Партида на възложител:  
  
Поръчка# Възложител Описание
00051-2006-0005 Община Видин Експлоатационна поддръжка; ремонтно - възстановителни работи и изграждане на нови обекти улично осветление; изнасяне на таблата за управление на уличното осветление на границата на собственост ; изграждане на система за радио - управление на уличното осветление.
00051-2008-0005 Община Видин Отоплението и охлаждането на спортната зала се предвижда да се осъществи от две смукателно - нагнетателни системи, състоящи се от енергоспестяващи климатични камери, смукателни въздуховоди и решетки и нагнетателни въздуховоди и вентилационни решетки.Отоплението на административната част се осъществява от два котела , всеки с ел.мощност 42 kW.Отоплението е водно - помпено, двутръбна система, отоплителните тела са стоманени панелни радиатори, тръбаната мрежа е от пластмасови тръби с алуминиева вложка.
00051-2008-0006 Община Видин Зимно поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа през оперативния сезон 2008 - 2009 год.
00051-2008-0007 Община Видин Оператор на депо за битови отпадъци – Видин, депо за строителни отпадъци – Видин и депа за битови отпадъци в населените места на територията на Община – Видин, както следва : оператор на депото за битови отпадъци – Видин, местност “Рамова ливада” /Козя гърбина/ на с.Жеглица, оператор на депото за строителни отпадъци – Видин, Южна промишлена зона гр.Видин, оператор на депата за битови отпадъци в населените места на Община – Видин – всички села на общината и гр.Дунавци.
00051-2010-0004 Община Видин Следва да се извърши проектиране във фаза – технически инвестиционен проект на обект в Община Видин: Обект: Реставрация, консервация, експониране и адаптация на Видинската Крепост „Калето”, включително Капиите Еничар и Флорентин, крепостната стена и рова пред нея; оборудване за туристически атракции и въвеждане на техники и програми за интерпретация и анимация, които да спомогнат за подробна възстановка на историческата атракция; развитие на дребномащабна техническа инфраструктура в района на историческите атракции. .
00051-2013-0034 Община Видин Предмета на поръчката: „Преглед на организационното състояние на общината и разработване на функционален анализ и подобряване на работните процеси чрез прилагане на мерките от разработения финансов анализ и обучение на служителите от общината” . Основни дейности, включени в предмета на поръчката: • Преглед на организационното състояние на общината и Разработване на функционален анализ; • Подобряване на работните процеси чрез прилагане на мерките от разработения финансов анализ; • Обучение на служителите на общината. Изпълнителят на обществената поръчка трябва да изготви Функционален анализ, представляващ процес на изследване и оценка на релевантността на функциите, ефективността и ефикасността от дейността на отделна административна структура, чрез използването на различни методи като: проучване и анализ на документи и информация, анкетни проучвания, интервюта, фокус групи, наблюдение и експертни оценки, и ще завърши с формиране на констатираните недостатъци и направените изводи за силни и слаби страни, с цел идентифициране на области на подобрения. Въз основа на резултатите от функционалния анализ и направените препоръки за подобряване на ефикасността, ефективността и оптимизиране на функциите и организационното структуриране, както и взетите решения от проведените дискусии, Изпълнителят на обществената поръчка трябва да разработи и актуализира вътрешни правила в Общинска администрация – гр. Видин и актуализация в съответствие с националната и европейската нормативна база на вътрешните, нормативни и стратегически документи Функционалният анализ и неговото прилагане са базата за разработването на план за действие с цел подобряване на работните процеси, чрез прилагане на мерките от разработения финансов анализ, а именно: - предложения за подобряване на организацията, работните процеси и координацията чрез картографиране на процесите и разработване на инструкции и процедури за осъществяване на конкретни функции, за управление и развитие на организацията, актуализация на вътрешните правила в общинска администрация; - предложения за оптимизиране на структурите и преразпределяне на функции и дейности с цел избягване на дублиране, постигане на по-висока ефективност, ефикасност и икономичност на дейността; - предложения за промени в нормативните, стратегически и други документи и в устройствените правилници; - предложение за въвеждане на стратегии за организационно развитие, модели за управление на промените; - предложение за механизми за оценка на ефикасността и ефективността на процесите и структурите; - разработване на индикатори и системи за измерване и управление на изпълнението на предложените в наръчника механизми; Извършва се обучение на представителите на целевата група, кат оцелта е т ед абъдат запознати с разработения функционален анализ и последващия план за действия.
