ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9075593 |
03.05.2018 г. |
Община Пловдив |
Ежемесечна профилактика на вентилационна отоплително-охладителна система, нахождаща се в сградата на Общински съвет - Пловдив. |
09.05.2018 г. 17:15 ч. |
9075592 |
03.05.2018 г. |
Областно пътно управление /ОПУ/ - Силистра |
Абонаментно, сервизно и аварийно обслужване на асансьор намиращ се в административната сграда на ОПУ-Силистра.
Обслужването е на асансьор пътнически за 4 /четири/ лица, в сграда, находяща се в гр.Силистра, ул. "Тутракан" № 12.
В предмета на поръчката не влиза стойността на вложените резервни части, която се заплаща от Възложителя отделно от месечната абонаментна цена, след неговото съгласие за извършване на ремонта и след представяне на надлежно изготвена фактура от Изпълнителя.
При изпълнение на обществената поръчка трябва да се спазват изискванията на Възложителя посочени в Техническата спецификация раздеб ІV от Условията , а именно:
Изпълнителят се задължава да осъществява услугата само чрез лице/а, които притежават необходимата квалификация.
Изпълнителят е длъжен да осигури 24 – часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьора – да освобождава пътници при аварийно спиране на кабината, да оказва помощ при аварии и злополуки и да спира асансьора при технически неизправности по чл.10, ал. 1 от Наредбата за безопасна експлоатация и техническия надзор асансьори.
При констатирана повреда на асансьора, Възложителят, уведомява по факс, телефон или електронна поща Изпълнителя, като посочва кратко описание на проблема. Изпълнителят е длъжен да възстанови работата на асансьора в деня на получаване на заявката, като изключение от това задължение е аварийното обслужване на асансьора, което се извършва в срок да 1 /един/ час от получаването на сигнал за настъпване на събитие по чл.9, ал.1, т.5 от Наредбата за безопасната експлоатация и технически надзор на асансьори.
При необходимост от влагане на резервни части за отстраняване на повредата, Изпълнителят е длъжен да уведоми за това Възложителя в рамките на работния ден и след неговото съгласие извършва ремонта. Изпълнителят ще доставя и монтира нови, неупотребявани резервни части с гаранционен срок, отговарящи на техническите изисквания. Стойността на вложените резервни части се заплаща от Възложителя отделно от месечната абонаментна цена
Констатираните повреди се отстраняват от Изпълнителя в срок не по дълъг от 5 /пет/ работни дни, като срокът започва да тече от деня, следващ деня на полученото съгласие от Възложителя. Изпълнителят осигурява гаранция от 12 /дванадесет/ месеца, за всеки извършен от него ремонт.
Изпълнителят трябва да води дневник, в който да отразява техническото състояние на асансьора и резултатите от извършените проверки, обслужвания и ремонти. Функционални проверки, техническо обслужване и планово- предупредителните ремонти се извършват по ред определен в инструкцията на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки , те да се извършват най – малко веднъж на 10 дни, а техническото обслужване веднъж месечно.
Изпълнителят следва да разполага с непрекъсната телефонна и интернет връзка, гарантираща аварийно обслужване.
|
10.05.2018 г. 17:00 ч. |
9075590 |
03.05.2018 г. |
Водоснабдяване и канализация /В и К/ ЕООД - Пловдив |
Строително – ремонтни работи на обекти на „ВиК” ЕООД – Пловдив, в т.ч.:
• Ремонт на помпена станция „Изток 2”, гр. Пловдив с подобекти:
- Командно – административна сграда
- Бункерни помпени станции с № 1 до № 11
- Хлораторна сграда
- Гаражи и складови помещения
• Преустройство на кухненски блок в ПСОВ – Пловдив , химическа лаборатория и архив на направление „Отпадни води” към ЛИК на „ВиК” ЕООД – Пловдив.
• Обособяване на нов служебен паркинг с 12 броя паркоместа на територията на „ВиК” ЕООД – Пловдив – управление.
Строително – ремонтни работи по отделните обекти се извършват чрез изрично възлагане от Възложителя съобразно нуждите му, при условията на договора.
