ID |
Публикуван на |
Възложител |
Описание |
Срок за получаване нa оферти1 |
9088865 |
04.06.2019 г. |
Община Съединение |
“Текущ ремонт на общинските пътища и улици с асфалтови и трошенокаменни настилки в населените места на територията на община Съединение” |
17.06.2019 г. 17:00 ч. |
9088864 |
04.06.2019 г. |
Община Пещера |
т.1Предмета на обществената поръчка Обхваща изпълнението на „Периодична доставка на офис оборудване без мебелировка за нуждите на община Пещера и второстепенните разпоредители с бюджетни средства с 2 обособени позиции“
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Периодична доставка на офис оборудване без мебелировка, дребно офис оборудване и хартия“, със следните артикули:АНТИТЕЛБОД- БР.25;НОМЕРАТОР- БР.2;БАТЕРИЯ- БР.80;БАТЕРИЯ- БР.80;БАДЖОВЕ- БР.200;БАДЖОВЕ- БР.200;ВИЗИТНИК- БР.5;ГРАФИТИ- КУТИЯ 50;ГРАФИТИ- КУТИЯ 50;ГУМИЧКИ- БР.150;ДЖОБ- П-Т 350;ДЖОБ- БР. 350;ДИСКЕТИ- КУТИЯ 20;ДИСКОВЕ- БР. 1300;ДИСКОВЕ- БР.1000;ДЪСКА- БР.2;ДЪСКА- БР.5;КОРЕКТОР- БР.250;КОРЕКТОР- БР.400;КАЛКУЛАТОР- БР.40;КАЛКУЛАТОР- БР.40;ЛИНИЯ- БР.50;ЛИНИЯ- БР.50;ЛЕПИЛО- БР.400;ЛЕПИЛО- БР.300;ЛЕПИЛО- БР.50;ЛЕПИЛО- БР.50;ЛЕПИЛО- БР.80;ЛАСТИК- П-Т 10;МАКЕТЕН НОЖ- БР.50;МОЛИВ- БР.100;МОЛИВ- БР.250;МОЛИВИ- БР.40;МАРКЕР- БР.150;МАРКЕР- БР.200;МАРКЕР- БР. 100;МАСТИЛО ЗА ТАМПОН - БР.50;МАГНИТ ЗА КЛАМЕРИ- БР.50;НОЖИЦА- БР.70;НОЖИЦА- БР.60;ОРГАНАЙЗЕР- БР.15;ОСТРИЛКИ- БР.100;ПЕРФОРАТОР- БР.60;ПЕРФОРАТОР- БР.10;ПЪЛНИТЕЛ ЗА ХИМИКАЛ- БР. 100;ПЪЛНИТЕЛ ЗА ХИМИКАЛ- БР.50;ПОСТАВКА ЗА БЮРО- БР. 60;ПОЧИСТВАЩИ КЪРПИЧКИ- БР.50;ПОСТАВКА ЗА МОЛИВИ И ХИМИКАЛИ- БР.30;РАПИДОГРАФ- БР.17;РАПИДОГРАФ- БР.17;ТИКСО- БР.150;ТИКСО- БР.100;ТИКСО- БР.50;ТИКСО- БР.80;ТИКСО- БР.60;ТЕЛБОД- БР.300;
ТЕЛБОД- БР.30;ТЕЛЧЕТА ЗА ТЕЛБОД- КУТИЯ 400;ТЕЛЧЕТА ЗА ТЕЛБОД- КУТИЯ 100;ТИКСОРЕЗАЧКА- БР.30;ТУШ ЗА РАПИТОГРАФ- БР.20;ФЛАШ ПАМЕТ- БР.65;ФЛАШ ПАМЕТ- БР.65;ХИМИКАЛ- БР.360;ХИМИКАЛ- БР.1800;ХИМИКАЛ- БР.600;ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 2100;
ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 500;ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 10; ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 150; ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 100;ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 50;
ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 100;ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 100;ХАРТИЯ- КАШОН 10;ХАРТИЯ- КАШОН 30;ХАРТИЯ- КАШОН 10;ХАРТИЯ- КАШОН 5;
ХАРТИЯ- КАШОН 30;ХАРТИЯ- РУЛО 5;ХАРТИЯ- БР. 150;ХАРТИЯ- БР.300ХАРТИЯ- БЛОКЧЕ 20;КУБЧЕ- БЯЛО ХАРТИЕНО- БР.400;
