ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9097369 |
19.03.2020 г. |
Детска градина - Бреза, гр. Пловдив |
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ „Бреза“ – гр. Пловдив, по пет обособени позиции“:
Обособени позиции:
ОП № 1 "Доставка на хляб"
ОП № 2 "Доставка на пресни плодове и зеленчуци"
ОП № 3 "Доставка на плодови и зеленчукови консерви и пакетирани хранителни продукти"
ОП № 4 "Доставка на мляко и млечни хранителни продукти"
ОП № 5 "Доставка на месо и месни хран..ителни продукти, яйца и риба" |
30.03.2020 г. 14:00 ч. |
9097368 |
19.03.2020 г. |
"Пътнически превози" ЕООД гр. Сливен
/правоприемник на "Пътнически превози" ЕАД/ |
„Външна техническа помощ във връзка с изпълнението на проект ”Мерки за адресиране на транспорта като източник на замърсяване на атмосферния въздух в община Сливен“ финансиран по Процедура BG16M1OP002-5.004 „Мерки за подобряване качеството на атмосферния въздух" на Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“ |
30.03.2020 г. 16:30 ч. |
9097367 |
19.03.2020 г. |
Община Разлог |
“Повишаване на енергийната ефективност на сграда на социалната инфраструктура в гр.Разлог” |
03.04.2020 г. 17:30 ч. |
9097366 |
19.03.2020 г. |
Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Нова Загора към Държавно предприятие - Югоизточно държавно предприятие /ДПЮИДП/ - Сливен |
"Доставка чрез закупуване на противопожарни материали за оборудване на противопожарни депа" за нуждите на ЮИДП ДП Териториално поделение "Държавно горско стопанство Нова Загора" |
30.03.2020 г. 17:00 ч. |
9097365 |
19.03.2020 г. |
Община Павел баня |
Обект на обществената поръчка е „доставка на стоки, осъществени чрез покупка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
Възложителят е планувал да проведе процедура за възлагане на обществена поръчка чрез Събиране на оферти с обява по реда на чл.20, ал.3, т.2 от ЗОП с предмет „Доставка чрез покупка на употребявани МПС/леки автомобили втора употреба/ за нуждите на Община Павел баня, по обособени позиции“, на стойност 66 667.00( шестдесет и шест хиляди шестотин шестдесет и седем лева) лв. без ДДС.
На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, една от обособените позиции с предмет „Доставка чрез покупка на употребявано МПС – бус-бордови за поддръжка на сградите, съоръженията и инфраструктурата на Община Павел баня” е с прогнозна стойност 12 500,00 лв. (дванадесет хиляди и петстотин лева) без ДДС и ще бъде възложена по реда, валиден за индивидуалната й стойност, чрез директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП.
Останалите две обособени позиции с остатъчна стойност 54 167.00 лв. /петдесет и четири хиляди сто шестдесет и седем лева/ без ДДС ще бъдат възложени чрез Събиране на оферти с обява по реда чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП.
Целта на процедурата е за по всяка обособена позиция от предмета на поръчката да се избере изпълнител, който да достави на Община Павел баня МПС, както следва :
По Обособена позиция №1 – 2 /два/ броя употребявани МПС – 2 /два/ броя леки автомобили от вида бус-самосвал тристранен за поддържане на градския парк на общината, съгласно технически характеристики посочени в Техническата спецификация от предмета на поръчката.
По Обособена позиция №2 - 1 /един/ брой лек автомобил за нуждите на общинска администрация Павел баня, съгласно технически характеристики посочени в Техническата спецификация от предмета на поръчката.
За доставката на всеки автомобил по конкретната обособена позиция, Възложителят ще прави заявка до Изпълнителя, който в срока по договора следва да достави до мястото на изпълнение на поръчката заявения автомобил.
Заявките и за двете обособени позиции ще се правят писмено по електронна поща или чрез препоръчано писмо с обратна разписка.
Избраните Изпълнители по съответните обособени позиции се задължават да доставят и предадат на Възложителя всеки един от заявените автомобили, предмет на доставка, окомплектовани.
Гаранционният срок на доставените автомобилите по всички обособени позиции трябва да бъде не по-малко от 3/три/ месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на изпълнението на доставката без забележки, без ограничения в пробега /обхват на гаранцията важи за двигателя и скорстната кутия/;
Всички разходи по отстраняването на гаранционни проблеми, ремонти или замяна на дефектирали части и устройства в рамките на гаранционнния срок, са за сметка на Изпълнителя.
Автомобилите следва да са преминали технически преглед /ако са регистрирани на територията на България/, за което да бъдат представени съответните документи.
Автомобилите следва да са с платена екотакса и доказан произход /в случай, че не са регистрирани територията на България/, както и да притежават необходимите документи за регистрацията съгласно действащото законодателство на Република България и Европейския съюз.
Изпълнителят по съответната обособена позиция се задължава да регистрира автомобила/те в КАТ, в срок до 14 (четиринадесет) дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за доставката.Възложителят получава окомплектования/те автомобил/и, заедно със съответните документи, веднага след регистрацията му, което се отразява в протокол за регистрация, подписан от Възложителя и Изпълнителя или упълномощени от тях лица.
Обхватът, обемът и техническите изисквания към автомобилите по съответните обособени позиции са подробно описани и регламентирани в РАЗДЕЛ II. „Технически спецификации“, неразделна част от документацията за настоящата обществена поръчка.
|
07.04.2020 г. 17:00 ч. |
9097364 |
19.03.2020 г. |
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Д-р Тота Венкова" АД - Габрово |
„Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на МБАЛ „Д-р Тота Венкова“ АД по една обособена позиция“ |
30.03.2020 г. 16:30 ч. |
9097363 |
19.03.2020 г. |
Университетска многопрофилна болница за активно лечение /УМБАЛ/ "Свети Георги" ЕАД - Пловдив |
"Доставка на опаковки за приготвени ястия в Болнична кухня за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, гр. Пловдив |
01.04.2020 г. 16:00 ч. |
9097362 |
19.03.2020 г. |
Детска градина - Дъга, гр. Пловдив - /Старо наименование - Целодневна детска градина - Дъга, гр. Пловдив/ |
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ „Дъга“ – гр. Пловдив, по пет обособени позиции“:
Обособени позиции:
ОП № 1 "Доставка на хляб"
ОП № 2 "Доставка на пресни плодове и зеленчуци"
ОП № 3 "Доставка на плодови и зеленчукови консерви и пакетирани хранителни продукти"
ОП № 4 "Доставка на мляко и млечни хранителни продукти"
ОП № 5 "Доставка на месо и месни хранителни продукти, яйца и риба" |
30.03.2020 г. 14:00 ч. |
9097361 |
19.03.2020 г. |
Община Никопол |
"Обследване за енергийна ефективност, сертифициране и изготвяне на оценка за постигнати енергийни спестявания след изпълнени енергоспестяващи мерки (ЕСМ) на сгради в експлоатация
|
02.04.2020 г. 16:00 ч. |
9097360 |
19.03.2020 г. |
Общинско предприятие "Чистота" гр. Панагюрище |
“Доставка на контейнери за смесени битови отпадъци тип „Бобър“ и кофа тип „Мева“
|
30.03.2020 г. 17:00 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 272 от 4319 | | |