Възложителят ще заплаща възложените строително-ремонтни работи на избрания за изпълнител участник (и на подизпълнителя, ако участникът използва такъв и са изпълнени условията в съответствие с чл. 66 от ЗОП) по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на необходимите документи за извършения ремонт (приемо-предавателен протокол) и надлежно оформена данъчна фактура, за всеки конкретен обект.
|
18.05.2018 г. 16:30 ч. |
9075589 |
03.05.2018 г. |
Община Угърчин |
„Изготвяне на инвестиционен проект във фаза "работен" и упражняване на авторски надзор по време на строителството за обект: „Обновяване на площадно и парково пространство в гр. Угърчин, с. Лесидрен и с. Кирчево”
|
08.05.2018 г. 17:00 ч. |
9075588 |
03.05.2018 г. |
Служба "Военна полиция"/ВП/ - /Старо наименование - Служба "Сигурност - Военна полиция и Военно контраразузнаване" /Служба "Сигурност - ВП и ВКР"/ |
Предоставяне на неизключително право на ползване и абонамент за актуализиране на съдържанието и софтуера на правно-информационна система за нуждите на служба "Военна полиция". |
08.05.2018 г. 17:00 ч. |
9075587 |
03.05.2018 г. |
Община Павел баня |
„Доставка на дърва и въглища за нуждите на община Павел баня за отоплителен сезон 2018/2019 г. в ТРИ позиции :
Позиция №1 - Доставка на нарязани и нацепени дърва за горене;
Позиция №2 - Доставка на въглища;
Позиция №3 - Доставка на пелети."
|
09.05.2018 г. 17:00 ч. |
9075586 |
03.05.2018 г. |
Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Ардино към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян |
„Извършване на периодични и годишни технически прегледи на пътни превозни средства, стопанисвани от ТП „ДГС Ардино“ за срок от 24 месеца“. |
08.05.2018 г. 17:00 ч. |
9075585 |
03.05.2018 г. |
Детска градина - Иглика , гр. Раковски - /Старо наименование - Обединено детско заведение /ОДЗ/ "ИГЛИКА" - гр. Раковски/ |
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ ИГЛИКА град Раковски, община Раковски, област Пловдивска” със следните обособени позиции:
- Обособена позиция № 1 „Хляб и хлебни продукти”
- Обособена позиция № 2 „Месо и месни продукти”
- Обособена позиция № 3 „Мляко и млечни продукти”
- Обособена позиция № 4 „Пакетирани продукти”
- Обособена позиция № 5 „Пресни плодове и зеленчуци”
|
14.05.2018 г. 16:00 ч. |
9075584 |
03.05.2018 г. |
Столична община - Район "Витоша" |
Предмет на обществената поръчка е възлагане изпълнението на дейности по упражняване на строителен надзор по време на строителството на сгради от образователната инфраструктура на територията на Район Витоша – СО.
В предметния обхват на възлагане с настоящата обществена поръчка, с цел ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, са включени следните две обособени позиции:
Обособена позиция №1:„Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР за изграждане на пристройка за физкултурен салон, една градинска и една яслена групи и подмяна на инсталации в съществуващата сграда на ДГ №60 „Бор”, находяща се в УПИ І-за климатична детска градина, кв. 24, м. „Карпузица”, с административен адрес ул. „Княжевска“ № 41, Район Витоша, Столична община“;
Обособена позиция №2: „Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР за изграждане на пристройка за две градински групи, обслужващ блок и физкултурен салон, преустройство и ремонт на съществуващи помещения и инсталации в ДГ №37 „Вълшебство”, ситуирана в УПИ І-за ОДЗ, кв. 258, м. „Павлово – Бъкстон” по плана на гр. София, с административен адрес гр. София, ул. „Белмекен” № 1, Район Витоша, Столична община“.
!!! Предвид обстоятелството, че в първоначално определения от Възложителя, на основание чл. 188, ал. 1 от ЗОП срок по обособена позиция №2, имаща за предмет „Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР за изграждане на пристройка за две градински групи, обслужващ блок и физкултурен салон, преустройство и ремонт на съществуващи помещения и инсталации в ДГ №37 „Вълшебство”, ситуирана в УПИ І-за ОДЗ, кв. 258, м. „Павлово – Бъкстон” по плана на гр. София, с административен адрес гр. София, ул. „Белмекен” № 1, Район Витоша, Столична община“ са постъпили по-малко от нормативно изискуемите за провеждане на поръчката минимум три оферти, на основание чл. 188, ал. 2 от ЗОП, срокът за подаване на оферти се удължава единствено по отношение на тази от двете обособени позиции от обхвата на обществената поръчка.
Максимална пределна стойност за изпълнение в размер на 16 666,67 лв., без ДДС. |
08.05.2018 г. 17:00 ч. |
9075583 |
03.05.2018 г. |
Водоснабдяване и канализация EООД - Плевен |
Доставка на лабораторни консумативи |
11.05.2018 г. 16:30 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 2259 от 4319 | | |