Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9077737 26.06.2018 г.  Чистота ЕООД - Бургас „Наем на техника с оператор/водач за нуждите на „ЧИСТОТА“ЕООД във връзка с изпълнение на договор с предмет „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на уличното осветление в к-с „Изгрев”,Община Бургас“, финансирани от Националния доверителен фонд.“ 28.06.2018 г.  16:30 ч.
9077736 26.06.2018 г.  Държавна финансово-стопанска гимназия /ДФСГ/ - Интелект, гр. Плевен „Ремонт на актова зала в ДФСГ "ИНТЕЛЕКТ" - гр. Плевен” 11.07.2018 г.  17:00 ч.
9077735 26.06.2018 г.  Университетска многопрофилна болница за активно лечение /УМБАЛ/ "Свети Георги" ЕАД - Пловдив Доставка на болнични носилки за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив 03.07.2018 г.  16:00 ч.
9077734 26.06.2018 г.  Община Тетевен Предмет на настоящата поръчка, осъществявана от Община Тетевен по реда на глава двадесет и шеста за възлагане на обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява, на стойност по чл.20, ал.3, т.1 от ЗОП е: „Основен ремонт на водопровод, тротоарни и улични настилки по улица „Иван Вазов" по две обособени позиции: Обособена позиция 1 – СМР за основен ремонт на водопровод по улица „Иван Вазов“; Обособена позиция 2: Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) за основен ремонт на тротоарни и улични настилки по улица „Иван Вазов". 11.07.2018 г.  17:00 ч.
9077733 26.06.2018 г.  Община Карнобат Предметът на поръчката включва предоставяне на следните услуги: 1) Обследване за енергийна ефективност и валиден сертификат за енергийни характеристики на сграда в експлоатация, изготвени по реда на чл. 48 от ЗЕЕ, за всяка сграда - обект на интервенция. Обследването за енергийна ефективност предписва необходимите енергоспестяващи мерки за постигане на съответствие с изискванията за енергийна ефективност съгласно разпоредбите на наредбата по чл. 48 от ЗЕЕ. В съответствие с изискванията на тази наредба докладът за енергийното обследване трябва да представи формирани алтернативни пакети от мерки със съответстваща технико-икономическа и екологична оценка. 2) Технически паспорт, изготвен в съответствие с изискванията, определени в глава трета на Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите за всяка сграда - обект на интервенция. Обследването за установяване на техническите характеристики, свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1 – 5 от ЗУТ ще послужи за: а.) установяване на конструктивната устойчивост на сградата; б.) даване на предписания и препоръки за изготвяне на техническа документация съобразно допустимите за финансиране дейности; в.) изготвяне на технически паспорт на съответната сграда; г.)даване на предписания и определяне на график за изпълнението на други ремонтни дейности, изпълнението на които е необходимо за правилното функциониране на сградата, и които могат да бъдат финансирани в случай, че предписаните в обследването за енергийна ефективност мерки ще доведат до постигане на най-малко клас на енергопотребление „С“ и повече от 60 % енергийни спестявания в сградата. Поради липса на първична техническа документация, обследването трябва включва и възстановяването й в рамките на необходимото посредством извършване на наложителните заснемания. Възстановената документация ще послужи за последващо изработване на техническата документация за нуждите на обновяването, както и при обследване за енергийна ефективност на обектите. Инвестиционните проекти следва да включват всички задължителни дейности по конструктивно възстановяване/усилване на сградата, предписани в техническия паспорт. В случай че с внедряване на предвидените ЕСМ не се постигат повече от 60% енергийни спестявания (отчитайки понижаването на годишното потребление на първична енергия от сградите), при извършване на обследванията на сградите следва да се обърне внимание на състоянието на покрива на сградата и при необходимост задължително да се предвидят за изпълнение мерки за ремонт на покрива с оглед некомпрометиране на предвидените инвестиции по проекта. 3) Обща ситуация на проекта (схема, чертеж) с обяснителна записка, заверени от правоспособен проектант, и обобщена КСС по окрупнени показатели. В техническата документация следва да бъдат включени всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т.ч. и Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. В жилищните сгради в зависимост от ситуацията следва да се преценят възможностите за осигуряване на достъп до главния вход на сградата. При жилищни сгради със съществуващ асансьор следва да се предвидят дейности за одобряване на достъпа до първото ниво на сградата (нивото с асансьор), като конкретното проектно решение следва да е изпълнимо и целесъобразно и да отговаря на изискванията на действащата нормативна уредба. В случай на сграда без асансьор кандидатът следва да предвиди дейност за подобряване на достъпа само до входа на сградата. В този смисъл изграждането на нов асансьор в сградата е недопустимо. 04.07.2018 г.  17:30 ч.
