Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9080798 14.09.2018 г.  Технически университет /ТУ/ - София "Реновиране на дворното пространство на Националната професионална гимназия по компютърни технологии и системи - гр. Правец" 19.09.2018 г.  17:00 ч.
9080797 14.09.2018 г.  "Напоителни системи" ЕАД - София “Периодични доставки на различни видове хартия, канцеларски материали, принадлежности за офиса и консумативи за копирни и печатащи устройства за нуждите на “Напоителни системи“ ЕАД“ с две обособени позиции: Обособена позиция №1: „Периодични доставки на различни видове хартия, канцеларски материали и принадлежности за офиса“ Обособена позиция №2: “Периодични доставки на консумативи за копирни и печатащи устройства“ 17.09.2018 г.  17:30 ч.
9080796 14.09.2018 г.  Столична здравноосигурителна каса /Районна здравно осигурителна каса /РЗОК/ - София град/ Обслужване на работещите в СЗОК от Служба по трудова медицина (СТМ) и извършване на годишни профилактични медицински прегледи и изследвания с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Обслужване на работещите в СЗОК от Служба по трудова медицина и Обособена позиция № 2: Извършване на годишни профилактични медицински прегледи и изследвания на работещите в СЗОК“ 25.09.2018 г.  17:00 ч.
9080795 14.09.2018 г.  Водоснабдяване и канализация ООД - Варна Извършване на специализиран превоз на работници и служители на "Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД 24.09.2018 г.  17:00 ч.
9080794 14.09.2018 г.  Община Панагюрище „Основен ремонт на парапети мостове в гр. Панагюрище“ 20.09.2018 г.  18:00 ч.
9080793 14.09.2018 г.  Община Перник Строителни ремонтно–възстановителни и укрепителни работи на общински сгради след земетресението на 22.05.2012 г. в изпълнение на ПМС 125 от 29.06.2018 г. по четири обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Трайно възстановяване на читалище "Отец Паисий", с. Кралев дол, община Перник“ Обособена позиция № 2: „Трайно възстановяване на читалище, с. Рударци, община Перник“ Обособена позиция № 3: „Трайно възстановяване на читалище, с. Кладница, община Перник“ Обособена позиция № 4: „Трайно възстановяване на физкултурен салон VІ СОУ „Св. св. Кирил и Методий”, гр. Перник, община Перник“ 20.09.2018 г.  17:00 ч.
9080792 14.09.2018 г.  Център за спешна медицинска помощ /ЦСМП/ - Благоевград „Доставка на нетна електрическа енергия и избор на координатор на стандартна балансираща група за ниско напрежение при условията на либерализиран пазар за нуждите на ЦСМП – Благоевград- неговите филиали и АСС“ , както следва: 1.Доставка на нетна електрическа енергия за ФСМП- Благоевград на ЦСМП – Благоевград 2. Доставка на нетна електрическа енергия за ФСМП- Симитли на ЦСМП – Благоевград 3. Доставка на нетна електрическа енергия за ФСМП- Кресна на ЦСМП – Благоевград 4. Доставка на нетна електрическа енергия за ФСМП- Сандански на ЦСМП – Благоевград 5. Доставка на нетна електрическа енергия за ФСМП- Петрич на ЦСМП – Благоевград 6. Доставка на нетна електрическа енергия за ФСМП- Якоруда на ЦСМП – Благоевград 7. Доставка на нетна електрическа енергия за ФСМП- Банско на ЦСМП – Благоевград 8. Доставка на нетна електрическа енергия за ФСМП-Разлог на ЦСМП – Благоевград 9. Доставка на нетна електрическа енергия ФСМП-Гоце Делчев на ЦСМП – Благоевград 10. Доставка на нетна електрическа енергия за ФСМП- Сатовча на ЦСМП – Благоевград 11.Доставка на нетна електрическа енергия за АСС /административно-стопански сектор/ на ЦСМП – Благоевград. 25.09.2018 г.  15:30 ч.
9080791 14.09.2018 г.  Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Хасково към Държавно предприятие - Югоизточно държавно предприятие /ДПЮИДП/ - Сливен „Извършване на задължителни медицински прегледи и изследвания на служителите в ТП „ДГС Хасково“, предвидени в Наредба №3/1987 год. за задължителните предварителни и периодични прегледи на работниците“ 25.09.2018 г.  16:00 ч.
