Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9074397 29.03.2018 г.  Софийски университет /СУ/ "Св. Климент Охридски" „Доставка на печатарска машина за нуждите на Университетско издателство“ 02.04.2018 г.  17:30 ч.
9074396 29.03.2018 г.  Община Две могили, област Русе ”Основен ремонт на санитарни възли в сгради с идентификатори 20184.1.755.1 и 20184.1.755.2 на СУ „Св. Св. Кирил и Методий” гр. Две могили, община Две могили, област Русе“ по проект „Красива България” 13.04.2018 г.  17:00 ч.
9074395 29.03.2018 г.  Община Кърджали Осъществяване на дейности за информация и публичност във връзка с изпълнение на проект „Античните Родопи и Егея- Културен коридор за подпомагане на развитието на региона”/ARA-CC/, Договор за безвъзмездна финансова помощ № B2.6c.05, финансиран по Програма за сътрудничество INTERREG V-A „Гърция-България” 2014-2020 03.04.2018 г.  17:00 ч.
9074394 29.03.2018 г.  Столична община Сервизно обслужване и ремонт на специализираната техника и автомобилния парк на ОП „Паркове и градски градини”, по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Сервизно обслужване и ремонт на тежкотоварни автомобили, специализирана едрогабаритна механизация, прикачни устройства към многофункционалните машини и служебни леки автомобили. Обособена позиция № 2: Сервизно обслужване и ремонт на малогабаритна техника. 02.04.2018 г.  17:30 ч.
9074393 29.03.2018 г.  Първа специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение /ПСАГБАЛ/ "Света София" ЕАД Обект на поръчката e доставка на медицински изделия за нуждите на ПСАГБАЛ „Света София” ЕАД за период от 12 /дванадесет/ месеца. Необходимите за лечебното заведение медицински изделия са подробно описани и специфицирани в т.2 от раздел I на документацията за участие към обявата. Поръчката е разделена на 3 /три/ обособени позиции. При изпълнение на поръчката, сроковете за доставка след подадена писмена заявка ще бъдат в петдневен срок от получаване на писмена заявка, а за спешни заявки – в рамките на следващия работен ден. Срокът за рекламация на доставени некачествени стоки е 14 дни от датата на доставката – за явни недостатъци, а при скрити недостатъци от датата на установяването им. Отстраняването на недостатъците от страна на продавача е в срок до 3 календарни дни от приемане на рекламацията. Доставяните стоки трябва да бъдат с остатъчен срок на годност не по-малък от 70% от срока на годност указан върху опаковката. Всички медицински изделия трябва да бъдат с нанесена „СЕ” маркировка, съгласно изискванията на Закона за медицинските изделия. Заплащането на доставените стоки от участника – определен за изпълнител на поръчката, се извършва по банков път, отложено – в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни след извършване на доставката и представяне на приемателно-предавателен протокол и фактура. 11.04.2018 г.  16:00 ч.
9074392 28.03.2018 г.  Комплексен онкологичен център/КОЦ/ - Шумен ЕООД/Старо наименование - Междуобластен диспансер за онкологични заболявания със стационар /МДОЗС/ - Шумен Доставка на еднократни кръгли съшиватели с чупеща се глава по 4 обособени позиции, съгласно Техническа спецификация за нуждите на "КОЦ-Шумен"ЕООД 02.04.2018 г.  16:30 ч.
9074391 28.03.2018 г.  Община Дупница Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на Център за настаняване на деца от семеен тип” по проект BG16RFOP001-5.001-0038 “Дом и семейство за всяко дете от Община Дупница”, изпълняван посредством Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-5.001-0038 – СО1 по Оперативна програма “Региони в растеж”2014-2020, процедура на директно предоставяне BG16RFOP001-5.001”Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца” по две обособени позиции Обособена позиция 1: Доставка на обзавеждане Обособена позиция 2: Доставка на оборудване 05.04.2018 г.  17:00 ч.
9074390 28.03.2018 г.  Областна дирекция /ОД/ на Министерство на вътрешните работи/МВР/ - Кърджали-/Правоприемник на Областна дирекция - Полиция - Кърджали/ Комплексна услуга за техническо обслужване и ремонт на служебните автомобили, мотопеди и мотоциклети, стопанисвани от ОДМВР-Кърджали, с включени резервни части, материали и консумативи, необходими за извършването им за срок от 12 календарни месеца 04.04.2018 г.  17:30 ч.
9074389 28.03.2018 г.  Община Поморие „Ремонт на Търговски павилиони в имот с идентификационен № 57491.503.548 по КК на гр.Поморие” 02.04.2018 г.  17:00 ч.
9074388 28.03.2018 г.  Комисия за финансов надзор /КФН/ Консултантски услуги и изготвяне на техническо задание и спецификации във връзка с изграждане на единна информационна система за обработка на входяща, изходяща и вътрешна информация в Комисията за финансов надзор. 12.04.2018 г.  17:30 ч.
Общ брой: 43188
Страница 2365 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  2355 2356 2357 2358 2359 2360 2361 2362 2363 2364 2365 2366 2367 2368 2369 2370 2371 2372 2373 2374 2375  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)