Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9095442 18.12.2019 г.  Агенция "Пътна инфраструктура" /АПИ/ - /Старо наименование - /Национална агенция "Пътна инфраструктура" /НАПИ/ - /Старо наименование - Фонд "Републиканска пътна инфраструктура"/ /ФРПИ/ Предмет на настоящата обществена поръчка е „Избор на изпълнител за доставка на термохартия за нуждите на НТУ (Национално Тол Управление)“. В този смисъл, цел на обществената поръчка е Агенция „Пътна инфраструктура“ да определи изпълнител, който да извърши дейностите по доставка на термохартия за нуждите на НТУ. Поръчката включва периодична доставка на термохартия. При изпълнение на поръчката, участниците, съответно избрания изпълнител, следва да спазва спецификациите за термохартия: Избраният изпълнител следва да достави: - термохартия за терминали за самообслужване за продажба на електронни винетки и маршрутни карти; Термо хартиена ролка 79мм/ 80м – 15 000 бр.;Тип: термо;Ширина : 79мм;Дължина: 80м. - термохартия за POS устройства, находящи се в автомобилите на Национално тол управление за издаване на документ за наложени компенсаторни такси; Термо хартиена ролка 57мм/ 18м - 6000 бр.;Тип: термо;Ширина : 57мм;Дължина: 18м. - термохартия, необходима зa разпечатване на актове за установяване на административни нарушения. Термо хартия РА-С-411 –800 пакета.;Тип: термо;Рaзмер: А4 - 210 х 297 мм.;Плътност: 75 г/м2;Брой листа в пакет: 100 Артикулите, предмет на обществената поръчка, следва да бъдат доставени в оригинални опаковки на производителя, които позволяват безпроблемно транспортиране, товарене, разтоварване, съхранение при обичайни условия и лесно пренасяне. Количествата и конкретните видове се определят от Възложителя по периодични заявки. 16.01.2020 г.  17:30 ч.
9095441 18.12.2019 г.  "АЕЦ Козлодуй" ЕАД, гр. Козлодуй Извършване на анализ на якост и сеизмоустойчивост с цел проверка на товароносимостта на опоро-подвесната система на тръбопроводи от технологични системи на I-ви и II-ри контур 13.01.2020 г.  16:00 ч.
9095440 18.12.2019 г.  Община Русе Абонаментно сервизно обслужване на асансьорни уредби в общински обекти, собственост на Община Русе или стопанисвани от второстепенните разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица и не са възложители на ЗОП, по обособени позиции Обособена позиция 1: Абонаментно сервизно обслужване на асансьорни уредби за общински обект – Арена Монбат – бул. „Липник“ 1 Обособена позиция 2: Абонаментно сервизно обслужване на асаньорни уредби за общински обект – Театрален комплекс – подземен паркинг Обособена позиция 3: Абонаментно сервизно обслужване на асаньорни уредби за общински обекти на ул. „Църковна независимост“ 18 и ул. „Фердинанд“ №1 Обособена позиция 4: Абонаментно сервизно обслужване на асаньорни уредби за общински обекти Пешеходен подлез под кръгово движение при бул. „Липник“, повдигащи платформи по бул. „България“, пл. „Свобода“ 6, ул. „Котовск“ 1 Обособена позиция 5: Абонаментно сервизно обслужване на асаньорни уредби на социални дейности – ясли и домове Обособена позиция 6: Абонаментно сервизно обслужване на асаньорни уредби на пешеходен подлез по бул. „Скобелев“ при МГ „Баба Тонка“ и пешеходен надлез по бул. „България“ между ж.к. Родина и кв. „Чародейка“ 08.01.2020 г.  17:30 ч.
9095438 18.12.2019 г.  Център за градска мобилност /ЦГМ/ ЕАД "Абонаментно,комплексно,основно и извънредно почистване на сградите и обектите на "Центъра за градска мобилност" ЕАД,включително и доставка на необходимите за това консумативи" 06.01.2020 г.  17:00 ч.