КУБЧЕ-ЦВЕТНО ХАРТИЕНО- БР.70;КУБЧЕ-САМОЗАЛЕПВАЩО- БРОЙ 150;КУБЧЕ САМОЗАЛЕПВАЩО- БР.100;ТОВАРИТЕЛНИЦА ЗА ТОВАРЕН АВТОМОБИЛ- БР.50;ТОВАРИТЕЛНИЦА ЗА ТОВАРЕН АВТОМОБИЛ- БР.100;ПАУС- КУТИЯ 25;ПАУС- КУТИЯ 5;
ПАУС- БР.3;ТЕТРАДКА- БР.300;ТЕТРАДКА- БР.250;ТЕТРАДКА- БР.100;ТЕТРАДКА- БР.200;ТЕТРАДКА- БР.100;ТЕТРАДКА- БР.50;
ТЕТРАДКА- БР.50;ТЕТРАДКА- БР.50;АЗБУЧНИК- БР.5;АЗБУЧНИК- БР.10;КАРТОН- БР.200;ИНДЕКС- БР.70;ИНДЕКС-БР.400;
НАРЕЖДАНЕ - ВНОСНА БЕЛЕЖКА към бюджета- ТОПЧЕ 60;НАРЕЖДАНЕ - ВНОСНА БЕЛЕЖКА към бюджета- ТОПЧЕ60;ПРИХОДНИ КАСОВИ ОРДЕРИ- ТОПЧЕ 40;РАЗХОДНИ КАСОВИ ОРДЕРИ- ТОПЧЕ 60;НАРЕЖДАНЕ – РАЗПИСКА – ПЛАТЕТЕ- ТОПЧЕ 30;ИСКАНЕ ЗА МАТЕРИАЛИ- ПАКЕТ 32;ИСКАНЕ ЗА МАТЕРИАЛИ- КОЧАН 10;РАЗПИСКА- БР.20;РАЗПИСКА- БР.20;РАЗПИСКА- БР.50;ПЪТЕН ЛИСТ- КОЧАН 100;ПЛИК- БР.4000;ПЛИК- БР.6000;ПЛИК- БР.7000;ПЛИК- БР.400;ПЛИК- БР.100;ПЛИК ЗА CD и DVD- БР.1000;т.2 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 – „Периодична доставка на офис оборудване, без мебелировка, предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, утвърден с решение на МС 591/18.07.2016г.“ със следните артикули:АРХИВЕН КАШОН- БР.100;КЛАМЕРИ- КУТИЯ 400;КЛАМЕРИ- КУТИЯ 100;КЛАМЕРИ- КУТИЯ 30;КАСОВА КНИГА- БР. 35;ПАПКА- БР. 250;ПАПКА- БР. 1300;ПАПКА- БР. 4000;ПАПКА- БР. 300;ПАПКА- БР. 100;ПАПКА- БР.150;
ПОСТАВКА ЗА КОМПЮТЪРНА МИШКА- БР.30;РОЛКИ ЗА КАСОВ АПАРАТ- БР.800;ТЕФТЕР-РАБОТЕН- БР.50;КЛАСЬОР- БР.1300;
КЛАСЬОР - БР.1000;КЛИПБОРД С КАПАК- БР.50;КЛИПБОРД БЕЗ КАПАК- БР.80;т.2Количеството и видовете офис оборудване се доставят на отделни заявки, в зависимост от моментните потребности на община Пещера и второстепенните разпоредители с бюджетни средства. |
14.06.2019 г. 17:30 ч. |
9088863 |
04.06.2019 г. |
Община Варна |
„Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на обект „Основен ремонт, реконструкция и преустройство на спортни площадки на открито в СУ "Св. Климент Охридски", ПИ 10135.1507.1023 по КК, район "Одесос", гр. Варна“ |
17.06.2019 г. 17:30 ч. |
9088862 |
04.06.2019 г. |
Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Казанлък към Държавно предприятие - Югоизточно държавно предприятие /ДПЮИДП/ - Сливен |
„ПРОФИЛАКТИКА, РЕМОНТ И ДОСТАВКА НА ПОЖАРОТЕХНИЧЕСКИ СРЕДСТВА И МАТЕРИАЛИ ЗА СРОК ОТ 12 МЕСЕЦА“
Кратко описание: В рамките на настоящата поръчка се предвижда изпълнението на следните доставки и услуги :
Доставка на 6 (шест) броя прахови пожарогасители по 1 кг. за леките автомобили собственост на ДГС Казанлък;
Доставка на 4 (четири) броя прахови пожарогасители по 2 кг. за товарните автомобили собственост на ТП ДГС Казанлък.
