ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9053870 |
24.06.2016 г. |
Комплексен онкологичен център/КОЦ/ - Бургас , ЕООД - /Старо наименование - Междуобластен диспансер за онкологични заболявания със стационар /МДОЗС/ - Бургас ЕООД/ |
Ежедневна стерилизация на инструментариум и материали (операционно бельо и облекло, хирургични материали и инструменти).
Услугата да се извършва при спазване на съществуващите нормативни хигиенни норми и изисквания за стерилизацията в медицинската практика.
|
28.06.2016 г. 15:30 ч. |
9053869 |
24.06.2016 г. |
КонтурГлобал Марица Изток 3 АД - /Старо наименование - Енел Марица изток 3 АД /Старо наименование: Енергийна компания /ЕК/ "Марица Изток 3" АД/ |
Проектиране, изработване, доставка и въвеждане в експлоатация на два боря инсталации за дозиране на адипинова киселина от чувал тип „Биг Бег“до 1000 кг. съгласно техническа спецификация. |
12.07.2016 г. 14:00 ч. |
9053868 |
24.06.2016 г. |
Община Елхово |
„Благоустрояване на улица „Пирин“ и извършване на Асфалтови кърпежи”.
|
11.07.2016 г. 17:00 ч. |
9053867 |
24.06.2016 г. |
Община Раднево, област Стара Загора |
Текущ ремонт на сгради общинска собственост по две обособени позиции:
Обособена позиция 1: Дом за стари хора гр. Раднево – частичен ремонт на покрив и вътрешен ремонт
Обособена позиция 2: Домашен социален патронаж – вътрешен ремонт
|
11.07.2016 г. 17:00 ч. |
9053866 |
24.06.2016 г. |
Община Борово |
Доставка чрез покупка на селскостопанска техника и инвентар за нуждите на Община Борово. Подробно описание на предмета на поръчката се съдържа в Техническата спецификация към Обявата, достъпна в Профила на купувача.
Технически и Квалификационни ИЗИСКВАНИЯ към участниците и документи за доказване:
1. Участникът следва да има опит при изпълнението на доставки, идентично или сходно с предмета на поръчката, като в тригодишен предходен период, считано от датата на подаване на офертата, трябва да има изпълнени минимум три доставки.
*Под идентично или сходно с предмета на поръчката се разбира доставка чрез покупка на селскостопанска техника и инвентар.
*За доказване на това изискване се представя Списък-декларация на доставки (в свободен текст), изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на дата, стойност и получател на доставките, придружена с доказателство за извършените доставки (приемателни протоколи, референции и др.).
2. Липса на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1-5 и 7 от ЗОП, за което се представя декларация по образец.
*Участник, който не отговаря на изискванията ще бъде отстранен!
Цялата документация, условия и информация по настоящата поръчка са достъпни в профила на купувача - http://www.borovo.org/bg/oporachki.html. |
01.07.2016 г. 17:00 ч. |
9053865 |
24.06.2016 г. |
Столична община - Район "Лозенец" |
„Благоустрояване двора на 107 ОУ „Хан Крум“ в УПИ за училище, кв. 141, м. „Лозенец 3-та ч., ул. „Димитър Димов“ № 13 |
06.07.2016 г. 16:00 ч. |
9053864 |
24.06.2016 г. |
Община Враца |
Предмет на обществената поръчка: “Периодично техническо обслужване на МПС, включващо профилактика, ремонт и поддръжка на автомобилите, доставка на резервни части, материали и консумативи за моторни превозни средства, собственост на Община Враца“ в две обособени позиции:
Обособена позиция № 1: Автомобили на Община Враца – общинска администрация и звена на разпореждане на първостепенния разпоредител с бюджет.
Обособена позиция № 2: Автомобили, стопанисвани от второстепенни разпоредители с бюджетни средства.
|
04.07.2016 г. 10:00 ч. |
9053863 |
24.06.2016 г. |
Община Долна Митрополия |
„Бетониране на улична мрежа и ремонт на тротоарни настилки в населени места от територията на община Долна Митрополия“
|
11.07.2016 г. 17:00 ч. |
9053862 |
24.06.2016 г. |
Целодневна детска градина /ЦДГ/ "Здравец" гр. Каварна |
1. Предмет на поръчката: "Доставка на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ”Здравец”, гр.Каварна по обособени позиции:
-ОП1 „Хляб и хлебни изделия”;
-ОП2 „Мляко и млечни продукти”;
-ОП3 „Месо, месни продукти и риба”;
-ОП4 „Плодове и зеленчуци”;
-ОП5 „Тестени изделия”;
-ОП6 „Варива”;
-ОП7 „Консерви и захарни изделия”;
-ОП8 „Бакалия”.“
3. Описание на предмета на поръчката:
Предметът на обществената поръчка е периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ „Здравец”,гр.Каварна по обособени позиции съгласно Техническа спецификация-Приложение № 1 от настоящата документация. В Техническа спецификация-Приложение № 1 количествата на хранителните продукти имат прогнозен характер и не обвързват Възложителя да закупи точно посочените в него количества стоки.
Възложителят си запазва правото:
-да увеличава и / или намалява количествата, според нуждите му в рамките на средствата, предвидени в съответната обособена позиция;
-да не поръчва част от изброения асортимент в техническата спецификация от настоящата документация.
Доставките на хранителни продукти се извършват периодично по предварителна заявка от Възложителя или упълномощено от него лице. Стоките се доставят франко склада на детската градина.
Срок за изпълнение на поръчката:12 месеца, считано от датата на подписване на договора.
|
01.07.2016 г. 16:00 ч. |
9053861 |
24.06.2016 г. |
Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Своге към Държавно предприятие - Северозападно държавно предприятие /ДПСЗДП/ - Враца |
Предоставяне на адвокатски услуги на ТП ДГС Своге за срок от 12 месеца, включващи правно обслужване, изразяващо се в участие в комисии по провеждане на процедури по реда на Наредба за условията и реда за възлагане изпълнението на дейности в горските територии-държавна и общинска собственост и за ползването на дървесина и недървесни горски продукти, участие в комисии за възлагане на поръчки по реда на Закона за обществените поръчки и комисии за провеждане на процедури по други нормативни актове, както и преглед на документацията във връзка с тях. Консултации в областта на административното и изпълнителното производство, Закон за задълженията и договорите, Кодекс на труда и други при необходимост.
След достигане на прогнозната стойност или изтичане на срока на договора, същия се прекратява. Цената на предлаганите адвокатски услуги следва да се съобразят с Наредба №1/09.07.2004 г. за минималните адвокатски възнаграждения. Цени на адвокатските услуги, под минимумите на наредбата са недопустими.
|
05.07.2016 г. 16:00 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 4246 от 4319 | | |