Информации за обяви


ID Публикуван на Възложител Описание Срок за получаване нa оферти1
9088865 04.06.2019 г.  Община Съединение “Текущ ремонт на общинските пътища и улици с асфалтови и трошенокаменни настилки в населените места на територията на община Съединение” 17.06.2019 г.  17:00 ч.
9088864 04.06.2019 г.  Община Пещера т.1Предмета на обществената поръчка Обхваща изпълнението на „Периодична доставка на офис оборудване без мебелировка за нуждите на община Пещера и второстепенните разпоредители с бюджетни средства с 2 обособени позиции“ ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Периодична доставка на офис оборудване без мебелировка, дребно офис оборудване и хартия“, със следните артикули:АНТИТЕЛБОД- БР.25;НОМЕРАТОР- БР.2;БАТЕРИЯ- БР.80;БАТЕРИЯ- БР.80;БАДЖОВЕ- БР.200;БАДЖОВЕ- БР.200;ВИЗИТНИК- БР.5;ГРАФИТИ- КУТИЯ 50;ГРАФИТИ- КУТИЯ 50;ГУМИЧКИ- БР.150;ДЖОБ- П-Т 350;ДЖОБ- БР. 350;ДИСКЕТИ- КУТИЯ 20;ДИСКОВЕ- БР. 1300;ДИСКОВЕ- БР.1000;ДЪСКА- БР.2;ДЪСКА- БР.5;КОРЕКТОР- БР.250;КОРЕКТОР- БР.400;КАЛКУЛАТОР- БР.40;КАЛКУЛАТОР- БР.40;ЛИНИЯ- БР.50;ЛИНИЯ- БР.50;ЛЕПИЛО- БР.400;ЛЕПИЛО- БР.300;ЛЕПИЛО- БР.50;ЛЕПИЛО- БР.50;ЛЕПИЛО- БР.80;ЛАСТИК- П-Т 10;МАКЕТЕН НОЖ- БР.50;МОЛИВ- БР.100;МОЛИВ- БР.250;МОЛИВИ- БР.40;МАРКЕР- БР.150;МАРКЕР- БР.200;МАРКЕР- БР. 100;МАСТИЛО ЗА ТАМПОН - БР.50;МАГНИТ ЗА КЛАМЕРИ- БР.50;НОЖИЦА- БР.70;НОЖИЦА- БР.60;ОРГАНАЙЗЕР- БР.15;ОСТРИЛКИ- БР.100;ПЕРФОРАТОР- БР.60;ПЕРФОРАТОР- БР.10;ПЪЛНИТЕЛ ЗА ХИМИКАЛ- БР. 100;ПЪЛНИТЕЛ ЗА ХИМИКАЛ- БР.50;ПОСТАВКА ЗА БЮРО- БР. 60;ПОЧИСТВАЩИ КЪРПИЧКИ- БР.50;ПОСТАВКА ЗА МОЛИВИ И ХИМИКАЛИ- БР.30;РАПИДОГРАФ- БР.17;РАПИДОГРАФ- БР.17;ТИКСО- БР.150;ТИКСО- БР.100;ТИКСО- БР.50;ТИКСО- БР.80;ТИКСО- БР.60;ТЕЛБОД- БР.300; ТЕЛБОД- БР.30;ТЕЛЧЕТА ЗА ТЕЛБОД- КУТИЯ 400;ТЕЛЧЕТА ЗА ТЕЛБОД- КУТИЯ 100;ТИКСОРЕЗАЧКА- БР.30;ТУШ ЗА РАПИТОГРАФ- БР.20;ФЛАШ ПАМЕТ- БР.65;ФЛАШ ПАМЕТ- БР.65;ХИМИКАЛ- БР.360;ХИМИКАЛ- БР.1800;ХИМИКАЛ- БР.600;ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 2100; ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 500;ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 10; ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 150; ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 100;ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 50; ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 100;ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 100;ХАРТИЯ- КАШОН 10;ХАРТИЯ- КАШОН 30;ХАРТИЯ- КАШОН 10;ХАРТИЯ- КАШОН 5; ХАРТИЯ- КАШОН 30;ХАРТИЯ- РУЛО 5;ХАРТИЯ- БР. 150;ХАРТИЯ- БР.300ХАРТИЯ- БЛОКЧЕ 20;КУБЧЕ- БЯЛО ХАРТИЕНО- БР.400; КУБЧЕ-ЦВЕТНО ХАРТИЕНО- БР.70;КУБЧЕ-САМОЗАЛЕПВАЩО- БРОЙ 150;КУБЧЕ САМОЗАЛЕПВАЩО- БР.100;ТОВАРИТЕЛНИЦА ЗА ТОВАРЕН АВТОМОБИЛ- БР.50;ТОВАРИТЕЛНИЦА ЗА ТОВАРЕН АВТОМОБИЛ- БР.100;ПАУС- КУТИЯ 25;ПАУС- КУТИЯ 5; ПАУС- БР.3;ТЕТРАДКА- БР.300;ТЕТРАДКА- БР.250;ТЕТРАДКА- БР.100;ТЕТРАДКА- БР.200;ТЕТРАДКА- БР.100;ТЕТРАДКА- БР.50; ТЕТРАДКА- БР.50;ТЕТРАДКА- БР.50;АЗБУЧНИК- БР.5;АЗБУЧНИК- БР.10;КАРТОН- БР.200;ИНДЕКС- БР.70;ИНДЕКС-БР.400; НАРЕЖДАНЕ - ВНОСНА БЕЛЕЖКА към бюджета- ТОПЧЕ 60;НАРЕЖДАНЕ - ВНОСНА БЕЛЕЖКА към бюджета- ТОПЧЕ60;ПРИХОДНИ КАСОВИ ОРДЕРИ- ТОПЧЕ 40;РАЗХОДНИ КАСОВИ ОРДЕРИ- ТОПЧЕ 60;НАРЕЖДАНЕ – РАЗПИСКА – ПЛАТЕТЕ- ТОПЧЕ 30;ИСКАНЕ ЗА МАТЕРИАЛИ- ПАКЕТ 32;ИСКАНЕ ЗА МАТЕРИАЛИ- КОЧАН 10;РАЗПИСКА- БР.20;РАЗПИСКА- БР.20;РАЗПИСКА- БР.50;ПЪТЕН ЛИСТ- КОЧАН 100;ПЛИК- БР.4000;ПЛИК- БР.6000;ПЛИК- БР.7000;ПЛИК- БР.400;ПЛИК- БР.100;ПЛИК ЗА CD и DVD- БР.1000;т.2 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 – „Периодична доставка на офис оборудване, без мебелировка, предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, утвърден с решение на МС 591/18.07.2016г.“ със следните артикули:АРХИВЕН КАШОН- БР.100;КЛАМЕРИ- КУТИЯ 400;КЛАМЕРИ- КУТИЯ 100;КЛАМЕРИ- КУТИЯ 30;КАСОВА КНИГА- БР. 35;ПАПКА- БР. 250;ПАПКА- БР. 1300;ПАПКА- БР. 4000;ПАПКА- БР. 300;ПАПКА- БР. 100;ПАПКА- БР.150; ПОСТАВКА ЗА КОМПЮТЪРНА МИШКА- БР.30;РОЛКИ ЗА КАСОВ АПАРАТ- БР.800;ТЕФТЕР-РАБОТЕН- БР.50;КЛАСЬОР- БР.1300; КЛАСЬОР - БР.1000;КЛИПБОРД С КАПАК- БР.50;КЛИПБОРД БЕЗ КАПАК- БР.80;т.2Количеството и видовете офис оборудване се доставят на отделни заявки, в зависимост от моментните потребности на община Пещера и второстепенните разпоредители с бюджетни средства. 14.06.2019 г.  17:30 ч.
9088863 04.06.2019 г.  Община Варна „Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на обект „Основен ремонт, реконструкция и преустройство на спортни площадки на открито в СУ "Св. Климент Охридски", ПИ 10135.1507.1023 по КК, район "Одесос", гр. Варна“ 17.06.2019 г.  17:30 ч.