00051-2013-0039 Община Видин Изпълнителят следва да извърши следните дейности по информация и публичност: - Разработване на план за публично представяне на дейностите по проекта; - Организация на откриваща и закриваща конференция и пресконференция, с наемане на зала, оборудване и кафе паузи; - Изработване на 1 бр. информационна табела за проекта; - Подготовка и отпечатване на по 200 бр. брошури и информационни материали за проекта; - Публикуване на информация по проекта в официалния сайт на община за дейностите по проекта; - 10 бр. публикации в пресата; Всички информационни и рекламни материали, изработени и разпространени в рамките на изпълнението на проекта, ще съдържат логото на финансиращата програма и информация за финансовата помощ, предоставена от ОПАК.
00051-2016-0001 Община Видин Предмет на поръчката е „Упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол за обект: „Консервация и реставрация на турски склад в района на крепостта „Баба Вида” и адаптацията му като археологически музей – епиграфски център; идентификатор 10971.501.16, УПИ ІV, кв. 507, гр. Видин, общ. Видин”. Обектът на настоящата обществена поръчка включва изпълнение на строителен надзор и инвеститорски контрол при изпълнение на СМР в съответствие с изготвен, съгласуван и одобрен работен проект, по следните части: Технология на реставрацията; Геодезия; Архитектурна; Конструкции; Водоснабдяване и канализация (В и К); Електро; Отопление, вентилация и климатизация (ОВК); Противопожарна безопасност. Към работния проект са налични и план за безопасност и здраве (ПБЗ) и план за управление на строителните отпадъци (ПУСО). Обществената поръчка включва упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол при изпълнение на обект от четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „е” от Закона за устройство на територията и чл. 8, ал. 2, т.3 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. При изпълнението на СМР на обект „Консервация и реставрация на турски склад в района на крепостта „Баба Вида” и адаптацията му като археологически музей – епиграфски център; идентификатор 10971.501.16, УПИ ІV, кв. 507, гр. Видин, общ. Видин” ще се извършват се работи по покрив, стени, под, както и обособяване на вътрешни помещения и интервенция върху околното пространство. Настоящата обществена поръчка се финансира по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № 24-10-М3-35/24.04.2015 г., подписан между Министерство на културата и Община Видин по Програма БГ 08 „Културно наследство и съвременно изкуство“ в рамките на Меморандума за разбирателство относно изпълнението на ФП на ЕИП, подписан между България, Исландия, Лихтенщайн и Кралство Норвегия. Предметът на поръчката следва да бъде изпълнен в съответствие с изискванията на действащото законодателство на Република България, програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 и техническите спецификации – неразделна част от настоящата документация. Пълният обхват и детайлното дефиниране на задълженията на изпълнителя на настоящата обществена поръчка са посочени в техническите спецификации и проекта на договор – неразделна част от документацията за участие.