9077732 26.06.2018 г.  Специализирана болница за активно лечение по травматология, ортопедия и спортна медицина /СБАЛТОСМ/ ЕАД - София Доставка на лекарствени продукти за нуждите на СБАЛТОСМ-ПРОФ.Д-Р ДИМИТЪР ШОЙЛЕВ ЕАД, която включва 12 обособени позиции, подробно описани в техническата документация за участие в процедурата 29.06.2018 г.  14:00 ч.
9077731 26.06.2018 г.  Община Плевен „Проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на подпорна стена находяща се на ул. „Княз Борис I” № 30-32“. 02.07.2018 г.  17:00 ч.
9077728 26.06.2018 г.  Териториално поделение "Социално осигуряване" на Национален осигурителен институт /ТП на НОИ/ - Шумен „Извършване на услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация“ 29.06.2018 г.  17:00 ч.
9077727 26.06.2018 г.  "Български пощи" /"БП"/ ЕАД Предметът на поръчката включва доставка на общо 42 900 бр. тиксо-ролки, от които 39 340 бр. с етикети с надпис за „ДПУ” и 3 560 бр. с други специализирани, разпределени по количества и видове, както са посочени в документацията за участие.Поръчката ще бъда изпълнявана в Централно управление „Български пощи“ ЕАД и по обектите на дружеството на територията на страната, които са както следва регионално управление /РУ/, специализирано поделение /СП/ „ИМС/ Булпост“ и Централно управление на „Български пощи” ЕАД – за дирекция „Сортировъчна дейност и магистрален транспорт“ /СДМТ/. Срокът за изпълнение на поръчката е до 24 месеца или до изчерпване на финансовия ресурс на Възложителя. Стойността на доставените количества тиксо-ролки по всяка заявена от Възложителя партида се заплаща от Централно управление на „Български пощи“ ЕАД срещу издадена от Изпълнителя оригинална фактура, придружена с оригинални двустранно оформени приемателно-предавателни протоколи за изпълнена доставка до структурните единици на „Български пощи“ ЕАД. Заплащането се извършва в срок до 45 (четиридесет и пет) календарни дни от датата на най-късно подписаният за приемане протоколВсяко плащане по обществената поръчка ще се извършва по банков път по сметка на Изпълнителя. Срок на годност /гаранция/: минимален гаранционен срок 12 месеца от датата на доставката. Опаковка: тиксо-ролките да се опаковат в кашони – от 30 до 40 броя в кашон. Опаковката следва да запазва стоката от всякакви повреди, дължащи се на атмосферни условия и транспорт. Опаковката трябва да е приспособена за пренос с товарен автомобил. Изпълнителят носи отговорност за вреди, произлезли от неправилна или неподходяща опаковка или неправилна или недостатъчна маркировка. Маркировка: На всеки кашон се залепва етикет, който трябва да съдържа – наименование и адрес на производителя, на Изпълнителя, наименование и вид на стоката, брой на тиксо-ролките. Доставката на тиксо-ролките ще се извършва до четири партиди. Предпечатната подготовка на различните видове ролки да се представи от Изпълнителя за одобрение от Възложителя не по-късно от 20 календарни дни от датата на подписване на договора. Доставката на всяка партида да бъде извършена от Изпълнителя в срок до 20 календарни дни от датата на получаване на писмена заявка на Възложителя в рамките на срока на договорри установени липси и/или констатирани явни или скрити дефекти, установени с констативен протокол. Изпълнителят доставя липсващите или заменя дефектните артикули с нови, в срок от три работни дни. Срок на годност /гаранция/ на ролките минимален гаранционен срок 12 месеца от датата на доставката. Други технически изисквания към тиксо-ролките: 1. Здравина кг/см: 4,2; 2. Разтегливост до скъсване: 140 %.; 3. Разтегливост при нагряване: 2,5 %. 4. Устойчивост на влага и стареене Не се допускат до разглеждане техническите предложения и оферти на участници, които не отговарят на изискванията за лично състояние и критериите за подбор. Не се допускат до класиране участници, чиито технически предложения не отговарят на условията на възложителя, посочени в Техническата спецификация по настоящата обява. 04.07.2018 г.  17:30 ч.
9077726 26.06.2018 г.  Главна дирекция "Изпълнение на наказанията" към Министерство на правосъдието „Изработка на водогрейни и парни котли и оборудването към тях “. 02.07.2018 г.  17:00 ч.
Общ брой: 43188
Страница 2061 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  2051 2052 2053 2054 2055 2056 2057 2058 2059 2060 2061 2062 2063 2064 2065 2066 2067 2068 2069 2070 2071  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)