Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9075593 03.05.2018 г.  Община Пловдив Ежемесечна профилактика на вентилационна отоплително-охладителна система, нахождаща се в сградата на Общински съвет - Пловдив. 09.05.2018 г.  17:15 ч.
9075592 03.05.2018 г.  Областно пътно управление /ОПУ/ - Силистра Абонаментно, сервизно и аварийно обслужване на асансьор намиращ се в административната сграда на ОПУ-Силистра. Обслужването е на асансьор пътнически за 4 /четири/ лица, в сграда, находяща се в гр.Силистра, ул. "Тутракан" № 12. В предмета на поръчката не влиза стойността на вложените резервни части, която се заплаща от Възложителя отделно от месечната абонаментна цена, след неговото съгласие за извършване на ремонта и след представяне на надлежно изготвена фактура от Изпълнителя. При изпълнение на обществената поръчка трябва да се спазват изискванията на Възложителя посочени в Техническата спецификация раздеб ІV от Условията , а именно: Изпълнителят се задължава да осъществява услугата само чрез лице/а, които притежават необходимата квалификация. Изпълнителят е длъжен да осигури 24 – часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьора – да освобождава пътници при аварийно спиране на кабината, да оказва помощ при аварии и злополуки и да спира асансьора при технически неизправности по чл.10, ал. 1 от Наредбата за безопасна експлоатация и техническия надзор асансьори. При констатирана повреда на асансьора, Възложителят, уведомява по факс, телефон или електронна поща Изпълнителя, като посочва кратко описание на проблема. Изпълнителят е длъжен да възстанови работата на асансьора в деня на получаване на заявката, като изключение от това задължение е аварийното обслужване на асансьора, което се извършва в срок да 1 /един/ час от получаването на сигнал за настъпване на събитие по чл.9, ал.1, т.5 от Наредбата за безопасната експлоатация и технически надзор на асансьори. При необходимост от влагане на резервни части за отстраняване на повредата, Изпълнителят е длъжен да уведоми за това Възложителя в рамките на работния ден и след неговото съгласие извършва ремонта. Изпълнителят ще доставя и монтира нови, неупотребявани резервни части с гаранционен срок, отговарящи на техническите изисквания. Стойността на вложените резервни части се заплаща от Възложителя отделно от месечната абонаментна цена Констатираните повреди се отстраняват от Изпълнителя в срок не по дълъг от 5 /пет/ работни дни, като срокът започва да тече от деня, следващ деня на полученото съгласие от Възложителя. Изпълнителят осигурява гаранция от 12 /дванадесет/ месеца, за всеки извършен от него ремонт. Изпълнителят трябва да води дневник, в който да отразява техническото състояние на асансьора и резултатите от извършените проверки, обслужвания и ремонти. Функционални проверки, техническо обслужване и планово- предупредителните ремонти се извършват по ред определен в инструкцията на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки , те да се извършват най – малко веднъж на 10 дни, а техническото обслужване веднъж месечно. Изпълнителят следва да разполага с непрекъсната телефонна и интернет връзка, гарантираща аварийно обслужване. 10.05.2018 г.  17:00 ч.
9075590 03.05.2018 г.  Водоснабдяване и канализация /В и К/ ЕООД - Пловдив Строително – ремонтни работи на обекти на „ВиК” ЕООД – Пловдив, в т.ч.: • Ремонт на помпена станция „Изток 2”, гр. Пловдив с подобекти: - Командно – административна сграда - Бункерни помпени станции с № 1 до № 11 - Хлораторна сграда - Гаражи и складови помещения • Преустройство на кухненски блок в ПСОВ – Пловдив , химическа лаборатория и архив на направление „Отпадни води” към ЛИК на „ВиК” ЕООД – Пловдив. • Обособяване на нов служебен паркинг с 12 броя паркоместа на територията на „ВиК” ЕООД – Пловдив – управление. Строително – ремонтни работи по отделните обекти се извършват чрез изрично възлагане от Възложителя съобразно нуждите му, при условията на договора. Възложителят ще заплаща възложените строително-ремонтни работи на избрания за изпълнител участник (и на подизпълнителя, ако участникът използва такъв и са изпълнени условията в съответствие с чл. 66 от ЗОП) по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на необходимите документи за извършения ремонт (приемо-предавателен протокол) и надлежно оформена данъчна фактура, за всеки конкретен обект. 18.05.2018 г.  16:30 ч.
