ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9092780 |
25.09.2019 г. |
Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/ - София област |
Обслужване на персонала на РЗОК – София област от служба по трудова медицина (СТМ) и извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Обслужване на персонала на РЗОК – София област от служба по трудова медицина и Обособена позиция № 2: Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на персонала на РЗОК – София област |
30.09.2019 г. 17:00 ч. |
9092779 |
25.09.2019 г. |
Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/- Хасково |
Обслужване на персонала на РЗОК-Хасково от служба по трудова медицина |
01.10.2019 г. 17:00 ч. |
9092778 |
25.09.2019 г. |
Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/ - Русе |
„Обслужване на персонала на РЗОК - Русе от служба по трудова медицина и извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Обслужване персонала на РЗОК - Русе от служба по трудова медицина и Обособена позиция № 2: Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на работещите в РЗОК - Русе” |
30.09.2019 г. 17:00 ч. |
9092777 |
25.09.2019 г. |
Столична община - Район "Искър" |
„Извършване на ремонтно-възстановителни дейности, основен ремонт и изграждане на публичното осветление на територията на район „Искър” - Столична община” за 2019 г. |
30.09.2019 г. 17:00 ч. |
9092776 |
25.09.2019 г. |
Основно училище /ОУ/ "Пенчо Славейков" гр. Димитровград |
Доставки на закуски и топъл обяд за нуждите на ОУ ”Пенчо Славейков”, гр. Димитровград, разпределени в две обособени позиции: OП № 1 - Доставка на закуски за ученици от І до ІV клас и за децата от Подготвителен клас и ОП № 2 – Приготвяне и доставка на топъл обяд за учениците на ЦОУД от І до VІІ клас |
27.09.2019 г. 16:00 ч. |
9092775 |
25.09.2019 г. |
Мрежови експлоатационен район/МЕР/ ЕАД - Стара Загора към ЕСО |
“Извършване на годишни технически прегледи на товарни автомобили, собственост на ЕСО ЕАД, МЕР Стара Загора” |
03.10.2019 г. 17:00 ч. |
9092774 |
25.09.2019 г. |
Община Лозница |
В обхвата на поръчката са включени дейности по упражняване на строителен надзор по смисъла на чл. 166, ал. 1 от ЗУТ при изпълнение на строително-монтажни работи в рамките на проект: „Реконструкция и рехабилитация на улици в населени места на община Лозница”.
В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени услуги, свързани с осъществяване на строителен надзор при реконструкция и рехабилитация на улици в с. Ловско, гр. Лозница, с. Манастирско и с. Чудомир, община Лозница, област Разград, както следва:
Улична мрежа в с. Ловско, община Лозница” в т.ч.: Подобект: Улица „Кл. Ворошилов“ (ОК75-ОК74-OK8-OK84) в с. Ловско;
Подобект: Ул. „Хр. Смирненски“ (ОК41-ОК52-OK139) в с. Ловско; Подобект: Ул. „Петко Вълчев“ (ОК 93-ОК 123-ОК 124-ОК 125-ОК 126-ОК 127) в с. Ловско; Подобект: Ул. „Н. Хикмет“ (ОК139-ОК138-ОК34-ОК35) от пт 0 до пт В3 в с. Ловско;
Улична мрежа в гр. Лозница, община Лозница” в т.ч.: Подобект: Ул. „Ивайло“ /пт 0 - пт 38/ в гр. Лозница;Подобект: ул. „Хан Крум“ /пт 38 -пт 51/ в гр. Лозница; Улична мрежа в с. Манастирско, община Лозница” в т.ч.: Подобект: Ул. „П. Пенев“ ОК 41-ОК 39-ОК 32 /пт 0 - пт 19/ в с. Манастирско; Подобект: Ул. „Бели Лом“ ОК 32-ОК 31 /пт 19 - пт 28/ в с. Манастирско;
Улична мрежа в с. Чудомир, община Лозница” в т.ч.: Подобект: Улица „Тодор Каблешков“ (ОК23-ОК21-OK20-OK19-OK18) в с.Чудомир;
В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени услуги, свързани с:
1. Изпълнение на консултантски услуги по упражняване на строителен надзор по време на строителството, на обекта/строежа, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и т. 2 и чл. 168 от ЗУТ в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, вкл. осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актове и протоколи по време на строителството, съгласно Наредба №3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
2. Изготвяне на окончателен доклад до възложителя, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, след приключване на строителните и монтажни работи за обектa/строежa, за който изпълнителят е упражнил строителен надзор по време на строителството;
Окончателният доклад трябва да бъде съставен на български език, подписан и подпечатан от лицето, упражняващо строителен надзор и от всички квалифицирани специалисти, определени за надзор на строежа по съответните части. Окончателният доклад се предава на Възложителя в 4 (четири) оригинала и в 2 (два) екземпляра на електронен носител.
3. Съставяне на технически паспорт на обекта/строежа, за който е упражнил строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 176б, ал. 2 от ЗУТ и в обхвата, посочен в чл. 4 от НАРЕДБА № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от МРРБ (обн., ДВ, бр. 7/2007 г.).
