Партида на възложител:  
  
Поръчка# Възложител Описание
05955-2020-0001 92 Основно училище /ОУ/ "Димитър Талев" гр. София Доставка на учебници, учебни комплекти и електронно четими варианти на учебници за безвъзмездно ползване от учениците на 92-ро ОУ Димитър Талев за учебната 2020/2021г, подробно описани по вид и количество в решение №4 от 05.02.2020г на педагогическия съвет на обща стойност в размер 42458.14 лв. (четиридесет и две хиляди четиристотин петдесет и осем лева и 14 ст.) с включен 20% ДДС.
05975-2020-0001 ЖИ-ПИ-Груп България ЕООД 1. Предмет на поръчката: „Доставка на преносими компютри и висококачествени мултифункционални устройства за нуждите на ЖИ-ПИ-ГРУП БЪЛГАРИЯ ЕООД“ 2. Разпределение на поръчката в обособени позиции: Настоящата обществена поръчка е разпределена в две обособени позиции: Обособена позиция 1: „Доставка на преносими компютри“ обща стойност на поръчката: 17 500 лева Обособена позиция 2: „Доставка на висококачествени мултифункционални устройства“ Обща стойност на поръчката: 10 500 лева 3. Срок и място на изпълнение на договора: до 50 / педесет / календарни дни, считано от датата на подписването на договора. Мястото на изпълнение на договора се определя в параграф н договора. Деловодство на дружеството: Област Враца, Община Мездра, село Горна Кремена, ул. Косматица № 1 или Централно управление на дружеството: град София, жк. Сердика, ул. Охридско езеро. 4. Начален срок на гаранционна потдръжка на техниката: Техниката е с гаранционен срок до 36 / тридесет и шест / месеца, с начален момент о
05975-2020-0002 ЖИ-ПИ-Груп България ЕООД ЖИ-ПИ-ГРУП БЪЛГАРИЯ ЕООД в качеството на ВЪЗЛОЖИТЕЛ представлявано от Дирекция „Управление на обществените поръчки“ наричано по – нататък „Възложителя“ с адрес на управление: град София, жк. Сердика, ул. Охридско езеро № 12, и адрес за кореспонденция с Деловодство: Област Враца, Община Мездра, село Горна Кремена, ул. Косматица № 1, информира всички заинтересовани лица за обявяването на открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ЖИ-ПИ-ГРУП БЪЛГАРИЯ ЕООД и неините административни структури“ Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали и консумативи“ Обособена позиция № 2 „Доставка на бланки и пощенски пликове“ Обособена позиция № 3 „Доставка на различни видове хартия за офиса“ Процедурата цели сключването на рамково споразумение за всяка обособена позиция с 3 – ма изпълнители, при следните условия: Доставка – CPV код 22800000 „
Общ брой: 3288
Страница 220 от 220 
 Първа страница Предишна страница  210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220