Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9092780 25.09.2019 г.  Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/ - София област Обслужване на персонала на РЗОК – София област от служба по трудова медицина (СТМ) и извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Обслужване на персонала на РЗОК – София област от служба по трудова медицина и Обособена позиция № 2: Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на персонала на РЗОК – София област 30.09.2019 г.  17:00 ч.
9092779 25.09.2019 г.  Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/- Хасково Обслужване на персонала на РЗОК-Хасково от служба по трудова медицина 01.10.2019 г.  17:00 ч.
9092778 25.09.2019 г.  Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/ - Русе „Обслужване на персонала на РЗОК - Русе от служба по трудова медицина и извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Обслужване персонала на РЗОК - Русе от служба по трудова медицина и Обособена позиция № 2: Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на работещите в РЗОК - Русе” 30.09.2019 г.  17:00 ч.
9092777 25.09.2019 г.  Столична община - Район "Искър" „Извършване на ремонтно-възстановителни дейности, основен ремонт и изграждане на публичното осветление на територията на район „Искър” - Столична община” за 2019 г. 30.09.2019 г.  17:00 ч.
9092776 25.09.2019 г.  Основно училище /ОУ/ "Пенчо Славейков" гр. Димитровград Доставки на закуски и топъл обяд за нуждите на ОУ ”Пенчо Славейков”, гр. Димитровград, разпределени в две обособени позиции: OП № 1 - Доставка на закуски за ученици от І до ІV клас и за децата от Подготвителен клас и ОП № 2 – Приготвяне и доставка на топъл обяд за учениците на ЦОУД от І до VІІ клас 27.09.2019 г.  16:00 ч.
9092775 25.09.2019 г.  Мрежови експлоатационен район/МЕР/ ЕАД - Стара Загора към ЕСО “Извършване на годишни технически прегледи на товарни автомобили, собственост на ЕСО ЕАД, МЕР Стара Загора” 03.10.2019 г.  17:00 ч.
9092774 25.09.2019 г.  Община Лозница В обхвата на поръчката са включени дейности по упражняване на строителен надзор по смисъла на чл. 166, ал. 1 от ЗУТ при изпълнение на строително-монтажни работи в рамките на проект: „Реконструкция и рехабилитация на улици в населени места на община Лозница”. В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени услуги, свързани с осъществяване на строителен надзор при реконструкция и рехабилитация на улици в с. Ловско, гр. Лозница, с. Манастирско и с. Чудомир, община Лозница, област Разград, както следва: Улична мрежа в с. Ловско, община Лозница” в т.ч.: Подобект: Улица „Кл. Ворошилов“ (ОК75-ОК74-OK8-OK84) в с. Ловско; Подобект: Ул. „Хр. Смирненски“ (ОК41-ОК52-OK139) в с. Ловско; Подобект: Ул. „Петко Вълчев“ (ОК 93-ОК 123-ОК 124-ОК 125-ОК 126-ОК 127) в с. Ловско; Подобект: Ул. „Н. Хикмет“ (ОК139-ОК138-ОК34-ОК35) от пт 0 до пт В3 в с. Ловско; Улична мрежа в гр. Лозница, община Лозница” в т.ч.: Подобект: Ул. „Ивайло“ /пт 0 - пт 38/ в гр. Лозница;Подобект: ул. „Хан Крум“ /пт 38 -пт 51/ в гр. Лозница; Улична мрежа в с. Манастирско, община Лозница” в т.ч.: Подобект: Ул. „П. Пенев“ ОК 41-ОК 39-ОК 32 /пт 0 - пт 19/ в с. Манастирско; Подобект: Ул. „Бели Лом“ ОК 32-ОК 31 /пт 19 - пт 28/ в с. Манастирско; Улична мрежа в с. Чудомир, община Лозница” в т.ч.: Подобект: Улица „Тодор Каблешков“ (ОК23-ОК21-OK20-OK19-OK18) в с.Чудомир; В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени услуги, свързани с: 1. Изпълнение на консултантски услуги по упражняване на строителен надзор по време на строителството, на обекта/строежа, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и т. 2 и чл. 168 от ЗУТ в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл. осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актове и протоколи по време на строителството, съгласно Наредба №3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 2. Изготвяне на окончателен доклад до възложителя, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, след приключване на строителните и монтажни работи за обектa/строежa, за който изпълнителят е упражнил строителен надзор по време на строителството; Окончателният доклад трябва да бъде съставен на български език, подписан и подпечатан от лицето, упражняващо строителен надзор и от всички квалифицирани специалисти, определени за надзор на строежа по съответните части. Окончателният доклад се предава на Възложителя в 4 (четири) оригинала и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. 3. Съставяне на технически паспорт на обекта/строежа, за който е упражнил строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 176б, ал. 2 от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от МРРБ (обн., ДВ, бр. 7/2007 г.). Техническият паспорт се съставя по реда на Наредба №5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите в необходимия обхват и съдържание. Техническият паспорт се предава на възложителя на хартиен носител в 4 (четири) екземпляра, всеки от които е придружен с електронен носител във формат .pdf или еквивалент, съответстващ на хартиения. Електронното копие се представя на CD/DVD носител. Изпълнителят извършва надзор по време на строителството върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителите на обектите, в съответствие със законовите правомощия и задължения на изпълнителя като лице, упражняващо строителен надзор на строеж. Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, е подробно описана и регламентирана в Техническите спецификации неразделна част от документацията за обществена поръчка. 01.10.2019 г.  17:00 ч.
