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
УСЛОВИЯ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР С ИЗБРАНИЯ ИЗПЪЛНИТЕЛ: Преди подписване на договор за възлагане на обществена поръчка , участникът, определен за изпълнител е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 , т.1 и декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП , в срок от 7 /седем/ календарни дни от уведомяването му, че е определен за изпълнител.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: