ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9064734 |
29.05.2017 г. |
Детска градина - Кремена, гр. Пловдив |
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ „Кремена”, гр.Пловдив, по две обособени позиции: ОП №1 – „Доставка на мляко и млечни хранителни продукти” и ОП № 2 – „Доставка на месо и месни хранителни продукти, риба и яйца”. |
05.06.2017 г. 16:30 ч. |
9064733 |
29.05.2017 г. |
Община Гърмен |
„Ремонт на В и К мрежи на населените места в община Гърмен”.
В рамките на настоящата обществена поръчка се предвижда извършване текущ ремонт на следните В и К мрежи в община Гърмен:
- Ремонт на канализация с. Лещен
- Изграждане на канализационен колектор с. Дебрен
- Изграждане на канализационен колектор с. Дъбница
- Ремонт на ВиК на улици между о.т. 75-76 и 34-53 с. Дебрен
- Ремонт на В и К на улици между о.т. 7-29, 43-70, 115-116 с. Дъбница
- Ремонт на водопровод на улици между о.т. 40-105, 51-110-114-115, 188-202, 154-198 с. Гърмен
- Ремонт на външна канализация с. Ореше
- Ремонт на външна канализация в с. Крушево
- Ремонт на В и К между о. т. 160-176-157, 99-205, 22-34, 23-25, 21-29, 9-16 с. Рибново
- Изграждане на изгребна яма в курорт Огняновски бани |
14.06.2017 г. 17:00 ч. |
9064732 |
29.05.2017 г. |
Община Венец |
„Инженеринг – проучване, проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи (СМР), свързани с изграждане на „Многофункционална зала - село Дренци, общ. Венец“ |
13.06.2017 г. 16:30 ч. |
9064731 |
29.05.2017 г. |
Община Божурище |
„Текущ ремонт на масивна сграда в УПИ І, кв.25 по плана на с.Пролеша, община Божурище“ |
14.06.2017 г. 17:00 ч. |
9064730 |
29.05.2017 г. |
Община Козлодуй |
„Проектиране, изработка, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на информационна LED стена с размери 2880/5120, съставено от 12 бр. кабинети с предно обслужване P10 в центъра на град Козлодуй” |
13.06.2017 г. 17:00 ч. |
9064729 |
29.05.2017 г. |
Министерство на туризма |
„Доставка на електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за обектите, предоставени на Министерството на туризма“ по следните обособени позиции:
Обособена позиция № 1: „Доставка на електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за сградата на Министерството на туризма в гр. София, ул. „Съборна“ № 1.“
Обособена позиция № 2: „Доставка на електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за сградата на Министерството на туризма в гр. Пловдив, ул. „Железарска“ № 1.“
|
05.06.2017 г. 17:30 ч. |
9064728 |
29.05.2017 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Св. Пантелеймон" АД - Ямбол |
Описание на обекта на поръчката
1. Услуга по изготвяне и доставка на медицински формуляри, доставка на канцеларски материали и хартия за медицинска апаратура съгласно спецификация по заявка и утвърден образец на Възложителя в рамките на определения в проекто-договора начин.
2. „Услугата по изготвяне и доставка на медицинските формуляри”, „Доставката на канцеларски материали” и „Доставката на хартия за медицинска апаратура” са разделени на три обособени позиции съгласно „Спецификация към обществена поръчка за "Услуга по изготвяне и доставка на медицински формуляри, доставка на канцеларски материали и хартия за медицинска апаратура" по-долу, като кандидатът може да кандидатства както поотделно за всяка позиция, така и общо за всички, в зависимост от желанието си. Кандидатства се общо за всички номенклатурни единици по конкретната позиция, тоест е възможен само един спечелил за отделна обособена позиция. Некандидатстването дори за една номенклатурна единица от съответната обособена позиция, автоматично отстранява участника за тази позиция.
3. Услугата или доставката се извършва в количество и вид, съгласно изготвяните от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ периодични заявки до 12 часа от изпращането на същите по факс или електронна поща, според нуждите.