9088862 04.06.2019 г.  Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Казанлък към Държавно предприятие - Югоизточно държавно предприятие /ДПЮИДП/ - Сливен „ПРОФИЛАКТИКА, РЕМОНТ И ДОСТАВКА НА ПОЖАРОТЕХНИЧЕСКИ СРЕДСТВА И МАТЕРИАЛИ ЗА СРОК ОТ 12 МЕСЕЦА“ Кратко описание: В рамките на настоящата поръчка се предвижда изпълнението на следните доставки и услуги : Доставка на 6 (шест) броя прахови пожарогасители по 1 кг. за леките автомобили собственост на ДГС Казанлък; Доставка на 4 (четири) броя прахови пожарогасители по 2 кг. за товарните автомобили собственост на ТП ДГС Казанлък. Техническо обслужване (профилактика) и презареждане на пожарогасители собственост на ТП ДГС Казанлък, както следва : 1. Техническо обслужване (профилактика) на Прахов пожарогасител – 6 кг.; 2.Презареждане на Прахов пожарогасител – 6 кг.; 3. Техническо обслужване (профилактика) на Воден пожарогасител – 9 кг.; 4.Презареждане на Воден пожарогасител – 9 кг.; 5.Техническо обслужване на пожарогасител CO2 – 5 кг. 6.Техническо обслужване (профилактика) на Прахов пожарогасител – 2 кг.; 7. Презареждане на Прахов пожарогасител – 2 кг.; 8.Техническо обслужване (профилактика) на Прахов пожарогасител – 1 кг.; 9.Презареждане на Прахов пожарогасител – 1 кг. В случай, че при техническото обслужване на пожарогасителите се установи необходимост от замяна на части и консумативи, Изпълнителят следва да подмени старите с нови, като използва само такива резервни части определени от производителя на пожарогасителя. Всички дейности ще се извършват от Изпълнителя, като противопожарните уреди ще се вземат от мястото на изпълнение на поръчката, а именно ТП „ДГС Казанлък”, гр.Казанлък, ул. „Освобождение” № 19, в работното време на администрацията и ще се доставят на същото място. Влаганите при техническото обслужване резервни части и консумативи да бъдат нови (неупотребявани) и да отговарят на нормативно установените изисквания за произход и качество в Република България, както и да притежават сертификат за произход и качество. Заявките на Възложителя могат да се правят по телефон, факс или имейл. При извършване на сервизно обслужване на противопожарните уреди следва да се изпълняват следните дейности : • техническо обслужване на носими или возими пожарогасители; • презареждане на носими или возими пожарогасители; • хидростатично изпитване на носими или возими пожарогасители. 5.При извършване на поддържането и обслужването на противопожарните системи и съоръжения следва да се изпълняват следните дейности : • контрол, обслужване и ремонт, необходими за поддържане на ефективната работа на инсталираната система или съоръжение; • рутинни процеси на работа върху система или съоръжение (включително почистване, подреждане, настройване и възстановяване), изпълнявани през предварително определени интервали от време. За извършеното техническо обслужване, презареждане или хидростатично изпитване (в комбинация или поотделно) се изготвя протокол (приложение № 9 от Наредба № 8121з-531 от 9 септември 2014 г. за реда и условията за осъществяване на дейности по осигуряване на пожарна безопасност на обекти и/или поддържане и обслужване на уреди, системи и съоръжения, свързани с пожарната безопасност, от търговци и контрола върху тях), копие от който се предоставя на собственика на противопожарните уреди. Гаранционния срок на доставените нови пожарогасители следва да е съгласно гаранцията на производителя. Участникът в техническото си предложение за изпълнение на поръчката следва да посочи и гаранционен срок за обслужените и заредени пожарогасители. Участниците следва да разполагат с технически средства и оборудване съгласно стандартите по чл. 31, ал. 2 от Наредба № 8121з-531 от 9 септември 2014 г. за реда и условията за осъществяване на дейности по осигуряване на пожарна безопасност на обекти и/или поддържане и обслужване на уреди, системи и съоръжения, свързани с пожарната безопасност, от търговци и контрола върху тях, но не по-малко от определените в приложение № 4 на същата наредба. 14.06.2019 г.  17:00 ч.