Техническо обслужване (профилактика) и презареждане на пожарогасители собственост на ТП ДГС Казанлък, както следва :
1. Техническо обслужване (профилактика) на Прахов пожарогасител – 6 кг.;
2.Презареждане на Прахов пожарогасител – 6 кг.;
3. Техническо обслужване (профилактика) на Воден пожарогасител – 9 кг.;
4.Презареждане на Воден пожарогасител – 9 кг.;
5.Техническо обслужване на пожарогасител CO2 – 5 кг.
6.Техническо обслужване (профилактика) на Прахов пожарогасител – 2 кг.;
7. Презареждане на Прахов пожарогасител – 2 кг.;
8.Техническо обслужване (профилактика) на Прахов пожарогасител – 1 кг.;
9.Презареждане на Прахов пожарогасител – 1 кг.
В случай, че при техническото обслужване на пожарогасителите се установи необходимост от замяна на части и консумативи, Изпълнителят следва да подмени старите с нови, като използва само такива резервни части определени от производителя на пожарогасителя.
Всички дейности ще се извършват от Изпълнителя, като противопожарните уреди ще се вземат от мястото на изпълнение на поръчката, а именно ТП „ДГС Казанлък”, гр.Казанлък, ул. „Освобождение” № 19, в работното време на администрацията и ще се доставят на същото място.
Влаганите при техническото обслужване резервни части и консумативи да бъдат нови (неупотребявани) и да отговарят на нормативно установените изисквания за произход и качество в Република България, както и да притежават сертификат за произход и качество.
Заявките на Възложителя могат да се правят по телефон, факс или имейл.
При извършване на сервизно обслужване на противопожарните уреди следва да се изпълняват следните дейности :
• техническо обслужване на носими или возими пожарогасители;
• презареждане на носими или возими пожарогасители;
• хидростатично изпитване на носими или возими пожарогасители.
5.При извършване на поддържането и обслужването на противопожарните системи и съоръжения следва да се изпълняват следните дейности :
• контрол, обслужване и ремонт, необходими за поддържане на ефективната работа на инсталираната система или съоръжение;
• рутинни процеси на работа върху система или съоръжение (включително почистване, подреждане, настройване и възстановяване), изпълнявани през предварително определени интервали от време.
За извършеното техническо обслужване, презареждане или хидростатично изпитване (в комбинация или поотделно) се изготвя протокол (приложение № 9 от Наредба № 8121з-531 от 9 септември 2014 г. за реда и условията за осъществяване на дейности по осигуряване на пожарна безопасност на обекти и/или поддържане и обслужване на уреди, системи и съоръжения, свързани с пожарната безопасност, от търговци и контрола върху тях), копие от който се предоставя на собственика на противопожарните уреди.
Гаранционния срок на доставените нови пожарогасители следва да е съгласно гаранцията на производителя.
Участникът в техническото си предложение за изпълнение на поръчката следва да посочи и гаранционен срок за обслужените и заредени пожарогасители.
