ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9078280 |
10.07.2018 г. |
Диагностично-консултативен център /ДКЦ/ - Плевен ЕООД |
„ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКИ КОНСУМАТИВИ ЗА ДКЦ-ПЛЕВЕН” ЕООД”
В предмета на поръчката „ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКИ КОНСУМАТИВИ ЗА ДКЦ-ПЛЕВЕН” ЕООД”, са включени 4 броя обособени позиции, както следва:
1./ „ПРЕВЪРЗОЧНИ МАТЕРИАЛИ”
2./ „НЕСПЕЦИФИЧНИ КОНСУМАТИВИ”
3./ „ЛАБОРАТОРНИ КОНСУМАТИВИ”
4./ „РЕНТГЕНОВИ ФИЛМИ”
|
18.07.2018 г. 16:00 ч. |
9078279 |
10.07.2018 г. |
Община Якоруда |
Дейността обхваща предоставените консултантски и правни услуги при управление, изпълнение и отчитане на одобрените проектни предложения.
Етапи на дейността:
- Подпомагане процеса на документиране на изпълнението на проекта, вкл. комплектоване на пакета от документи към заявки за плащане, в т.ч. осъществяване на предварителен преглед на актовете, изготвяни по време на строителството и изискуема документация при подаване на заявки за плащане и предоставяне на препоръки относно оформянето и съдържанието им; проверка и корекция, при необходимост, на приемо- предавателни протоколи за извършени СМР между строителя и изпълнителя; предварителна проверка на проформа фактури и издадени разходооправдателни документи в изпълнение на проекта; проверка на извършени плащания по проекта и коректното им документиране;
- Подпомагане при подготовка на необходимата кореспонденция между възложителя и ДФ „Земеделие” по повод изпълнението и отчитане дейностите по проекта, в т.ч. уведомителни писма, отговори на такива, изготвяне на искания за анекси към сключения с ДФ „Земеделие” договор за финансово подпомагане и други свързани с цялостното изпълнение на проекта;
- Осъществяване на сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни в рамките на проекта - възложител, ДФЗ, изпълнители на договори;
- Съдействие при изготвяне на справки във връзка с изпълнение на договора, при писмено искане от страна на Възложителя;
- Подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФ „Земеделие” по време на изпълнение на проекта. Консултиране на Възложителя относно изпълнение на препоръки, дадени от страна на Управляващия орган, получени в резултат на проведени проверки на място и одити на изпълнението на проекта;
- Участие при осъществяване на проверки на място от страна на ДФ „Земеделие” по изпълнение на договора, след писмена покана от страна на възложителя;
- Окомплектоване на изискуемата документация към заявки за плащане (фактури, платежни нареждания и др. разходооправдателни документи), свързани с отчитане на дейностите по проекта по отпуснатата безвъзмездна финансова помощ за входиране в ДФ „Земеделие“;
- Отчитане на дейностите по проекта от извършване на цялата инвестиция по съответния проект до окончателно отчитане в ДФ „Земеделие”;
- Анализ на актуалната към момента нормативна база, свързана с процедурата по възлагане на обществени поръчки, както и с нормативните условия за кандидатстването за финансиране, реализирането и отчитането на проекта;
- Изготвяне на документации за възлагане на дейности, услуги, доставки по ЗОП и отстраняване на неизправности, непълноти и противоречия при необходимост;
Срокът за изпълнение на дейността започва своето действие след сключване на договор и стартира след получаване на писмено уведомление от страна на Възложителя. Крайният срок за изпълнение е до датата на внасяне на искане/заявка за окончателно плащане по финансирания проект, но не по-късно от 15.09.2020 г., или при официална промяна от страна на управляващия орган на финансиращата програма, до срока определен от него. |
12.07.2018 г. 17:00 ч. |
9078276 |
10.07.2018 г. |
Община Разград |
"Инженеринг – проектиране, изграждане на улична водопроводна мрежа и улична канализация по ул. "Кичево" гр.Разград и упражняване на авторски надзор“
|
13.07.2018 г. 17:30 ч. |
9078275 |
10.07.2018 г. |
Столична община - Район "Красна поляна" |
Извършване на строително-монтажни и ремонтни дейности в детски заведения на територията на район „Красна поляна” – Столична община”, по три обособени позиции:
1.Обособена позиция № 1 - „Конструктивно укрепване на съществуващата сграда на Детска градина №54 „Дъга”;
2.Обособена позиция № 2 - „Ремонтно-възстановителни работи и изпълнение на мерки за енергийна ефективност на сградата на Детска градина №196 „Шарл Перо”;
3. Обособена позиция № 3 - „Цялостен ремонт на покрив – високо и ниско тяло на Детска градина №126 „Тинтява”. |
13.07.2018 г. 17:00 ч. |
9078274 |
10.07.2018 г. |
Мини "Марица Изток" ЕАД - Раднево |
„Газификация на парова централа на рудник „Трояново – север“ – реф.39/2018 - ОПнс. |
23.07.2018 г. 16:00 ч. |
9078273 |
10.07.2018 г. |
Мини "Марица Изток" ЕАД - Раднево |
Подмяна на втори котел и реконструкция на абонатна станция в парова централа на рудник „Трояново-север“, с. Ковачево |
24.07.2018 г. 16:00 ч. |
9078271 |
10.07.2018 г. |
Средно училище - Христо Ботев, гр. Нова Загора |
Предметът на обществената поръчка е изграждане на тренировъчни игрища за баскетбол, волейбол и фитнес на открито в СОУ „Христо Ботев“, гр. Нова Загора, в съответствие с одобрен технически проект и Разрешение за строеж № АГ-08-39/28.05.2018 г.
|
13.07.2018 г. 17:00 ч. |
9078270 |
10.07.2018 г. |
Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Елхово към Държавно предприятие - Югоизточно държавно предприятие /ДПЮИДП/ - Сливен |
Доставка на препарати за растителна защита, подобрители за почва,торове и други за нуждите на ТП ДГС Елхово. |
13.07.2018 г. 17:00 ч. |
9078269 |
10.07.2018 г. |
Община Карлово |
„Благоустрояване на кв. 50, УПИ VІІІ-Зеленина и обществено обслужване, по плана на Гр. Баня, Община Карлово”. |
13.07.2018 г. 17:00 ч. |
9078268 |
10.07.2018 г. |
Комплексен онкологичен център/КОЦ/ - Бургас , ЕООД - /Старо наименование - Междуобластен диспансер за онкологични заболявания със стационар /МДОЗС/ - Бургас ЕООД/ |
Доставка на два лекарствени продукта за лечение на онкологични заболявания, съгласно приложена спецификация |
13.07.2018 г. 16:00 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 2013 от 4319 | | |