4. Крайната цена на услугата по изготвянето и доставката на медицински формуляри, доставката на канцеларски материали и хартия за медицинска апаратура се формира в левове (без ДДС) до краен получател франко болницата със всички включени разходи, заплати, такси и транспорт по обслужване на доставката или услугата.
5. Спечелилият кандидат от обособена позиция „Услуга по изготвяне и доставка на медицински формуляри” ще изготвя формулярите по заявка и утвърден образец на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. При заявяване на нов формуляр от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ще се съставя двустранно подписан протокол, като цената на формуляра ще се изчислява на база цени на отделните компоненти от Предлагана цена от офертата на спечелилия кандидат. Приблизителната обща стойност на формулярите, които ще бъдат заявени за период на договора е около 30000 лв. без ДДС, като стойността е изчислена на база заявени формуляри през миналата година и предполагаемо количество за следващата и не задължава ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с точното и спазване. След изготвянето и доставката на медицинските формуляри ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да ги достави в Административна сграда или болничен склад /според указанията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ/, като срока по изготвянето и доставянето трябва да е не повече от 12 часа.
6. Посочените количества от „Спецификация към обществена поръчка за "Услуга по изготвяне и доставка на медицински формуляри, доставка на канцеларски материали и хартия за медицинска апаратура" по-долу са прогнозни,
като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да не поръча същия обем по време на срока на договора. Заявените количества ще са в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за периода на съответните договори.
7. Всеки един кандидат може да получи разяснение за медицинските формуляри и други условия посочени в обявата всеки работен ден от 08.00 до 16.00 ч. по време на срока за представяне на офертите в административната сграда на болницата, 2 ет. след предварителна уговорка на телефон 046/682275 – Желязка Христова.
8. Договорите ще бъдат сключени за срок от една календарна година или съгласно условията в проекто-договора.
Срок на разсрочено плащане – не повече от 60 дни.
Източник на финансиране: Собствени приходи от дейността, целеви средства от Министерство на образованието, приходи от НЗОК.
Условия за отваряне на офертите:
Дата: 08.06.2017 г. Час: 10:00
Място:
гр.Ямбол 8600, ул. Панайот Хитов 30, МБАЛ «Св. Пантелеймон» АД – гр. Ямбол, малка заседателна зала
Обявата и всички допълнителни документи и специификации могат да бъдат изтеглени от http://www.mbal-yambol.net/index.php?option=com content&task=view&id=109&Itemid=630
Обявата е валидна до 07.06.2017 г. |
07.06.2017 г. 16:30 ч. |
9064727 |
29.05.2017 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Д-р Братан Шукеров" АД - Смолян |
„Доставка на електрически материали и водопроводни части за нуждите на “МБАЛ Д-р Братан Шукеров” АД” |
01.06.2017 г. 16:00 ч. |
9064726 |
29.05.2017 г. |
Община Горна Малина |
„Доставка на транспортна и комунална техника за нуждите на община Горна Малина” в две обособени позиции:
Обособена позиция №1: „Доставка на 1 (един) брой употребявана мотометачна машина”
Обособена позиция №2: „Доставка на 1 (един) брой употребяван самосвал”
|
05.06.2017 г. 16:30 ч. |
9064725 |
29.05.2017 г. |
Военномедицинска академия /ВМА/ |
Услугата, предмет на поръчката, е транспортиране на стоки и товари /медицински легла; медицински мебели за обзавеждане на кабинети, отделения, клиники; медицинска апаратура; инвалидни колички; столове за баня; лекарствени средства и др./ със сухопътен транспорт от териториите на страни членки на „Европейския съюз” и извън него, включително и на територията и на Република България по заявка на Военномедицинска академия – София.
Изпълнението на предмета на поръчката се извършва при необходимост и след писмена заявка от Възложителя в рамките на срока на договора. В заявката се конкретизират всички детайли по вида и начина за превоз на товара.
|
01.06.2017 г. 16:00 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 3251 от 4319 | | |