ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9065214 |
13.06.2017 г. |
Община Поморие |
Доставка на строителни материали на територията на община Поморие по обособени позиции за период от дванадесет месеца
Обособена позиция 1. Доставка на различни видове и размери добит строителен камък за нуждите на изграждането, ремонта и поддържането на строителните обекти на Община Поморие и Общинско Предприятие „БКСРД”-Поморие
Обособена позиция 2. Доставка на пясък за нуждите на изграждането, ремонта и поддържането на строителните обекти на Община Поморие и Общинско Предприятие „БКСРД”-Поморие |
16.06.2017 г. 17:00 ч. |
9065213 |
13.06.2017 г. |
Община Радомир |
Община Радомир ще възложи обществена поръчка по реда на чл.20, ал. 3, т. 2 от ЗОП и съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагане на закона за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет: “Проучвателно-проектантски дейности на обект „Чокльово блато“ – изготвяне на задание за разработване на план за управление на защитена местност „Чокльово блато“, с. Байкалско, общ. Радомир, обл. Перник“.
Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата обява. |
16.06.2017 г. 17:00 ч. |
9065212 |
13.06.2017 г. |
Община Тунджа, област Ямбол |
Предвижда се ремонт на трошенокаменни и паважни настилки и изкърпване /машинно и ръчно/ на настилки от асфалтобетон по улици и съоръженията към тях в населените места на Община „Тунджа“ и други видове работи, подробно описани в раздел II от ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ И УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОФЕРТА, неразделна част от документацията на обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача на Община „Тунджа“. |
19.06.2017 г. 12:00 ч. |
9065211 |
13.06.2017 г. |
Община Венец |
„Инженеринг – проучване, проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи (СМР), свързани с изграждане на „Многофункционална зала - село Дренци, общ. Венец“ |
16.06.2017 г. 16:30 ч. |
9065210 |
13.06.2017 г. |
Медицински университет /МУ/ - София - Ректорат |
“Доставка на консумативи и материали за нуждите на Медицински колеж при Медицински университет – София по 24 обособени позиции” |
16.06.2017 г. 16:30 ч. |
9065208 |
13.06.2017 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Света Анна" АД - София - /Старо наименование - Университетска многопрофилна болница за активно лечение - Света Анна АД, София/ |
Предметът на поръчката е доставка на системни компоненти и изграждане на пневматична транспортна система в Източен блок на УМБАЛ "Света Анна" - София АД. Пневматичната транспортна система /ПТС/ следва да бъде компютърно управлявана за транспортиране на материали между отделенията в Източния блок на лечебното заведение, да се състои от тръби със сечение 110mm, потребителски станции, устройства за промяна на въздушното налягане в тръбите, контейнери за пренос на материали, централно компютърно управление и възможност за отдалечен достъп и контрол на системата. Системата следва да бъде конфигурирана от 10 потребителски станции, взаимно свързани с тръбни трасета, информационни и силови кабели. Изпращането, пренасочването и съхранението на транспортните контейнери следва да бъде управлявано от централна компютърна система с цел осигуряване на автоматичен плавен пренос на транспортните контейнери между две потребителски станции. която да е компютърно свързана с подходящ софтуер и интернет връзка за контрол от разстояние. Изборът на точка на доставка следва да се осъществява от всяка станция чрез клавиатура за въвеждане на потребителски адрес. Системата трябва да позволява всички потребителски станции да бъдат зареждани с контейнери едновременно, заявките да бъдат обработвани автоматично, докато системата не изпълни всички поръчки. ПСТ трябва да позволява програмиране на приоритетни станции при изпращане на транспортните контейнери и селектирана промяна на скоростта на транспорт на контейнерите от предварително избрани станции, ако е необходимо. Отделните потребителски станции да позволяват изключване, без това да се отразява на работата на системата. Срокът за изпълнение на поръчката е по предложение на участника в дни, но не по-дълъг от 60 календарни дни, считано от датата на влизане в сила на договора. Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с техническата спецификация, изготвена от Възложителя и представляваща неразделна част от процедурата.
Участниците подават само една оферта за комплексно изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти. Начинът на плащане е по предложение на участника в левове, по банков път, на посочената от Изпълнителя банкова сметка, отложено до 60 дни след извършване на дейностите по доставка, изграждане, инсталация, пускане в експлоатация и представяне на фактура, приемо-предавателен протокол и паспорт и ръководство за експлоатация на български език.Участникът следва да предложи гаранционно обслужване на изградената инсталация. Гаранционният срок е по предложение на участника в месеци, но не по-кратък от 24 месеца от пускането в експлоатация.
Обявената от Възложителя прогнозна стойност обхваща доставка на описаните в спецификацията системни компоненти, изграждане на системата, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка.
Офертите на участниците следва да съдържат:
1.Списък на документите,съдържащи се в офертата;
2.Удостоверение за актуално състояние;
3.Декларация за срок на валидност на офертата;
4.Административни сведения;
5.Декларация за запознаване с проекта на договор;
6.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП.;
7.Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.3-5 от ЗОП.
8.Списък на дейностите, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената дейност;
9.Списък на техническите лица, които ще участват в изпълнението на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния им опит
10.Техническо предложение за изпълнение на поръчката
11.Ценово предложение. |
16.06.2017 г. 16:00 ч. |
9065207 |
13.06.2017 г. |
Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Струмяни към Държавно предприятие - Югозападно държавно предприятие /ДПЮЗДП/ - Благоевград |
Поддръжка на минерализовани ивици и лесокултурни прегради за нуждите на Териториално поделение Държавно горско стопанство Струмяни |
20.06.2017 г. 17:00 ч. |
9065206 |
13.06.2017 г. |
Община Минерални бани |
„Разширение на канализационна мрежа за дъждовни води в с. Минерални бани и с. Караманци и ремонт и възстановяване на водостоци на територията на община Минерални бани” |
16.06.2017 г. 17:00 ч. |
9065205 |
13.06.2017 г. |
Община Варна |
“Хипербарна оксигенация за лечение и рехабилитация на 90 болни от множествена склероза, с мозъчен инсулт, деца с церебрална парализа, полиневропатии, състояния след мозъчно-съдови инциденти и деца с аутизъм от община Варна” |
19.06.2017 г. 17:30 ч. |
9065204 |
13.06.2017 г. |
Университетска многопрофилна болница за активно лечение и спешна медицина /УМБАЛСМ/ "Н.И. Пирогов" ЕАД - София |
Доставка, инсталиране и гаранционно обслужване на компютри и периферни устройства |
16.06.2017 г. 15:30 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 3208 от 4319 | | |