9080790 14.09.2018 г.  Община Габрово Доставка на консумативи за принтери, мултифункционални и копирни устройства 03.10.2018 г.  17:00 ч.
9080789 14.09.2018 г.  Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ - Самоков ЕООД ,,Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за безплатна храна по реда на Наредба №11 за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна хранаи/или добавки към нея, за служителите на „МБАЛ-Самоков”ЕООД”Срок на договора – 24/двадесет и четири /месеца.Начин на плащане. Поръчката се финансира със средства на Възложителя. Плащането се извършва с платежно нареждане по банков път, съгласно изискванията на Наредба № 7/09.07.2003 год., издадена от МТСП и МФ.Ваучерите за храна се предоставят на Възложителя от оператора, определен за изпълнител до 5 работни дни след заплащане на номиналната стойност и възнаграждението по отпечатването на същите, съгласно Наредба № 7/09.07.2003 год., издадена от МТСП и МФ. Възложителят ще заплаща стойността на услугата по отпечатване и доставка на ваучерите за храна при условията на чл.13 от Наредба №7/09.07.2003г. Стойността на услугата Възложителят ще заплаща по банков път по сметката, посочена от Изпълнителя в офертата му.Срок на валидност на офертите.Срокът на валидност на офертите е 60 (шестдесет) календарни дни, включително от крайния срок за получаване на офертите.Възложителят може да поиска от кандидатите или участниците да удължат срока на валидност на офертите до сключване на договор. Кандидатът или участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако представи оферта с по – кратък срок за валидност или представи оферта с определения срок на валидност, но при последващо поискване от възложителя – откаже да я удължи.Възложителят предоставя пълен достъп до документацията по електронен път. Същата е публикувана на интернет адрес: раздел "Профил на купувача" www.mbal-samokov.com.Място за изпълнение на поръчката – „Мбал-Самоков”ЕООД гр.Самоков,ул.”Македония”№49.Възможност за представяне на варианти в офертите:Не се предвижда възможност за предоставяне на варианти в офертите.По настоящата обществена поръчка Възложителят ще прави своите периодични заявки за доставка на ваучери за храна за срока на договора в зависимост от нуждите. Прогнозната обща стойност на заявените ваучери за храна в лева е приблизително 52 000лв. без ДДС за 24 месеца .Купюрите на ваучерите да бъдат от 1.00лв., 2.00 лв., 5.00 лв., 10.00 лв .Общ брой ваучери за 24 месеца – 19 700 бр.Броят на ваучерите е ориентировъчен, зависи от нуждата и необходимостта на възложителя и не обвързва последния да ги закупи в пълен обем. Те имат само информационна и прогнозна стойност.В посочената прогнозна стойност на поръчката е включена номиналната стойност на заявените ваучери за храна и стойността на услугата за отпечатването и доставката им. В случай, че до един месец преди края на договора има неизползвани ваучери за храна, на които срока им на валидност изтича или вече е изтекъл, Възложителят има право да поиска замяна на неизползваните ваучери за храна до размера на номиналната им стойност.Заявените от Възложителя ваучери следва да се отпечатват и доставят съгласно предложението на участника, в срок до 5 (пет) работни дни след представяне на ежемесечна писмена заявка, в която са посочени броя и номиналната стойност на ваучерите. Същите следва да могат да се използват като валидно платежно средство в срок не по - дълъг от 12 месеца, но техният срок трябва да е не по – кратък от 30 (тридесет) дни, считано от датата на доставянето им. Възложителят има право да върне неизползваните ваучери при условията на изтичане на техния срок на валидност, като Изпълнителят се задължава да ги замени с нови или да възстанови заплатената за тях сума. Вид на поръчката: чл.20,ал.3,т.2 от ЗОП чрез събиране на оферти въз основа на обява за събиране на оферти. 20.09.2018 г.  17:00 ч.
Общ брой: 43188
Страница 1789 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  1779 1780 1781 1782 1783 1784 1785 1786 1787 1788 1789 1790 1791 1792 1793 1794 1795 1796 1797 1798 1799  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)