9092773 25.09.2019 г.  Община Велико Търново „Публикации на различна по вид информация (заповеди, обяви и др.) в ежедневници във връзка с дейността на Община Велико Търново”, по обособени позиции”: Обособена позиция №1: Публикации на различна по вид информация (заповеди, обяви и др.) в местен ежедневник във връзка с дейността на: дирекция „Правно обслужване и управление на собствеността” (като относно отдел „Управление на собствеността” ще се включва управление на общинската собственост и друга информация за дирекцията), дирекция „Строителство и устройство на територията”, дирекция „Проекти и програми”, дирекция „Бюджет и финанси”, общински предприятия, както и друга информация за нуждите на административни структури на Община Велико Търново; Обособена позиция №2: Публикации на различни информации (заповеди, обяви и др.) в местен ежедневник във връзка с дейността на: дирекция „Правно обслужване и управление на собствеността“ (като относно отдел „Управление на собствеността“ ще се включва разпореждане на общинска собственост и друга информация за дирекцията), дирекция „Социални дейности и здравеопазване“ и структурите към нея, дирекция „Култура, туризъм и международни дейности“ и структурите към нея, дирекция „Административно обслужване“, дирекция „Образование, младежки дейности и спорт“ и структурите към нея, както и друга информация за нуждите на административни структури на Община Велико Търново; Обособена позиция №3: Публикация на покана в „Държавен вестник“ във връзка с учредяване на организация за управление на Старопланински туристически район в Община Велико Търново; Обособена позиция №4: Изготвяне и публикуване на прессъобщение в регионално и/или национално печатно издание (цветно и/ или черно-бяло) по проект “Изкуство и култура - общи трансгранични активи в подкрепа на устойчивото развитие на туризма”. Услугата по обособена позиция №3 е възложена по реда на чл.20,ал.5 от ЗОП във връзка с чл. 21, ал. 6 от ЗОП. Стойността на позицията не надхвърля 156 464 лв., не надхвърля и 20 на сто от общата стойност на поръчката. Възлагането на посочената позиция е с оглед необходимостта от публикуване на покана в „Държавен вестник“ за нуждите на Възложителя. Услугата по обособена позиция №4 е възложена по реда на съответната индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП. Стойността на позицията не надхвърля 156 464 лв., не надхвърля и 20 на сто от общата стойност на поръчката. Възлагането на посочената позиция е с оглед необходимостта от публикуване на информация в полза на Възложителя. 30.09.2019 г.  17:00 ч.
9092772 25.09.2019 г.  Мрежови експлоатационен район/МЕР/ ЕАД - Хасково към ЕСО Извършване на годишни технически прегледи на товарни и специални автомобили, собственост на ЕСО ЕАД, МЕР Хасково 02.10.2019 г.  17:00 ч.
9092771 25.09.2019 г.  Община Смядово Предмет за възлагане на настоящата обществена поръчка е „Специализиран превоз на ученици за учебната 2019-2020 г. по утвърдена транспортна схема” Кратко описание на поръчката: Осигуряване на специализиран автомобилен превоз на ученици, подлежащи на задължителна подготовка и задължително обучение в СОУ "Св. Св. Кирил и Методий" гр. Смядово на територията на Община Смядово, както до училището, така и обратно към местоживеенето им за периода от датата на сключване на договора до 30.06.2020 г. Превозът ще се извършва по маршрут от с.Александрово и село Веселиново до СОУ „Св.св. Кирил и Методий” гр.Смядово от лицензиран превозвач, дължина на маршрута в едната посока – 19 км., при спазване на всички нормативни изисквания, свързани с дейността. Прогнозният брой на учебните дни за периода от 16.09.2019 до 30.06.2020г. е 175 дни Часовете за пристигане и отпътуване на учениците са както следва: 1. Час на пристигане на учениците в СОУ „Св.св. Кирил и Методий” гр.Смядово сутрин – 7.40 часа. 2. Час на отпътуване на учениците в СОУ „Св.св. Кирил и Методий” гр.Смядово за с.Веселиново и с.Александрово – 17:30 ч. 27.09.2019 г.  17:00 ч.
Общ брой: 43188
Страница 698 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)