Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9078125 05.07.2018 г.  Пристанище Варна ЕАД Ремонт на главен площадков водопровод за водоснабдяване и противопожарни нужди, пристанище Варна - изток, част от пристанищната инфраструктура, за нуждите на „Пристанище Варна“ ЕАД по изпълнение на договор № 30/30.05.2006 г. с Министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията. 09.07.2018 г.  14:00 ч.
9078124 05.07.2018 г.  Командване на Военновъздушните сили "Извозване на смет", разделен на 10 (десет) обособени позиции, както следва: 1.Обособена позиция № 1 - Извозване на смет за военно формирование 28000-Граф Игнатиево; 2.Обособена позиция № 2 - Извозване на смет за военно формирование 32040 – Крумово; 3.Обособена позиция № 3 - Извозване на смет за военно формирование 26030-Безмер; 4.Обособена позиция № 4 - Извозване на смет за военно формирование 52090 – Долна Митрополия; 5.Обособена позиция № 5 - Извозване на смет за военно формирование 24900-София; 6.Обособена позиция № 6 - Извозване на смет за военно формирование 52860-Кичево. 7.Обособена позиция № 7 - Извозване на смет за военно формирование 36780 – Шабла; 8.Обособена позиция № 8 - Извозване на смет за военно формирование 54320-Божурище; 9.Обособена позиция № 9 - Извозване на смет за военно формирование 54720-Пловдив; 10.Обособена позиция № 10 - Извозване на смет за военно формирование 26810 – Поповица. 13.07.2018 г.  17:00 ч.
9078121 05.07.2018 г.  ТЕЦ "Варна" ЕАД - с. Езерово Калибриране на всички средства за измерване при извършване на СНИ на димните газове, изпускани от котлоагрегати №4, 5 и 6 12.07.2018 г.  16:10 ч.
9078120 05.07.2018 г.  Община Асеновград „Изпомпване и извозване до пречиствателна станция и предаване за пречистване на отпадни инфилтратни води, генерирани от дейността на регионален център за твърди битови отпадъци на общините Асеновград, Първомай, Садово, Куклен и Лъки” при заявка от оператора на депото” 12.07.2018 г.  17:00 ч.
9078119 05.07.2018 г.  "Български пощи" /"БП"/ ЕАД Предметът на поръчката включва доставка на общо 42 900 бр. тиксо-ролки, от които 39 340 бр. с етикети с надпис за „ДПУ” и 3 560 бр. с други специализирани, разпределени по количества и видове, както са посочени в документацията за участие.Поръчката ще бъда изпълнявана в Централно управление „Български пощи“ ЕАД и по обектите на дружеството на територията на страната, които са както следва регионално управление /РУ/, специализирано поделение /СП/ „ИМС/ Булпост“ и Централно управление на „Български пощи” ЕАД – за дирекция „Сортировъчна дейност и магистрален транспорт“ /СДМТ/. Срокът за изпълнение на поръчката е до 24 месеца или до изчерпване на финансовия ресурс на Възложителя. Стойността на доставените количества тиксо-ролки по всяка заявена от Възложителя партида се заплаща от Централно управление на „Български пощи“ ЕАД срещу издадена от Изпълнителя оригинална фактура, придружена с оригинални двустранно оформени приемателно-предавателни протоколи за изпълнена доставка до структурните единици на „Български пощи“ ЕАД. Заплащането се извършва в срок до 45 (четиридесет и пет) календарни дни от датата на най-късно подписаният за приемане протоколВсяко плащане по обществената поръчка ще се извършва по банков път по сметка на Изпълнителя. Срок на годност /гаранция/: минимален гаранционен срок 12 месеца от датата на доставката. Опаковка: тиксо-ролките да се опаковат в кашони – от 30 до 40 броя в кашон. Опаковката следва да запазва стоката от всякакви повреди, дължащи се на атмосферни условия и транспорт. Опаковката трябва да е приспособена за пренос с товарен автомобил. Изпълнителят носи отговорност за вреди, произлезли от неправилна или неподходяща опаковка или неправилна или недостатъчна маркировка. Маркировка: На всеки кашон се залепва етикет, който трябва да съдържа – наименование и адрес на производителя, на Изпълнителя, наименование и вид на стоката, брой на тиксо-ролките. Доставката на тиксо-ролките ще се извършва до четири партиди. Предпечатната подготовка на различните видове ролки да се представи от Изпълнителя за одобрение от Възложителя не по-късно от 20 календарни дни от датата на подписване на договора. Доставката на всяка партида да бъде извършена от Изпълнителя в срок до 20 календарни дни от датата на получаване на писмена заявка на Възложителя в рамките на срока на договорри установени липси и/или констатирани явни или скрити дефекти, установени с констативен протокол. Изпълнителят доставя липсващите или заменя дефектните артикули с нови, в срок от три работни дни. Срок на годност /гаранция/ на ролките минимален гаранционен срок 12 месеца от датата на доставката. Други технически изисквания към тиксо-ролките: 1. Здравина кг/см: 4,2; 2. Разтегливост до скъсване: 140 %.; 3. Разтегливост при нагряване: 2,5 %. 4. Устойчивост на влага и стареене Не се допускат до разглеждане техническите предложения и оферти на участници, които не отговарят на изискванията за лично състояние и критериите за подбор. Не се допускат до класиране участници, чиито технически предложения не отговарят на условията на възложителя, посочени в Техническата спецификация по настоящата обява. 09.07.2018 г.  17:30 ч.
9078118 05.07.2018 г.  "Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания - София област" ЕООД - старо наименование /Областен диспансер за онкологични заболявания със стационар /ОДОЗС/ - София-област ЕООД/ Доставка на оборудване за Сектор за приготвяне на дневни дози скъпоструващи медикаменти - цитостатици към болничната аптека, необходимо за проследяване и контрол на разходите при системна цитостатична терапия на солидни тумори за нуждите на Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания – София област ЕООД /СБАЛОЗ/ 13.07.2018 г.  16:00 ч.
9078117 05.07.2018 г.  Диагностично-консултативен център III /ДКЦ III/ - Плевен ЕООД Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на клинична лаборатория към "Диагностично-консултативен център III - Плевен" - ЕООД за срок от една година,считано от 07.08.2018 година. 16.07.2018 г.  16:00 ч.
9078116 05.07.2018 г.  Национален институт по метеорология и хидрология - /Старо име - Национален институт по метеорология и хидрология към Българска академия на науките /БАН/ Доставка на специализирано хидрометеорологично оборудване за нуждите на Национален институт по метеорология и хидрология (НИМХ)" с 10 обособени позиции 16.07.2018 г.  17:00 ч.
9078115 05.07.2018 г.  Община Генерал Тошево „Извършване на обществен превоз на пътници по автобусни линии от републиканска, областна и общинска транспортна схема, съгласно утвърдени маршрутни разписания на Община Генерал Тошево, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Обществен превоз по маршрутни разписания по линии от общинска и областна транспортна схема” Обособена позиция № 2: „Обществен превоз по маршрутни разписания по линии от областна транспортна схема” и Обособена позиция №3: „Обществен превоз по маршрутни разписания по линии от републиканската транспортна схема” 13.07.2018 г.  17:00 ч.
9078114 05.07.2018 г.  Електроенергиен системен оператор /ЕСО/ ЕАД Вътрешни и международни куриерски услуги 13.07.2018 г.  17:00 ч.
Общ брой: 43188
Страница 2025 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 2032 2033 2034 2035  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)