ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Почистване, поддържане и възстановяване на дъждоприемни шахти на територията на Община Асеновград”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
90000000
Описание:
Услуги, свързани с отпадъчните води, битовите отпадъци, чистотата и околната среда
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Количествата са посочени в Техническото задание.
Съгласно заявка от страна на Възложителя.
Шахтите на територията на Община Асеновград са приблизително 1 782 бр.
Посочените количества са ориентировъчни и Възложителят си запазва правото по време на действие на договора при необходимост да ги завишава или намалява според конкретните нужди.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Предмета на поръчката обхваща следните дейности: Почистване на дъждоприемните шахти по улиците и площадите на Община Асеновград от образуваните наноси и попаднали твърди отпадъци. Изваждане на наноса на повърхността в найлонови чували. Натоварването на наноса на превозно средство и почистване на пространството около дъждоприемната шахта в деня на почистването им. Изхвърляне на наноса в градско сметище Капсида, отстоящо на 3 км. извън града, в деня на почистването им. Подмяна на изгнили кофи, натрошени или липсващи гривни. Подмяна, нивелация и укрепване на счупени и липсващи решетки, с изработени от полимер бетон и отговарящи на български държавен стандарт, както и издържащи на натоварване не по-малко от 250 kN. Участие в екстремни ситуации – отваряне на шахти при проливни дъждове, възстановяването на шахтите в рамките на 2 часа след спиране на дъжда; създаване на временна организация на движението, възпрепятстваща движението на активния масов и градски транспорт при заваряване, и възпрепятстване създаването на предпоставки за пътнотранспортни произшествия, както и други дейности, произтичащи от създадената ситуация.
Минималният гаранционен срок е както следва: 36 месеца.
Към офертите си участниците да представят:
1. Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър.
2. Предложение за изпълнение на поръчката.
3. Ценово предложение и срок на валидност – Образец № 1.
4. Валидна застраховка за „Професионална отговорност”.
5. Приложение 1 – Единични цени на видовете СМР и гаранционни срокове.
6. Заверено копие на минимум 1 /един/ изпълнен договор сходен с предмета на поръчката изпълнен през последните три години 2011г., 2012г. и 2013г. с приложена референция за изпълнение, на стойност не по-малка от прогнозната стойност на поръчката.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Пълен достъп до документацията за участие е предоставен на интернет адрес на Възложителя: www.assenovgrad.com, Профил на купувача -http://op.assenovgrad.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150609WlYA70983.
Отварянето на офертите ще се извърши на 22.06.2015 год. от 11:00 часа в зала 305 в сградата на Община Асеновград при условията на чл. 101г, ал.3 от ЗОП във връзка с чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: