Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9067722 28.08.2017 г.  Община Белослав „Упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи (СМР) на обект "Доизграждане на битово-фекална канализация по улици "Бельов", "Цар Иван Асен ІІ", "Хан Маламир", "Цар Самуил" и участък, заключен между улици "Д.Ватев", ул."Шипка" и „Алеко Константинов“ в град Белослав." 01.09.2017 г.  17:00 ч.
9067721 28.08.2017 г.  Община Маджарово Основен ремонт на спортна площадка, кв.11, гр.Маджарово 31.08.2017 г.  16:00 ч.
9067720 28.08.2017 г.  "Бяла" ЕООД - Севлиево Доставка на инертни материали - Несортиран трошен камък /НТК/ за нуждите на експлоатационните райони на “БЯЛА” ЕООД, гр. Севлиево 31.08.2017 г.  16:30 ч.
9067718 28.08.2017 г.  Община Кърджали „ОСИГУРЯВАНЕ НА МАТЕРИАЛИ, КОНСУМАТИВИ, РАБОТНО ОБЛЕКЛО И ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА НА ПЕРСОНАЛА НА ЦЕНТЪРА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СОЦИАЛНИ И ИНТЕГРИРАНИ УСЛУГИ ПО ПРОЕКТ BG05M9OP001-2.005 „АКТИВНО ВКЛЮЧВАНЕ” ПО ОПРЧР 2014-2020” 01.09.2017 г.  17:00 ч.
9067717 28.08.2017 г.  Община Кърджали „СПЕЦИАЛИЗИРАНИ УСЛУГИ ЗА ПЪТЕН ПРЕВОЗ НА ДЕЦА ПО ПРОЕКТ "ХОРО-ХАРМОНИЯ В ОБЩУВАНЕТО, РАВНОПРАВИЕ В ОБРАЗОВАНИЕТО", ДОГОВОР № BG05M2OP001-3.001-0114-С01, ФИНАНСИРАН ОТ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „НАУКА И ОБРАЗОВАНИЕ ЗА ИНТЕЛИГЕНТЕН РАСТЕЖ” 2014-2020 Г., СЪФИНАНСИРАНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ЧРЕЗ ЕВРОПЕЙСКИЯ СОЦИАЛЕН ФОНД” 01.09.2017 г.  17:00 ч.
9067715 28.08.2017 г.  Технически университет /ТУ/ - София Предмет на поръчката: "Доставка на канцеларски материали за ТУ - София (запазена поръчка по реда на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП)". Договорът ще бъде сключен за срок до 12 месеца или до изчерпване на стойността на договора, сключен с избрания изпълнител. Доставката ще се извършва на части по заявка от съответното звено/програма/проект/договор, посочено във всяка колона на Техническата спецификация/Приложението към ценовата оферта. Срокът за доставка на канцеларски материали е до 10 /десет/ календарни дни, считано от датата на получена заявка от страна на Възложителя. Във всяка заявка ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ посочва вида и броя на канцеларските материали, както и данните за фактуриране. Доставяните канцеларски материали трябва да бъдат: нови и неупотребявани, да бъдат произведени от качествени материали, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация за периода на ползването им и да отговарят на Европейските стандарти за съответния вид продукт (ако има такива приложими за него). Конкретните доставки трябва да са съпроводени задължително с декларация от изпълнителя (свободен текст) за произхода, собствеността и качеството на доставяните стоки. 04.09.2017 г.  17:00 ч.
9067714 28.08.2017 г.  Мрежови експлоатационен район/МЕР/ ЕАД - Пловдив към ЕСО Абонаментна поддржка на системи за видеонаблюдение и контрол на достъпа в п/ст Пловдив 07.09.2017 г.  16:30 ч.
9067713 28.08.2017 г.  Професионална гимназия по транспорт /ПГТ/ - гр. Русе Доставка на оборудване по проект “Съвременна база и средства за професионална подготовка – гаранция за качествено обучение и успешна икономика” по 5 обособени позиции за ПГТ-Русе. 04.09.2017 г.  16:00 ч.
9067712 28.08.2017 г.  Община Димитровград „Информираност и комуникация по проект „Център за комплексни услуги“ съгласно административен договор № BG05М9OP001-2.005-0104–С01/04.05.2017г. по оперативна програма ”Развитие на човешки ресурси” 2014-2020, процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Активно включване”, бюджетна линия: BG05М9ОP001-2.005.” 04.09.2017 г.  17:00 ч.
9067711 28.08.2017 г.  Университетска многопрофилна болница за активно лечение /УМБАЛ/ "Александровска" ЕАД - София „Доставка на медицинскo обзавеждане за нуждите на УМБАЛ “Александровска” ЕАД“ 31.08.2017 г.  16:30 ч.
Общ брой: 43188
Страница 2976 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  2966 2967 2968 2969 2970 2971 2972 2973 2974 2975 2976 2977 2978 2979 2980 2981 2982 2983 2984 2985 2986  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)