9088861 04.06.2019 г.  Община Добричка “Закупуване на метални контейнери тип „Бобър“ 1.1 м3 и контейнери за биоразградими отпадъци за населените места на община Добричка“ Обществената поръчка е разделена в две обособени позиции: -1-ва обособена позиция – доставка на метални контейнери тип „Бобър“ с вместимост 1.1 м3 ; -2-ра обособена позиция – доставка на кафяви контейнери за биоразградими отпадъци с вместимост 1.1 м3; Предлаганите контейнери да отговарят на действащите европейски норми за контейнери „БОБЪР” и да притежават: - Сертификат за съответствие на продукта със стандартите: БДС: EN 840- 3:2013; БДС : EN 840- 5:2013 ; БДС : EN 840- 6:2013 ; - Паспорт на изделието включващ техническа характеристика, указания за експлоатация и безопасност 14.06.2019 г.  17:00 ч.
9088860 04.06.2019 г.  Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Асеновград към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян Доставка чрез закупуване на инструменти и материали, необходими за осъществяване на дейностите по маркиране и дърводобив на територията на ТП „ДГС – Асеновград” за срок от 24 месеца, както следва: - Защитна каска – 20 бр.; - Светлоотразителна жилетка – 20 бр.; - Горска креда (кутия 12 броя) – 30 бр.; - Боя блажна алкидна – 350 бр.; - Разредител за боя – 50 бр.; - Универсален спрей – 30 бр.; - Специализиран горски спрей за маркиране на стояща дървесина в гората – 400 бр.; Описанието и характеристиките на материалите, се съдържат в приложената Техническата спецификация – Приложение № 9 от условията за участие. Посочените количества са прогнозни и Възложителя не се задължава с усвояването им. Заявките ще бъдат извършвани в рамките на посочения финансов ресурс. Посочените артикули не са задължителни и възложителят не носи отговорност, ако не е заявил бройки от някои от тях. При промяна на потребностите, Възложителят може да поръчва и допълнителни такива и извън описаните в техническата спецификация, в рамките на предвидения финансов ресурс. Заявките ще бъдат отправяни до избрания изпълнител от възложителя, по телефон, факс, e-mail или друг подходящ начин. Възложителят е заложил максимални единични цени в Таблица по т. VI от Техническата спецификация – Приложение № 9 от условията за участие, над които не могат да се правят валидни предложения. 17.06.2019 г.  17:00 ч.
9088859 04.06.2019 г.  Община Карнобат Предмет на обществената поръчка е предоставяне на услуги по полиграфическа изработка на вестник „Карнобатски глас” през 2019-2020 г. Извършване на полиграфическата изработка на вестник „Карнобатски глас” и свързаните с нея дейности ще се извършва съгласно изискванията на Възложителя. Обществената поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. 17.06.2019 г.  17:30 ч.
9088858 04.06.2019 г.  Държавна агенция "Държавен резерв и военновременни запаси" /ДА "ДР и ВВЗ"/ „Доставка на акумулаторни батерии за нуждите на Държавна агенция „Държавен резерв и военновременни запаси” 17.06.2019 г.  17:30 ч.
9088857 04.06.2019 г.  Община Варна „Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на обект „Основен ремонт, реконструкция и преустройство на спортни площадки на открито в IV ЕГ "Фредерик Жолио Кюри", ПИ 10135.2563.321 по КК, район "Приморски", гр. Варна“ 17.06.2019 г.  17:30 ч.
9088856 04.06.2019 г.  Община Варна „Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на обект „Основен ремонт, реконструкция и преустройство на спортни площадки на открито в ОУ "Св. Иван Рилски", ПИ 10135.3517.3 по КК, по плана на ж. к. "Св. Иван Рилски", гр. Варнa“ 17.06.2019 г.  17:30 ч.
Общ брой: 43188
Страница 1058 от 4319 
 Първа страница Предишна страница  1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068  Следваща страница Последна страница

1 За публични покани, публикувани преди 15.04.2016 г. -- Датата отразява срока на валидност на публичната покана (вкл.)