Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9099561 11.06.2020 г.  Община Сатовча "Ремонт на настилка на улици в село Годешево, община Сатовча" 23.06.2020 г.  17:00 ч.
9099560 11.06.2020 г.  Детска градина № 40 "Проф. Георги Ангушев" гр. СофияЦелодневна детска градина /ЦДГ/ № 40 "Проф. Георги Ангушев" гр. София ["Доставка на хранителни продукти за нуждите на 40 ДГ „Проф. Д-р Г. Ангушев - гр. София, СО - Район „Триадица"] 22.06.2020 г.  16:00 ч.
9099559 11.06.2020 г.  Община Сатовча "Ремонт на настилка на улицa в село Плетена, община Сатовча" 22.06.2020 г.  17:00 ч.
9099558 11.06.2020 г.  Община Сатовча "Ремонт на настилка на улици в село Сатовча, община Сатовча" 22.06.2020 г.  17:00 ч.
9099557 11.06.2020 г.  Регионална инспекция по околната среда и водите /РИОСВ/ - Бургас „Доставка на софтуер и лицензи” 23.06.2020 г.  17:30 ч.
9099555 11.06.2020 г.  Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Св. Иван Рилски" ЕООД - Дупница Предметът на поръчката е доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала и гаранционна поддръжка на система за хай-дефинишън видеоендоскопия, комплектувана с гастроскоп и колоноскоп за МБАЛ "Свети Иван Рилски" ЕООД. Медицинската апаратура следва да бъде в пълно съответствие с техническата спецификация, изготвена от Възложителя, приложена към документацията за участие в процедурата. Договорът ще се сключи за период от 12 месеца, като доставката ще се извърши след писмена заявка от Възложителя. Лечебното заведение няма задължение за закупуването на пълния обем медицинска апаратура, предмет на процедурата и описана в документацията за участие. Участието е комплексно, като участниците подават само една оферта за изпълнение на поръчката и не се допуска представяне на варианти. Срокът за изпълнение на поръчката е по предложение на участника в календарни дни, не по-дълъг от 60 календарни дни, считано от получаване на писмена заявка от Възложителя. Участниците следва да предложат гаранционно обслужване на предлаганата медицинска апаратура. Гаранционният срок е по предложение на участника, в месеци, като не може да бъде по-кратък от 12 месеца, считано от датата на приемо-предавателния протокол за извършена доставка, инсталация, въвеждане в експлоатация и обучение на персонала. Срокът за реакция при повреда е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 48 часа от получаване на уведомление от страна на Възложителя. Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено, в срок, предложен от участника, но не по-кратък от 12 месеца след представяне на писмена заявка, фактура, гаранционна карта и приемо-предавателен протокол с отразени следните дейности: доставка на апаратурата, монтаж, въвеждане в експлоатация и проведено обучение на персонала, посочен от Възложителя. Офертите на участниците следва да съдържат: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2. Удостоверение за актуално състояние /ЕИК/; 3. Декларация за съответствие с критериите за подбор; 4. Административни сведения; 5. Декларация за съгласие с проекта на договор; 6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП; 7. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 54, ал.3-6 от ЗОП; 8. Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Под сходни Възложителят ще приеме доставки, свързани с доставянето на медицинска апаратура за лечебни заведения. 9. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008; БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентна 10. Технически документи, брошури и каталози, от които да са видни параметрите на предлаганата от участника медицинска апаратура и нейното съответствие с изискванията на Възложителя, изброени в техническата спецификация 11. Ръководство за употреба на български език 12. Разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на чл.77 от ЗМИ. 13. Оригинал или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя на предлаганата медицинска апаратура или от упълномощено от него лице с правото участникът да търгува с негови продукти 14. Писмо/Декларация от производителя на оферираната медицинска апаратура, че същата е нова, неупотребявана и недемонстрационна. 15. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 16. Ценово предложение. Всички посочени документи да се представят в оригинал или заверено от участника копие. Документите, които са на чужд език се представят и в официален превод на български език. 23.06.2020 г.  15:45 ч.
9099554 11.06.2020 г.  Община Криводол Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнение на обект: „Ремонт за подобряване на енергийната ефективност на административната сграда на общинската администрация на гр. Криводол" 22.06.2020 г.  17:00 ч.
9099553 11.06.2020 г.  Община Стрелча Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обект: „Благоустрояване на улична мрежа в гр. Стрелча, община Стрелча “ 22.06.2020 г.  17:30 ч.
9099552 11.06.2020 г.  Община Габрово Обществената поръчка се провежда с цел избор на доставчик на нетна електрическа енергия - средно напрежение, координатор на стандартна балансираща група, пълно администриране на информационния поток с ЕСО ЕАД, както и поемане на разходите за небаланси за 1 обект на средно напрежение. При изпълнение на поръчката следва да се доставя електрическа енергия с качество и по ред, съгласно предвиденото в Закона за енергетиката (ЗЕ) и останалите нормативни актове, които уреждат обществените отношения, свързани с доставката на електрическа енергия (в т.ч. наредбите към ЗЕ, Правилата за търговия с електрическа енергия (ПТЕЕ) и Правилата за измерване на количеството електрическа енергия (ПИКЕЕ). В качеството на „координатор на балансираща група“ изпълнителят следва да поеме отговорността за балансиране, да включи възложителя в пазара на балансираща енергия като участник (непряк член) в стандартна балансираща група, без възложителя да заплаща такса за участие, както и да осигури прогнозиране на потреблението на възложителя, включително администриране на часовите графици за потребление на възложителя. Пълният обхват на дейността е съгласно Техническите спецификации, неразделна част от документацията. Общото прогнозно количество за доставка на нетна активна електрическа енергия – средно напрежение за срока на договора /12 м./ е 270 МВтч .При подписване на договора ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността му без ДДС. 22.06.2020 г.  17:00 ч.
9099551 11.06.2020 г.  ДП Национална компания "Железопътна инфраструктура" /НКЖИ/ - София Оценка съответствието на инвестиционния проект с основните изисквания към строежите, упражняване на строителен надзор и съставяне на технически паспорт на обект: „Оценка съответствието на инвестиционния проект с основните изисквания към строежите, упражняване на строителен надзор и съставяне на технически паспорт на обект: „Възстановяване на проектните параметри в гара Сеново от км 46+843 до км 47+842 с дължина 999 м по ІХ-та жп линия“ 22.06.2020 г.  17:15 ч.
Общ брой: 43188
Страница 67 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)