ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9067722 |
28.08.2017 г. |
Община Белослав |
„Упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи (СМР) на обект "Доизграждане на битово-фекална канализация по улици "Бельов", "Цар Иван Асен ІІ", "Хан Маламир", "Цар Самуил" и участък, заключен между улици "Д.Ватев", ул."Шипка" и „Алеко Константинов“ в град Белослав." |
01.09.2017 г. 17:00 ч. |
9067721 |
28.08.2017 г. |
Община Маджарово |
Основен ремонт на спортна площадка, кв.11, гр.Маджарово |
31.08.2017 г. 16:00 ч. |
9067720 |
28.08.2017 г. |
"Бяла" ЕООД - Севлиево |
Доставка на инертни материали - Несортиран трошен камък /НТК/ за нуждите на експлоатационните райони на “БЯЛА” ЕООД, гр. Севлиево |
31.08.2017 г. 16:30 ч. |
9067718 |
28.08.2017 г. |
Община Кърджали |
„ОСИГУРЯВАНЕ НА МАТЕРИАЛИ, КОНСУМАТИВИ, РАБОТНО ОБЛЕКЛО И ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА НА ПЕРСОНАЛА НА ЦЕНТЪРА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СОЦИАЛНИ И ИНТЕГРИРАНИ УСЛУГИ ПО ПРОЕКТ BG05M9OP001-2.005 „АКТИВНО ВКЛЮЧВАНЕ” ПО ОПРЧР 2014-2020” |
01.09.2017 г. 17:00 ч. |
9067717 |
28.08.2017 г. |
Община Кърджали |
„СПЕЦИАЛИЗИРАНИ УСЛУГИ ЗА ПЪТЕН ПРЕВОЗ НА ДЕЦА ПО ПРОЕКТ "ХОРО-ХАРМОНИЯ В ОБЩУВАНЕТО, РАВНОПРАВИЕ В ОБРАЗОВАНИЕТО", ДОГОВОР № BG05M2OP001-3.001-0114-С01, ФИНАНСИРАН ОТ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „НАУКА И ОБРАЗОВАНИЕ ЗА ИНТЕЛИГЕНТЕН РАСТЕЖ” 2014-2020 Г., СЪФИНАНСИРАНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ЧРЕЗ ЕВРОПЕЙСКИЯ СОЦИАЛЕН ФОНД” |
01.09.2017 г. 17:00 ч. |
9067715 |
28.08.2017 г. |
Технически университет /ТУ/ - София |
Предмет на поръчката: "Доставка на канцеларски материали за ТУ - София (запазена поръчка по реда на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП)".
Договорът ще бъде сключен за срок до 12 месеца или до изчерпване на стойността на договора, сключен с избрания изпълнител. Доставката ще се извършва на части по заявка от съответното звено/програма/проект/договор, посочено във всяка колона на Техническата спецификация/Приложението към ценовата оферта. Срокът за доставка на канцеларски материали е до 10 /десет/ календарни дни, считано от датата на получена заявка от страна на Възложителя. Във всяка заявка ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ посочва вида и броя на канцеларските материали, както и данните за фактуриране.
Доставяните канцеларски материали трябва да бъдат: нови и неупотребявани, да бъдат произведени от качествени материали, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация за периода на ползването им и да отговарят на Европейските стандарти за съответния вид продукт (ако има такива приложими за него). Конкретните доставки трябва да са съпроводени задължително с декларация от изпълнителя (свободен текст) за произхода, собствеността и качеството на доставяните стоки. |
04.09.2017 г. 17:00 ч. |
9067714 |
28.08.2017 г. |
Мрежови експлоатационен район/МЕР/ ЕАД - Пловдив към ЕСО |
Абонаментна поддржка на системи за видеонаблюдение и контрол на достъпа в п/ст Пловдив |
07.09.2017 г. 16:30 ч. |
9067713 |
28.08.2017 г. |
Професионална гимназия по транспорт /ПГТ/ - гр. Русе |
Доставка на оборудване по проект “Съвременна база и средства за професионална подготовка – гаранция за качествено обучение и успешна икономика” по 5 обособени позиции за ПГТ-Русе. |
04.09.2017 г. 16:00 ч. |
9067712 |
28.08.2017 г. |
Община Димитровград |
„Информираност и комуникация по проект „Център за комплексни услуги“ съгласно административен договор № BG05М9OP001-2.005-0104–С01/04.05.2017г. по оперативна програма ”Развитие на човешки ресурси” 2014-2020, процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Активно включване”, бюджетна линия: BG05М9ОP001-2.005.” |
04.09.2017 г. 17:00 ч. |
9067711 |
28.08.2017 г. |
Университетска многопрофилна болница за активно лечение /УМБАЛ/ "Александровска" ЕАД - София |
„Доставка на медицинскo обзавеждане за нуждите на УМБАЛ “Александровска” ЕАД“
|
31.08.2017 г. 16:30 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 2976 от 4319 | | |