9095437 18.12.2019 г.  Електроенергиен системен оператор /ЕСО/ ЕАД „Годишен технически преглед на автомобили с максимално допустима маса до 3,5 тона от категории „M1; N1”, собственост на ЕСО ЕАД в ЦУ, Дирекция Инвестиции, ЦДУ и ТДУ „Запад” 10.01.2020 г.  17:00 ч.
9095436 18.12.2019 г.  Община Перущица "Ремонтни дейности по покривна конструкция за обект: "Основен ремонт и благоустрояване на "ИСТОРИЧЕСКА ЦЪРКВА - ПАМЕТНИК" в УПИ II - зеленина, исторически музей, историческа църква - паметник, картинна галерия, ПИ №1018, кв.65 по плана на гр.Перущица от 1989г." 08.01.2020 г.  17:00 ч.
9095435 18.12.2019 г.  Водоснабдяване и канализация ООД - Монтана „Изпитване на питейни, подземни и отпадъчни води“ по седем обособени позиции, в зависимост от вида на изследвания продукт и показатели за следващия едногодишен период за нуждите на „ВиК“ ООД, гр.Монтана. Анализите ще се извършват в акредитирана лаборатория на участника по БДС ЕN ISO/IЕС 17025 или еквивалент. Обособени позиции: 1. Първа обособена позиция- изпитване на води – питейни по химически показатели съгласно Наредба № 9/16.03.2001г. на МЗ, МРРБ и МОСВ за качеството на водата, предназначена за питейно- битови цели. 2. Втора обособена позиция- изпитване на води – питейни по радиологични показатели съгласно Наредба № 9/16.03.2001г. на МЗ, МРРБ и МОСВ за качеството на водата, предназначена за питейно- битови цели. 3. Трета обособена позиция- изпитване на води – подземни по показатели съгласно съгласно Наредба №1/10.10.2007г. за проучване, ползване и опазване на подземните води. 4. Четвърта обособена позиция- изпитване на води – подземни по показатели (радиологични) съгласно Наредба №1/10.10.2007г. за проучване, ползване и опазване на подземните води. 5. Пета обособена позиция- изпитване на отпадъчни води. 6. Шеста обособена позиция- изпитване на отпадъчна вода. 7. Седма обособена позиция- изпитване на отпадъчна вода. На основание чл. 188, ал. 2 от ЗОП възложителят удължава срока по първа, втора, трета и четвърта обособена позиция, тъй като в първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти за всяка обособена позиция. 06.01.2020 г.  17:00 ч.
9095433 18.12.2019 г.  49-то основно училище - Бенито Хуарес, гр. София „Доставки на пакетирани закуска, мляко, зеленчуци и/или плодове на децата от задължителното предучилищно образование, както и на учениците от I до IV клас на 49. ОУ "Бенито Хуарес", гр. София“ 23.12.2019 г.  16:00 ч.
9095432 18.12.2019 г.  ТЕЦ "Марица Изток" 2 ЕАД “Доставка на елементи за тръбни инсталации от PPR в СОИ и ИОГ “ 06.01.2020 г.  16:00 ч.
9095430 18.12.2019 г.  Столична община „Доставка на канцеларски материали по обособени позиции: Обособена позиция №1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на 22 отдела на Дирекция „Общински приходи“ и Дирекция „Ревизии и събиране на вземания“ към Столична община” съгласно списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за нуждите на Столична община и направление „Архитектура и градоустройство“ на Столична община“ съгласно списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП Обособена позиция №3: „Доставка на канцеларски материали по проект: BG05M9OP001-2.040-0102-C01 „Патронажна грижа София“, процедура BG05M9OP001-2.040 Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“ съгласно списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП 03.01.2020 г.  17:30 ч.
Общ брой: 43188
Страница 448 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)