00051-2017-0012 Община Видин „Доставка чрез покупка на горива (Автомобилен бензин А95Н и Дизелово гориво) за автомобилите, собственост на община Видин чрез използване на карти за безналично плащане по обособени позиции: Позиция № 1 „Доставка на горива за леки автомобили, пътуващи на и извън територията на община Видин, както и за техническо оборудване и техника, използващи течни горива”; Позиция № 2 „Доставка на горива за леки автомобили на второстепенните разпоредители с бюджет към община Видин пътуващи на и извън територията на общината, както и за техническо оборудване и техника, използващи течни горива”; Позиция № 3 „Доставка на горива за техническо оборудване, техника и автомобили на ОП „Регионално депо за битови отпадъци - Видин”; Позиция №4 „Доставка на автомобилни горива за изпълнението на проект „Областен информационен център – Видин”; Позиция № 5 „Доставка на дизелово гориво за автомобили за изпълнението на проект: „Грижа в семейна среда за лица в неравностойно положение в община Видин”; Позиция № 6 „Доставка на дизелово гориво за автомобили за изпълнението на проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“. По позиции 1,2,4,5,6: Продавачът да разполага с минимум 1 /една/ бензиностанция в град Видин, която да работи 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, включително празнични и почивни дни с възможност за безналично плащане с електронни карти; Продавачът да разполага с бензиностанции в поне 20 /двадесет / областни града по смисъла на чл.4, ал.3 от Закона за регионалното развитие. Продавачът следва да представи списък с бензиностанциите на територията на страната съгласно горното изискване. По позиция 3: Доставката на дизелово гориво е франко обект ОП „Регионално депо за битови отпадъци - Видин”, находящ се в поземлен имот № 110011 с ЕКАТТЕ №29043 в землището на с. Жеглица, местност „Козя гърбина”.Доставките се извършват с транспорт на Продавача посредством автоцистерни за доставка и развоз, които да са подходящо оборудвани и отговарящи на европейските и български изисквания за този тип доставки, както и снабдени с нужното оборудване за разтоварване и на труднодостъпни места, преливни средства и съоръжения. Измервателните уреди да са с възможност за отчитане на малки количества гориво. Транспортните средства следва да притежават "Удостоверение за одобрение на ППС, превозващи определени опасни товари", издадени от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, съгласно чл.38 от Наредба № 40 от 14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари или еквивалент. Срок за изпълнение и доставка:По позиции 1,2,4,5,6: : Зареждането на транспортните средства на община Видин да се извършва веднага от/в бензиностанции на Продавача с магнитни карти за безналично плащане за период от 12 (дванадесет) месеца от датата на сключване на борсовия договор. По позиция № 3: Зареждането/доставката на ОП „Регионално депо за битови отпадъци - Видин” да се извършва до 24 часа след подадена писмена заявка за нужните количества от страна на Купувача по факс и/или e-mail за период от 12 (дванадесет) месеца от датата на сключване на борсовия договор.
00053-2012-0001 Община Средец Настоящата малка обществена поръчка включва консултантски услуги, свързани с изпълнението и отчитане на дейностите по проект: „Водоснабдяване на малки населени места в община Средец и подобряване на социално-битовите условия в тях” с идентификационен номер 02/321/00816 до изплащане на помощта, съгласно НАРЕДБА №25/29.07.2008 г. на МЗХ.Проекта включва изпълнение на строителни и монтажни работи на следните обекти: 1.Външно водоснабдяване на с.Росеново. Реконструкция напорен водоем 220 куб. м.- включва доизграждане на напорния водоем със сухата камера, тръбната обвръзка към нея и хранителния водопровод до селото с обща дължина 498 м; 2.„Водопроводна мрежа на село Росеново”- включва изграждане на уличната водопроводна мрежа в регулацията на с. Росеново с обща дължина 3129 м.; 3.Преустройство на училищна сграда в „Център за социални услуги”, гр.Средец - предвижда се преустройство на училищна сграда в „Център за социални услуги” в гр.Средец. Центърът ще предоставя три вида социални услуги в общността: • Дневен център за възрастни хора; • Център за обществена подкрепа; • Център за социална рехабилитация и интеграция. Сградата, която се предвижда да бъде преустроена е двуетажна с разгъната застроена площ от 530 кв.м. Предвижда се подмяна на настилки, шпакловане и боядисване на стените,подмяна на дограмата.Покривът на сградата е предвидено да бъде ремонтиран, като се извърши подмяна на дъсчената обшивка и покривния материал - керемидите, както и на допълнителната топлоизолация от 10 см. минерална вата над последната плоча. За постигане на необходимите топлотехнически характеристики е предвидено да се постави 7 см топлоизолация от външната страна на всички външни стени.Фасадите е предвидено да бъдат измазани с минерална мазилка с цвят по мостра. Предвижда се да се постави цокъл от естествен камък около цялата сграда. Пред главния вход на сградата е предвидено да бъде изградена козирка от неръждаема стомана и триплекс, подробно разработена в част „Конструктивна” към работния проект. За поддържането на параметрите на въздуха в помещенията са предвидени за инсталиране климатични сплит системи, високостенен тип и колонен тип, термопомпен вариант, съгласно чертежите от работния проект. Предвидено е подмяна на ел.инсталацията, водопроводната и канализационната инсталация в сградата.
