00858-2019-0010
Технически редакции | ||
20.12.2019 09:41 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
20.12.2019 09:34 ч. : | 20/12/2019 08:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.12.2019 09:34 ч. : | 20/12/2019 08:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG421, ПЛОВДИВСКИ УНИВЕРСИТЕТ ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ, град Пловдив, ул. Цар Асен № 24, За: Лиляна Велиянова Шаламанова, България 4000, Пловдив, Тел.: 00359 32261401, E-mail: shalamanova91@gmail.com, Факс: 00359 32261226
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.uni-plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://uni-plovdiv.bg/pages/index/1841/.
Публичноправна организация
Образование
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР НА СГРАДА НА ПУ „ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ” – ЕТАП II, ПО ПРОЕКТ BG05M2OP001-1.002-0005-C01”
Предмет на настоящата обществена поръчка е за изпълнение на СМР на съществуваща сграда на Пловдивски университет „Паисий Хилендарски”, находяща се на адрес: гр. Пловдив, ул. „Костаки Пеев” № 21, включващи: изграждане на пристройка за входно фоайе и асансьор, обслужващ всички съществуващи надземни нива, във връзка с осигуряване на достъпна архитектурна среда в съответствие с Наредба 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително за хора с увреждания, така също и изпълнение на фасадна топлоизолация, заедно с общо цветово оформяне на фасадите. Поръчката включва в обхвата си следните три дейности: 1. Извършване на СМР; 2. Доставка и монтаж на необходимото за изпълнение на строителството оборудване; Избраният изпълнител следва да извърши гореописаните дейности по отношение на строителството – предмет на поръчката. Очакваните резултати от изпълнението на настоящата поръчка е качествено и законосъобразно извършени строително – монтажни работи; Задачите и дейностите по изпълнение на поръчката са описани подробно в одобрени инвестиционни проети и проектната дакументация по отделните части- Приложение № 6. Видовете и количествата на отделните СМР са описани подробно в Количествена Сметка - Приложение №1.
НЕ
ДА
Обществената поръчка се финансира със средства по Проект BG05M2OP001-1.002-0005-C01 Център за компетентност „Персонализирана иновативна медицина (ПЕРИМЕД)”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове.
НЕ
Дейностите предмет на общественана поръчка са систематично свързани, поради което поръчката следва да се изпълни от един изпълнител и не е целесъобразно разделянето на обособени позиции, тъй като това ще доведе до затруднения в организацията, изпълнението и отчитането на работата по предмета на поръчаката.
НЕ
V: Мотиви
Възложителят обявява настоящата процедура на онование чл.17, ал.1 и във вр. чл.18, ал.1, т.12 и чл.19, ал.1 ЗОП. Съгласно разпоредбата на чл.21, ал.15 от ЗОП, редът за възлагане е регламентиран в чл.18, ал.1, т.12, вр. чл.20, ал.2, т.1 ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условия за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, са налице условия за провеждане на процедурата чрез публично състезание. Провеждането на тази процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчаката, както и прозрачността при разходване на финансови средства. Чрез тази процедура се цели да се защити обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Минималният срок за изпълнение на настоящата обществена поръчка е 60 календарни дни, а максималния до 240 календарни дни, считано от датата на подписване на договора за обществената поръчка до подписване на протокол за предаване и приемане на изпълнението съгласно условията на Договора.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
10 дневен срок от обстоятелството по чл.197, ал.1 и ал.2 ЗОП.
20.12.2019 г.
VIII: Възложител
проф. д-р Румен Димитров Младенов
Ректор