Версия за печат

00858-2019-0010

BG-Пловдив:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер Рзз-7064 от дата 20.12.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000455457

BG421, ПЛОВДИВСКИ УНИВЕРСИТЕТ ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ, град Пловдив, ул. Цар Асен № 24, За: Лиляна Велиянова Шаламанова, България 4000, Пловдив, Тел.: 00359 32261401, E-mail: shalamanova91@gmail.com, Факс: 00359 32261226

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.uni-plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://uni-plovdiv.bg/pages/index/1841/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР НА СГРАДА НА ПУ „ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ” – ЕТАП II, ПО ПРОЕКТ BG05M2OP001-1.002-0005-C01”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е за изпълнение на СМР на съществуваща сграда на Пловдивски университет „Паисий Хилендарски”, находяща се на адрес: гр. Пловдив, ул. „Костаки Пеев” № 21, включващи: изграждане на пристройка за входно фоайе и асансьор, обслужващ всички съществуващи надземни нива, във връзка с осигуряване на достъпна архитектурна среда в съответствие с Наредба 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително за хора с увреждания, така също и изпълнение на фасадна топлоизолация, заедно с общо цветово оформяне на фасадите. Поръчката включва в обхвата си следните три дейности: 1. Извършване на СМР; 2. Доставка и монтаж на необходимото за изпълнение на строителството оборудване; Избраният изпълнител следва да извърши гореописаните дейности по отношение на строителството – предмет на поръчката. Очакваните резултати от изпълнението на настоящата поръчка е качествено и законосъобразно извършени строително – монтажни работи; Задачите и дейностите по изпълнение на поръчката са описани подробно в одобрени инвестиционни проети и проектната дакументация по отделните части- Приложение № 6. Видовете и количествата на отделните СМР са описани подробно в Количествена Сметка - Приложение №1.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Обществената поръчка се финансира със средства по Проект BG05M2OP001-1.002-0005-C01 Център за компетентност „Персонализирана иновативна медицина (ПЕРИМЕД)”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Дейностите предмет на общественана поръчка са систематично свързани, поради което поръчката следва да се изпълни от един изпълнител и не е целесъобразно разделянето на обособени позиции, тъй като това ще доведе до затруднения в организацията, изпълнението и отчитането на работата по предмета на поръчаката.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 367800 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата процедура на онование чл.17, ал.1 и във вр. чл.18, ал.1, т.12 и чл.19, ал.1 ЗОП. Съгласно разпоредбата на чл.21, ал.15 от ЗОП, редът за възлагане е регламентиран в чл.18, ал.1, т.12, вр. чл.20, ал.2, т.1 ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условия за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, са налице условия за провеждане на процедурата чрез публично състезание. Провеждането на тази процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчаката, както и прозрачността при разходване на финансови средства. Чрез тази процедура се цели да се защити обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Минималният срок за изпълнение на настоящата обществена поръчка е 60 календарни дни, а максималния до 240 календарни дни, считано от датата на подписване на договора за обществената поръчка до подписване на протокол за предаване и приемане на изпълнението съгласно условията на Договора.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

10 дневен срок от обстоятелството по чл.197, ал.1 и ал.2 ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

20.12.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

проф. д-р Румен Димитров Младенов

VIII.2) Длъжност

Ректор