9075589 03.05.2018 г.  Община Угърчин „Изготвяне на инвестиционен проект във фаза "работен" и упражняване на авторски надзор по време на строителството за обект: „Обновяване на площадно и парково пространство в гр. Угърчин, с. Лесидрен и с. Кирчево” 08.05.2018 г.  17:00 ч.
9075588 03.05.2018 г.  Служба "Военна полиция"/ВП/ - /Старо наименование - Служба "Сигурност - Военна полиция и Военно контраразузнаване" /Служба "Сигурност - ВП и ВКР"/ Предоставяне на неизключително право на ползване и абонамент за актуализиране на съдържанието и софтуера на правно-информационна система за нуждите на служба "Военна полиция". 08.05.2018 г.  17:00 ч.
9075587 03.05.2018 г.  Община Павел баня „Доставка на дърва и въглища за нуждите на община Павел баня за отоплителен сезон 2018/2019 г. в ТРИ позиции : Позиция №1 - Доставка на нарязани и нацепени дърва за горене; Позиция №2 - Доставка на въглища; Позиция №3 - Доставка на пелети." 09.05.2018 г.  17:00 ч.
9075586 03.05.2018 г.  Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Ардино към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян „Извършване на периодични и годишни технически прегледи на пътни превозни средства, стопанисвани от ТП „ДГС Ардино“ за срок от 24 месеца“. 08.05.2018 г.  17:00 ч.
9075585 03.05.2018 г.  Детска градина - Иглика , гр. Раковски - /Старо наименование - Обединено детско заведение /ОДЗ/ "ИГЛИКА" - гр. Раковски/ „Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДГ ИГЛИКА град Раковски, община Раковски, област Пловдивска” със следните обособени позиции: - Обособена позиция № 1 „Хляб и хлебни продукти” - Обособена позиция № 2 „Месо и месни продукти” - Обособена позиция № 3 „Мляко и млечни продукти” - Обособена позиция № 4 „Пакетирани продукти” - Обособена позиция № 5 „Пресни плодове и зеленчуци” 14.05.2018 г.  16:00 ч.
9075584 03.05.2018 г.  Столична община - Район "Витоша" Предмет на обществената поръчка е възлагане изпълнението на дейности по упражняване на строителен надзор по време на строителството на сгради от образователната инфраструктура на територията на Район Витоша – СО. В предметния обхват на възлагане с настоящата обществена поръчка, с цел ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, са включени следните две обособени позиции: Обособена позиция №1:„Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР за изграждане на пристройка за физкултурен салон, една градинска и една яслена групи и подмяна на инсталации в съществуващата сграда на ДГ №60 „Бор”, находяща се в УПИ І-за климатична детска градина, кв. 24, м. „Карпузица”, с административен адрес ул. „Княжевска“ № 41, Район Витоша, Столична община“; Обособена позиция №2: „Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР за изграждане на пристройка за две градински групи, обслужващ блок и физкултурен салон, преустройство и ремонт на съществуващи помещения и инсталации в ДГ №37 „Вълшебство”, ситуирана в УПИ І-за ОДЗ, кв. 258, м. „Павлово – Бъкстон” по плана на гр. София, с административен адрес гр. София, ул. „Белмекен” № 1, Район Витоша, Столична община“. !!! Предвид обстоятелството, че в първоначално определения от Възложителя, на основание чл. 188, ал. 1 от ЗОП срок по обособена позиция №2, имаща за предмет „Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР за изграждане на пристройка за две градински групи, обслужващ блок и физкултурен салон, преустройство и ремонт на съществуващи помещения и инсталации в ДГ №37 „Вълшебство”, ситуирана в УПИ І-за ОДЗ, кв. 258, м. „Павлово – Бъкстон” по плана на гр. София, с административен адрес гр. София, ул. „Белмекен” № 1, Район Витоша, Столична община“ са постъпили по-малко от нормативно изискуемите за провеждане на поръчката минимум три оферти, на основание чл. 188, ал. 2 от ЗОП, срокът за подаване на оферти се удължава единствено по отношение на тази от двете обособени позиции от обхвата на обществената поръчка. Максимална пределна стойност за изпълнение в размер на 16 666,67 лв., без ДДС. 08.05.2018 г.  17:00 ч.
9075583 03.05.2018 г.  Водоснабдяване и канализация EООД - Плевен Доставка на лабораторни консумативи 11.05.2018 г.  16:30 ч.
Общ брой: 43188
Страница 2259 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  2249 2250 2251 2252 2253 2254 2255 2256 2257 2258 2259 2260 2261 2262 2263 2264 2265 2266 2267 2268 2269  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)