ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9096507 |
20.02.2020 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Света Анна" АД - София - /Старо наименование - Университетска многопрофилна болница за активно лечение - Света Анна АД, София/ |
Предмет на поръчката е доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала и гаранционна поддръжка на апарат за автохемотрансфузия за УМБАЛ "Света Анна" – София АД, съгласно техническа спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата. Описаната медицинска апаратура следва да е в пълно съответствие с изискванията и техническите характеристики, посочени в спецификацията, изготвена от Възложителя. Обхватът на поръчката включва следните дейности: доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала за работа с нея, както и гаранционна поддръжка.
Участниците подават само една оферта за изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти. Договорът ще се сключи за период от 12 месеца, като изпълнението се осъществява след писмена заявка, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът за доставка на апаратурата е по предложение на участника в календарни дни, не по-дълъг от 30 календарни дни, считано от подаване на писмена заявка.
Срокът за реакция при повреда е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на уведомление от страна на Възложителя. Лечебното заведение няма задължение за закупуването на медицинската апаратура, предмет на процедурата и описана в документацията за участие. Участникът следва да предложи гаранционно обслужване на медицинската апаратура. Гаранционният срок на апаратурата е по предложение на участника, в месеци, като не може да бъде по-кратък от 12 месеца, считано от датата на приемо-предавателния протокол за извършена доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и обучение на персонала.
Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено, в срок, предложен от участника, но не по-кратък от 60 календарни дни след представяне на писмена заявка, фактура, гаранционна карта и приемо-предавателен протокол с отразени следните дейности: доставка на апаратурата, монтаж, въвеждане в експлоатация и проведено обучение на персонала, посочен от Възложителя. Крайната цена включва всички разходи до краен получател УМБАЛ „Света Анна” – София АД.
Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с изискванията и техническите характеристики, посочени в спецификацията, изготвена от Възложителя. Офертите на участниците следва да съдържат:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата;
2. Удостоверение за актуално състояние /ЕИК/;
3. Декларация за съответствие с критериите за подбор;
4. Административни сведения;
5. Декларация за съгласие с проекта на договор;
6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП;
7. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 54, ал.3-6 от ЗОП;
8. Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Под сходни Възложителят ще приеме доставки, свързани с доставянето на медицинска апаратура за лечебни заведения.
9. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008; БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентна
10. Технически документи, брошури и каталози, от които да са видни параметрите на предлаганата от участника медицинска апаратура и нейното съответствие с изискванията на Възложителя, изброени в техническата спецификация
11. Ръководство за употреба на български език
12. Разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на чл.77 от ЗМИ.
13. Оригинал или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя на предлаганата медицинска апаратура или от упълномощено от него лице с правото участникът да търгува с негови продукти
14. Техническо предложение за изпълнение на поръчката;
15. Ценово предложение.
Всички посочени документи да се представят в оригинал или заверено от участника копие. Документите, които са на чужд език се представят и в официален превод на български език. |
04.03.2020 г. 16:15 ч. |
9096505 |
20.02.2020 г. |
Летище София ЕАД |
Задължителна застраховка за риска "трудова злополука" на работниците и служителите на „Летище София” ЕАД.
|
02.03.2020 г. 17:00 ч. |
9096503 |
20.02.2020 г. |
Комисия за регулиране на съобщенията /КРС/ |
„Проверка за прилагане на системата за разпределението на разходите от „Български пощи” ЕАД и одит на внесените документи, свързани с изчисляването на нетните разходи от извършването на универсалната пощенска услуга през 2019 г.” |
05.03.2020 г. 17:30 ч. |
9096502 |
20.02.2020 г. |
Общинска охранителна фирма "ЕГИДА-СОФИЯ" ЕАД |
Доставка чрез финансов лизинг с право на закупуване на два фабрично нови леки автомобили |
25.02.2020 г. 16:30 ч. |
9096501 |
20.02.2020 г. |
Териториално поделение държавно ловно стопанство /ТПДЛС/ - Дунав - Русе към Държавно предприятие - Северноцентрално държавно предприятие /ДПСЦДП/- Габрово |
Извършване на агротехнически услуги в земеделски земи на територията на ТП ДЛС „Дунав“ - Русе при „ СЦДП“ДП –Габрово
|
06.03.2020 г. 16:30 ч. |
9096500 |
20.02.2020 г. |
Водоснабдяване и канализация "Йовковци" ООД - Велико Търново |
Доставка на лятно работно облекло и лични предпазни средства за работниците и служителите, работещи във "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново. |
04.03.2020 г. 17:00 ч. |
9096499 |
20.02.2020 г. |
Институт по оптически материали и технологии /ИОМТ/ "Академик Й. Малиновски" към БАН |
„Осигуряване на самолетни билети за служебните пътувания в чужбина и предоставяне на съпътстващи услуги за нуждите на ИОМТ към БАН”
Кратко описание:
В предмета на поръчката се включват услуги по осигуряване на самолетни билети за посочени от Възложителя дестинации и след направени резервации, организиране на хотелско настаняване за посочени от Възложителя дестинации и други съпътстващи дейности (например, но не само осигуряване на медицински застраховки, трансфер) при осъществяване дейността на Института по оптически материали и технологии /ИОМТ/ Aкадемик Й. Малиновски към БАН. |
02.03.2020 г. 17:00 ч. |
9096498 |
20.02.2020 г. |
Община Белица |
„Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор ) на обект: „Основен ремонт на здравно заведение с промяна на предназначението за дом за социални услуги в град Белица“ |
02.03.2020 г. 17:00 ч. |
9096497 |
20.02.2020 г. |
Водоснабдяване и канализация ЕООД - Стара Загора |
1.„Доставка на гуми за нуждите на „ВиК” ЕООД, гр. Стара Загора“.
2. Кратко описание: Обществената поръчка е с две обособени позиции в зависимост от вида на МПС. Предметът включва доставка на гуми за леки, лекотоварни, товарни автомобили и багери, тяхното демонтиране и монтаж, както и баланса им. Подробното описание на видовете гуми, съответно свързаните с тях услуги е дадено в техническа спецификация (Приложения №№1.1. и 1.2.). При извършване на доставката и услугите свързани с нея, Изпълнителят представя сертификат за качеството на доставяното изделие. Срокът за изпълнение на доставката и свързаните с нея услуги, след получена заявка да е до 1 работен ден.
Доставката на гумите, съответно свързаните с тях услуги ще се извършват периодично с писмена заявка в зависимост от нуждите на Възложителя. Всяка една от заявките ще се връчва лично на упълномощен представител на Изпълнителя, по пощата - чрез обратна разписка, на ръка срещу подпис, по факс или e-mail.
Прогнозната стойност за:
- Обособена позиция № 1: „Доставка на гуми за леки, лекотоварни до 3.5 т и товарни автомобили“ - 40 000 лева без ДДС
- Обособена позиция № 2: „Доставка на гуми за багери“ – 30 000 лева без ДДС.
|
09.03.2020 г. 17:00 ч. |
9096496 |
20.02.2020 г. |
Община Враца |
„Доставка и монтаж на капаци за ревизионни шахти и вграждане на настилка в тях” |
04.03.2020 г. 17:00 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 353 от 4319 | | |