ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9080939 |
19.09.2018 г. |
Община Никола Козлево |
Предвиждат се периодични доставки по подадени заявки, с максимален срок за всяка доставка до 20 календарни дни. Договорът ще бъде сключен за срок до 31.12.2018 г. Стойността на поръчката е прогнозна и се определя на база общо предвидено количество за доставка от 270 куб. м. дърва за огрев, като в нея се включва и транспорт до 23 обекта, посочени в техническата спецификация. |
25.09.2018 г. 17:00 ч. |
9080938 |
19.09.2018 г. |
Мрежови експлоатационен район/МЕР/ ЕАД - Хасково към ЕСО |
Извършване на годишни технически прегледи на товарни и специални автомобили, собственост на ЕСО ЕАД, МЕР Хасково |
25.09.2018 г. 17:00 ч. |
9080937 |
19.09.2018 г. |
Диагностично консултативен център III /ДКЦ/ - Варна ЕООД |
“Доставка на медицински консумативи за нуждите на „Диагностично-консултативен център III –Варна” ЕООД с две обособени позиции” |
02.10.2018 г. 16:30 ч. |
9080927 |
18.09.2018 г. |
Министерство на регионалното развитие и благоустройството /МРРБ/ - Старо наименование - Министерство на регионалното развитие - /Старо наименование - Министерство на регионалното развитие и благоустройството /МРРБ/. |
Извършване на контролен и ресертификационен външни одити на система за управление на качеството и информационната сигурност (СУКИС) по EN ISO 9001 и EN ISO 27001. |
03.10.2018 г. 17:30 ч. |
9080926 |
18.09.2018 г. |
Държавно предприятие /ДП/ Български спортен тотализатор /БСТ/ |
Доставка на маси за мини футбол - джаги |
21.09.2018 г. 17:00 ч. |
9080925 |
18.09.2018 г. |
Община Смядово |
Предмет за възлагане на настоящата обществена поръчка е „Специализиран превоз на ученици за учебната 2018-2019 г. по утвърдена транспортна схема”
Кратко описание на поръчката: Осигуряване на специализиран автомобилен превоз на ученици, подлежащи на задължителна подготовка и задължително обучение в СУ "Св. Св. Кирил и Методий" гр. Смядово на територията на Община Смядово, както до училището, така и обратно към местоживеенето им за периода от датата на сключване на договора до 30.06.2019 г. Превозът ще се извършва по маршрут от с.Александрово и село Веселиново до СУ „Св.св. Кирил и Методий” гр.Смядово от лицензиран превозвач, дължина на маршрута в едната посока – 19 км., при спазване на всички нормативни изисквания, свързани с дейността.
Прогнозният брой на учебните дни за периода от 17.09.2018 до 30.06.2019г. е 180 дни.
Часовете за пристигане и отпътуване на учениците са както следва:
1. Час на пристигане на учениците в СУ „Св.св. Кирил и Методий” гр.Смядово сутрин – 7.40 часа.
2. Час на отпътуване на учениците в СУ „Св.св. Кирил и Методий” гр.Смядово за с.Веселиново и с.Александрово – 17:30 ч.
Транспортна схема:
1. Тръгване от с. Александрово сутрин – 7.10 ч.
2. Тръгване от с. Веселиново сутрин – 7.20 ч.
3. Пристигане в гр. Смядово сутрин – 7.37 ч.
4. Тръгване от гр. Смядово вечер – 17.30 ч.
5. Пристигане в с. Веселиново вечер – 17.47 ч.
6. Пристигане в с. Александрово вечер – 17.57 ч.
БРОЙ НА УЧЕНИЦИТЕ КОИТО ЩЕ БЪДАТ ПРЕВОЗВАНИ – 34 деца.
- ОТ АЛЕКСАНДРОВО – сутрин 6 и следобед 3 деца;
- ОТ ВЕСЕЛИНОВО до СМЯДОВО – сутрин 28 деца; следобед 20 деца;.