Участниците следва да разполагат с технически средства и оборудване съгласно стандартите по чл. 31, ал. 2 от Наредба № 8121з-531 от 9 септември 2014 г. за реда и условията за осъществяване на дейности по осигуряване на пожарна безопасност на обекти и/или поддържане и обслужване на уреди, системи и съоръжения, свързани с пожарната безопасност, от търговци и контрола върху тях, но не по-малко от определените в приложение № 4 на същата наредба.
|
14.06.2019 г. 17:00 ч. |
9088861 |
04.06.2019 г. |
Община Добричка |
“Закупуване на метални контейнери тип „Бобър“ 1.1 м3 и контейнери за биоразградими отпадъци за населените места на община Добричка“
Обществената поръчка е разделена в две обособени позиции:
-1-ва обособена позиция – доставка на метални контейнери тип „Бобър“ с вместимост 1.1 м3 ;
-2-ра обособена позиция – доставка на кафяви контейнери за биоразградими отпадъци с вместимост 1.1 м3;
Предлаганите контейнери да отговарят на действащите европейски норми за контейнери „БОБЪР” и да притежават:
- Сертификат за съответствие на продукта със стандартите:
БДС: EN 840- 3:2013; БДС : EN 840- 5:2013 ; БДС : EN 840- 6:2013 ;
- Паспорт на изделието включващ техническа характеристика, указания за експлоатация и безопасност
|
14.06.2019 г. 17:00 ч. |
9088860 |
04.06.2019 г. |
Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Асеновград към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян |
Доставка чрез закупуване на инструменти и материали, необходими за осъществяване на дейностите по маркиране и дърводобив на територията на ТП „ДГС – Асеновград” за срок от 24 месеца, както следва:
- Защитна каска – 20 бр.;
- Светлоотразителна жилетка – 20 бр.;
- Горска креда (кутия 12 броя) – 30 бр.;
- Боя блажна алкидна – 350 бр.;
- Разредител за боя – 50 бр.;
- Универсален спрей – 30 бр.;
- Специализиран горски спрей за маркиране на стояща дървесина в гората – 400 бр.;
Описанието и характеристиките на материалите, се съдържат в приложената Техническата спецификация – Приложение № 9 от условията за участие.
Посочените количества са прогнозни и Възложителя не се задължава с усвояването им. Заявките ще бъдат извършвани в рамките на посочения финансов ресурс. Посочените артикули не са задължителни и възложителят не носи отговорност, ако не е заявил бройки от някои от тях. При промяна на потребностите, Възложителят може да поръчва и допълнителни такива и извън описаните в техническата спецификация, в рамките на предвидения финансов ресурс. Заявките ще бъдат отправяни до избрания изпълнител от възложителя, по телефон, факс, e-mail или друг подходящ начин.
Възложителят е заложил максимални единични цени в Таблица по т. VI от Техническата спецификация – Приложение № 9 от условията за участие, над които не могат да се правят валидни предложения.
|
17.06.2019 г. 17:00 ч. |
9088859 |
04.06.2019 г. |
Община Карнобат |
Предмет на обществената поръчка е предоставяне на услуги по полиграфическа изработка на вестник „Карнобатски глас” през 2019-2020 г. Извършване на полиграфическата изработка на вестник „Карнобатски глас” и свързаните с нея дейности ще се извършва съгласно изискванията на Възложителя. Обществената поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. |
17.06.2019 г. 17:30 ч. |
9088858 |
04.06.2019 г. |
Държавна агенция "Държавен резерв и военновременни запаси" /ДА "ДР и ВВЗ"/ |
„Доставка на акумулаторни батерии за нуждите на Държавна агенция „Държавен резерв и военновременни запаси” |
17.06.2019 г. 17:30 ч. |
9088857 |
04.06.2019 г. |
Община Варна |
„Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на обект „Основен ремонт, реконструкция и преустройство на спортни площадки на открито в IV ЕГ "Фредерик Жолио Кюри", ПИ 10135.2563.321 по КК, район "Приморски", гр. Варна“
|
17.06.2019 г. 17:30 ч. |
9088856 |
04.06.2019 г. |
Община Варна |
„Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на обект „Основен ремонт, реконструкция и преустройство на спортни площадки на открито в ОУ "Св. Иван Рилски", ПИ 10135.3517.3 по КК, по плана на ж. к. "Св. Иван Рилски", гр. Варнa“ |
17.06.2019 г. 17:30 ч. |
|
Общ брой: 43188 | Страница 1058 от 4319 | | |