Техническият паспорт се съставя по реда на Наредба №5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите в необходимия обхват и съдържание.
Техническият паспорт се предава на възложителя на хартиен носител в 4 (четири) екземпляра, всеки от които е придружен с електронен носител във формат .pdf или еквивалент, съответстващ на хартиения. Електронното копие се представя на CD/DVD носител.
Изпълнителят извършва надзор по време на строителството върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителите на обектите, в съответствие със законовите правомощия и задължения на изпълнителя като лице, упражняващо строителен надзор на строеж.
Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, е подробно описана и регламентирана в Техническите спецификации неразделна част от документацията за обществена поръчка. |
01.10.2019 г. 17:00 ч. |
9092773 |
25.09.2019 г. |
Община Велико Търново |
„Публикации на различна по вид информация (заповеди, обяви и др.) в ежедневници във връзка с дейността на Община Велико Търново”, по обособени позиции”:
Обособена позиция №1: Публикации на различна по вид информация (заповеди, обяви и др.) в местен ежедневник във връзка с дейността на: дирекция „Правно обслужване и управление на собствеността” (като относно отдел „Управление на собствеността” ще се включва управление на общинската собственост и друга информация за дирекцията), дирекция „Строителство и устройство на територията”, дирекция „Проекти и програми”, дирекция „Бюджет и финанси”, общински предприятия, както и друга информация за нуждите на административни структури на Община Велико Търново;
Обособена позиция №2: Публикации на различни информации (заповеди, обяви и др.) в местен ежедневник във връзка с дейността на: дирекция „Правно обслужване и управление на собствеността“ (като относно отдел „Управление на собствеността“ ще се включва разпореждане на общинска собственост и друга информация за дирекцията), дирекция „Социални дейности и здравеопазване“ и структурите към нея, дирекция „Култура, туризъм и международни дейности“ и структурите към нея, дирекция „Административно обслужване“, дирекция „Образование, младежки дейности и спорт“ и структурите към нея, както и друга информация за нуждите на административни структури на Община Велико Търново;
Обособена позиция №3: Публикация на покана в „Държавен вестник“ във връзка с учредяване на организация за управление на Старопланински туристически район в Община Велико Търново;
Обособена позиция №4: Изготвяне и публикуване на прессъобщение в регионално и/или национално печатно издание (цветно и/ или черно-бяло) по проект “Изкуство и култура - общи трансгранични активи в подкрепа на устойчивото развитие на туризма”.
Услугата по обособена позиция №3 е възложена по реда на чл.20,ал.5 от ЗОП във връзка с чл. 21, ал. 6 от ЗОП. Стойността на позицията не надхвърля 156 464 лв., не надхвърля и 20 на сто от общата стойност на поръчката. Възлагането на посочената позиция е с оглед необходимостта от публикуване на покана в „Държавен вестник“ за нуждите на Възложителя.
Услугата по обособена позиция №4 е възложена по реда на съответната индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП. Стойността на позицията не надхвърля 156 464 лв., не надхвърля и 20 на сто от общата стойност на поръчката. Възлагането на посочената позиция е с оглед необходимостта от публикуване на информация в полза на Възложителя.
|
30.09.2019 г. 17:00 ч. |
9092772 |
25.09.2019 г. |
Мрежови експлоатационен район/МЕР/ ЕАД - Хасково към ЕСО |
Извършване на годишни технически прегледи на товарни и специални автомобили, собственост на ЕСО ЕАД, МЕР Хасково |
02.10.2019 г. 17:00 ч. |
9092771 |
25.09.2019 г. |
Община Смядово |
Предмет за възлагане на настоящата обществена поръчка е „Специализиран превоз на ученици за учебната 2019-2020 г. по утвърдена транспортна схема”
Кратко описание на поръчката: Осигуряване на специализиран автомобилен превоз на ученици, подлежащи на задължителна подготовка и задължително обучение в СОУ "Св. Св. Кирил и Методий" гр. Смядово на територията на Община Смядово, както до училището, така и обратно към местоживеенето им за периода от датата на сключване на договора до 30.06.2020 г. Превозът ще се извършва по маршрут от с.Александрово и село Веселиново до СОУ „Св.св. Кирил и Методий” гр.Смядово от лицензиран превозвач, дължина на маршрута в едната посока – 19 км., при спазване на всички нормативни изисквания, свързани с дейността.
Прогнозният брой на учебните дни за периода от 16.09.2019 до 30.06.2020г. е 175 дни
Часовете за пристигане и отпътуване на учениците са както следва:
1. Час на пристигане на учениците в СОУ „Св.св. Кирил и Методий” гр.Смядово сутрин – 7.40 часа.
2. Час на отпътуване на учениците в СОУ „Св.св. Кирил и Методий” гр.Смядово за с.Веселиново и с.Александрово – 17:30 ч.
|
27.09.2019 г. 17:00 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 698 от 4319 | | |