|
21.09.2018 г. 17:00 ч. |
9080924 |
18.09.2018 г. |
Столична община - Район "Сердика" |
Изграждане и ремонт на спортни площадки на територията на СО – район „Сердика“ по обособени позиции: I-ва обособена позиция: Изграждане на футболно игрише в 60 ОУ „Св. св. Кирил и Методий“, гр. София, кв. „Бенковски“ и II-ра обособена позиция: Ремонт на съществуващи футболни игрища, находящи се до бл. 28 и бл. 43, кв. “Банишора“. |
05.10.2018 г. 17:00 ч. |
9080923 |
18.09.2018 г. |
Община Казанлък |
„Проектиране и изграждане на навесно покритие от стоманена конструкция за зарядни станции. |
03.10.2018 г. 17:30 ч. |
9080922 |
18.09.2018 г. |
Община Сливо поле, област Русе |
„Доставка на твърди горива за отопление на детски градини на територията на Община Сливо поле, административни и други сгради на Община Сливо поле за отоплителен сезон 2018-2019г.“ Прогнозната стойност за изпълнение предмета на поръчката е 35 500лв. (тридесет и пет хиляди и петстотин лева) без ДДС. Количествата на горивата са прогнозни и не ангажират Възложителя с цялостното им усвояване при сключване на договор. Количествата служат за определяне на класирането на участниците. Техническите характеристики на твърдите горива, обектите до които ще се доставят, както и прогнозните количества на горивата са подробно описани в Техническите спецификации към настоящата обява.Периодичността на доставките е както следва: Доставките ще се извършват след получаването на заявка от Възложителя. Срокът за доставка на твърдите горива е 3 (три) работни дни от датата на получаване на заявка от Възложителя. Количествата на твърдите горива ще се определят предварително в заявка, до тяхното изчерпване. * Срокът за доставка на твърдите горива представлява срокът от 3 (три) работни дни от датата на получаване на заявка от Възложителя, до момента на извършване на физическата доставка на твърдите горива до съответните франко-складови бази на обектите. При установени несъответствия, с изискванията на Възложителя, в количеството на доставените твърди горива към момента на доставка и/или след извършването й, участникът определен за изпълнител има срок за реакция 1 (един) ден, за да отстрани установените несъответствия, за своя сметка. * Под срок за реакция за отстраняване на установени несъответствия, с изискванията на Възложителя, в количеството на доставените твърди горива към момента на доставка и/или след извършването й се разбира срокът от 1 (един) ден, включващ времето от получаване на Уведомление от Изпълнителя за установени несъответствия с изискванията на Възложителя в количеството на твърдите горива, до окончателното отстраняване на тези несъответствия и подписване на двустранен констативен протокол за действителното отстраняване на същите. • Количествата на твърдите горива са ориентировъчни в зависимост от потребностите на възложителя. Възложителят си запазва правото: • да намаля количествата, според необходимостта на обектите, до които ще се доставят твърдите горива. Участниците да бъдат в състояние да доставят конкретните заявени количества твърди горива до съответните обекти, посочени в Техническите спецификации. Транспортът на твърдите горива ще се осъществява със собствени или наети транспортни средства на изпълнителя, като всички транспортни разходи за негова сметка. Срокът за изпълнение на поръчката е 1 (една) година или до изчерпване на предвидените прогнозни количества твърди горива, като договорът влиза в сила от момента на сключването му. |
21.09.2018 г. 16:00 ч. |
9080921 |
18.09.2018 г. |
Агенция за ядрено регулиране /АЯР/ |
Предмет: "Разработване на проект на Наредба за нормите за радиационна защита при техническа ликвидация на последствията от добива и преработка на уранова руда”. Цел на обществената поръчка е да се изготви проект на Наредба за нормите за радиационна защита при техническа ликвидация на последствията от добива и преработка на уранова руда на основание чл. 26, ал. 6 от Закона за безопасно използване на ядрената енергия. Избраният изпълнител следва да направи преглед на българското законодателство в областта на радиационната защита и мониторинга при техническа ликвидация на последствията от добива и преработката на уранова руда; документи и ръководства в тази област, които се прилагат в Европейския съюз; публикации на МААЕ и МКРЗ в тази област. Въз основа на извършения анализ, следва да изготви проект на Наредба за нормите за радиационна защита при техническа ликвидация на последствията от добива и преработка на уранова руда.
Технически и професионални способности:
Участниците в поръчката следва да разполагат с внедрена и сертифицирана система за управление на качеството и да притежават валиден сертификат по стандарт ISO 9001:2015 или еквивалентен за изпълнение на сходни дейности.
Под „сходни дейности“ се разбира консултантски дейности, експертизи и оценки на радиационния риск и изготвяне на проекти в областта на радиационната защита.
На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Възложителят изисква участниците да представят заверено копие на съответния сертификат за управление на качеството.
2. Участниците следва да разполагат с екип от експерти с професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
А. Ръководител на екип с професионален опит над 5 години в изготвянето на проекти на нормативни актове и/или методически ръководства в областта на радиационната защита и в изготвянето на анализи и оценки на радиационния риск.
Б. Квалифициран експерт по радиационна защита с професионален опит над 5 години в областта на радиационната защита и оценка на радиационния риск.
В. Юрист с професионален опит над 5 години в областта на изготвяне на проекти на нормативни актове и сравнителноправни анализи на нормативната уредба.
Г. Експерт с професионален опит над 5 години в областта на радиоекологичния мониторинг и/или в областта на измерванията на радиационни характеристики на работна и околна среда.
За удостоверяване на съответствието с изискванията по т. 2 и на основание чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, участниците в процедурата трябва да представят списък на експертите, които ще изпълняват обществената поръчка, като посочат професионалната компетентност на лицата, в това число:
• Експерт (трите имена) и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка;
• Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);
• Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти, които са сходни с предмета на поръчката), доказващ съответствието с горните изисквания.
|
25.09.2018 г. 17:30 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 1777 от 4319 | | |