00053-2014-0006 Община Средец Изпълнение на строителни и монтажни работи с обособени позиции: Обособена позиция 1: Ремонт на покрив на двуетажна масивна сграда-кметство с.Светлина и обособена позиця 2: Ремонт на покривна двуетажна масивна сграда-читалище с.Светлина
00053-2014-0007 Община Средец В рамките на дейността следва да бъдат организирани и проведени една начална и една заключителна пресконференция, на които да бъдат представени резултатите от изпълнение на проекта. На тях ще бъдат поканени журналисти от местни и регионални медии и ще бъде представен проекта, очакваните и постигнатите резултати, както и къде могат да бъдат намерени те с цел мултипликация. Към предмета на услугата е включена изработка на 150 комплекта, включващи папки, химикалки и ноутпад, предвидени за използване при провеждане на обученията по проекта. В допълнение се предвижда да бъдат отпечатани 150 цветни брошури, представящи проекта и постигнатите по него резултати, които да бъдат разпространени по време на изпълнение на началната пресконференция и на заключителната пресконференция. Изработеният банер ще се използва за визуализация на всички мероприятия по изпълнение на дейностите.
00053-2014-0009 Община Средец За постигането на основната цел на ОУПО Средец е необходимо да се решат следните методически задачи: • Очертаване на точните граници на защитените територии и зони за природно и културно наследство и изготвяне на специфични режими и изисквания за поддържане на екологичното равновесие и за опазване на ландшафта от неблагоприятни антропогенни въздействия; • Съставяне на демографска прогноза в рамките на времевия обхват на плана, с цел изчисляване на бъдещото натоварване на територията – необходимост от изграждане на нови мрежи на инженерната инфраструктура, нови обекти на социалната инфраструктура и т.н. • Дефиниране параметрите на устройствените зони и режими при два или три сценария (оптимистичен, песимистичен и реалистичен) за развитие на територията на община Средец при отчитане на собствените ресурси и регионалните взаимовръзки; • Организация на вътрешната структура на елементите на функционалните системи и определяне на допустими устройствени показатели; • Развитие, оразмеряване и провеждане на елементите на инженерните мрежи; • Определяне на йерархията, структурата, трасетата на елементите на главната транспортно-комуникационна мрежа; създаване на условия за оптимизиране функционирането на обществен междуселищен транспорт; • Създаване на правила, режими и нормативи за опазване, експониране и адаптация на ценностите на природното и културно-историческото наследство; • Изготвяне на правила и нормативи за приложение на ОУПО; • Разработване на програма от мероприятия и система за управление реализацията на ОУПО. В съответствие с разпоредбите на чл. 17, ал. 3 от Наредба №8, заданието изисква ОУПО Средец да се разработи за времеви обхват (прогнозен период 15 – 20 години) – до 2030 г. Периодът е по-дългосрочен, тъй като е обвързан с инвестиционни намерения и реализиране на определени стратегически решения и политики.
00053-2015-0006 Община Средец осъществяване на независим строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на инвестиционния проект при изпълнението на СМР по проект: „Ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на Народно читалище „Просвета -1886“-село Дюлево, УПИ I, кв.38 по ПУП на с.Дюлево, община Средец“, по договор № 60/3/3211371 на Община Средец с ДФ „Земеделие” и Местна Инициативна Група Средец за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Мярка „Прилагане на стратегиите за местно развитие” и по Мярка „Управление на местни инициативни групи, придобиване на умения и постигане на обществена активност на съответната територия за местни инициативни групи, прилагащи стратегии за местно развитие” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.”
00053-2015-0008 Община Средец осъществяване на независим строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на инвестиционния проект при изпълнението на СМР по проект: „Реконструкция и благоустройство на част от площадно пространство, част от имот 2226, кв.46, от които са изключени УПИ І-за читалище, УПИ ХІ за търговия и ОДО по плана на гр.Средец“, по договор № 60/3/3220696 на Община Средец с ДФ „Земеделие” и Местна Инициативна Група Средец за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Мярка „Прилагане на стратегиите за местно развитие” и по Мярка „Управление на местни инициативни групи, придобиване на умения и постигане на обществена активност на съответната територия за местни инициативни групи, прилагащи стратегии за местно развитие” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.”.
Общ брой: 3288
Страница 18 от 220 
 Първа страница Предишна страница  8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28  Следваща страница Последна страница