ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9093785 |
22.10.2019 г. |
Община Вълчи дол |
„Доставка на авточасти, консумативи, принадлежности и автогуми за автомобилите на Община Вълчи дол и ДПЛУИ – с. Оборище” |
28.10.2019 г. 17:00 ч. |
9093784 |
22.10.2019 г. |
Община Разград |
Доставка и монтаж на РVС дограма в сграда общинска собственост |
25.10.2019 г. 17:30 ч. |
9093783 |
22.10.2019 г. |
Община Сливен |
„Изработване на рекламни материали за нуждите на културния календар на Община Сливен за 2020 и 2021 г.”, по две обособени позиции:
Обособена позиция № 1 „Изработване на различни видове плакати, покани, сертификати, баджове, хартиени знамена, значки, стикери, чаши, магнити и винили“
Обособена позиция № 2 „Изработване на различни видове дипляни, брошури, флаери и тениски“
|
01.11.2019 г. 17:00 ч. |
9093782 |
22.10.2019 г. |
Община Долни Дъбник |
„ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ И СНЕГОПОЧИСТВАНЕ НА ОБЩИНСКА ПЪТНА МРЕЖА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ДОЛНИ ДЪБНИК ЗА ЕКСПЛОАТАЦИОНЕН СЕЗОН 2019/2020 ГОДИНА” |
25.10.2019 г. 17:00 ч. |
9093781 |
22.10.2019 г. |
"Булгартрансгаз" ЕАД |
Услугата включва организиране и извършване на периодични медицински прегледи и изследвания на приблизително 1164 служителите на "Булгартрансгаз" ЕАД (към 19.06.2019 г.), разпределена в 4 обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: Организиране и извършване на периодични медицински прегледи и изследвания на служителите на „Булгартрансгаз” ЕАД в Регионално звено СЗЕР „Ботевград” и ПГХ „Чирен”;
Обособена позиция № 2: Организиране и извършване на периодични медицински прегледи и изследвания на служителите на „Булгартрансгаз” ЕАД в Регионално звено СИЕР „Вълчи дол”;
Обособена позиция № 3: Организиране и извършване на периодични медицински прегледи и изследвания на служителите на „Булгартрансгаз” ЕАД в Регионално звено ЮИЕР „Стара Загора” и Регионално звено ЮЗЕР „Ихтиман”;
Обособена позиция № 4: Организиране и извършване на периодични медицински прегледи и изследвания на служителите на „Булгартрансгаз” ЕАД в Централно управление;
Референтен номер 190-077 |
25.10.2019 г. 17:00 ч. |
9093780 |
22.10.2019 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Д-р Никола Василев" - Кюстендил |
Изпиране, гладене и дезинфекция на болнично бельо. |
25.10.2019 г. 16:00 ч. |
9093779 |
22.10.2019 г. |
Община Златарица |
„Изграждане на ограда на гробищен парк в гр. Златарица“. |
25.10.2019 г. 17:00 ч. |
9093778 |
22.10.2019 г. |
Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Първомай към Държавно предприятие - Югозападно държавно предприятие /ДПЮЗДП/ - Благоевград |
"Доставка чрез закупуване на 9 броя климатици за нуждите на ТП "ДГС Първомай" |
25.10.2019 г. 17:00 ч. |
9093777 |
22.10.2019 г. |
Водоснабдяване и канализация /В и К/ ЕООД - Пловдив |
Извършване на строително – монтажни работи за нуждите на „ВиК“ ЕООД - Пловдив по две обособени позиции:
А) Реконструкция на съществуваща канализация по бул. „Васил Левски” в участъка между ул. „Иван Рилски” и ул. „Стара Планина” в град Пловдив;Б) „Подмяна на съществуващи водопровод и канализация по ул. „Май” в участъка между улиците „Преслав” и „Тодор Каблешков” и канализация по ул. „Преслав” в участъка между улиците „Май” и „Йосиф Шнитер”в град Пловдив”.
Строително – монтажните работи ще се извършват след подписване на договор с избрания за Изпълнител участник по съответната обособена позиция и след изрично възлагане от Възложителя. За всяка обособена позиция в ценовото предложение на участника трябва да бъдат включени единични цени за дейностите посочени в количествените сметки, приложение към Образец 2. Дейностите, задължение на Възложителя и на Изпълнителя, за всеки обект са описани в приложената Tехническа спецификация. Срокът на договора не може да бъде по-дълъг от 18 (осемнадесет) месеца и/или до изпълнение на поетите задължения от страните. Възложителят ще заплаща възложените работи на избрания за изпълнител участник (и на подизпълнителя, ако участникът използва такъв и са изпълнени условията в съответствие с чл. 66 от ЗОП) по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на необходимите документи за извършеното (приемо-предавателен протокол) и надлежно оформена данъчна фактура.Участниците са длъжни да участват за целия обем на поръчката по съответната обособена позиция. Избраният за Изпълнител участник трябва да представи при подписване на договор всички документи, изисквани от Възложителя, доказващи личното състояние, правоспособност за упражняване на професионална дейност, икономическо и финансово състояние, технически и професионални способности. Оферти, надвишаващи посочената прогнозна стойност на поръчката по съответната обособена позиция ще бъдат отстранени от участие като неотговарящи на предварително обявените условия. |
04.11.2019 г. 16:30 ч. |
9093776 |
22.10.2019 г. |
Община Троян |
„Доставка на офис оборудване - компютърна конфигурация, многофункционално устройство (принтер, скенер и копир) за проект "Патронажна грижа в Община Троян" по административен договор BG05M9OP001-2.040-0038-C02“ по процедура BG05M9OP001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2“ по ОП РЧР 2014-2020“ |
04.11.2019 г. 17:30 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 605 от 4319 | | |