Версия за печат

00282-2020-0008

BG-Плевен:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000405689

BG314, Медицински Университет - Плевен, ул.Климент Охридски №1, За: Валерия Тачева, България 5800, Плевен, Тел.: 064 884264, E-mail: zop@mu-pleven.bg, Факс: 064 827008

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://mu-pleven.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://mu-pleven.bg/index.php/bg/tenders-and-contracts/2015-05-09-21-32-52/460-procedures-zop-2020/5509-2020-03-24-11-32-02.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 719 от 26.03.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00282-2020-0008
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Процедурата се състои от три обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: Текущ ремонт на учебни зали, лаборатории и кабинети , в сградите на Ректорат 1 и Ректорат 2, при МУ - Плевен, ул. „Климент Охридски” №1; Обособена позиция №2: Текущ ремонт на: учебни зали и общи помещения в сградата на ТЕЛЕЦ, при МУ – Плевен, ул. „Климент Охридски” № 1; Обособена позиция №3: Текущ ремонт на жилищни стаи и общи помещения в сградата на Студентско общежитие „Медик 1“ – Плевен, ул. „Сергей Румянцев” №31.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 26 от 15.12.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, АВ БИЛД ЕООД, бул.“Христо Ботев“ №28, ет.3, България 1000, София, Тел.: 088 4979190, E-mail: avbuild@abv.bg, Факс: 088 4979190

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

1. Демонтажни работи: Демонтират се съществуващи настилки, облицовки и леки преградни панели между помещенията. Демонтират се: електрическа инсталация /до ел. табла/; водопроводна, канализационна и отоплителни инсталаци /вертикални инсталационни щрангове/; осветителни тела, ключове, контакти и санитарни уреди. Стените и таваните се изстъргват, обрушва се компрометираната мазилка. Демонтират се всички дограми /врати и прозорци/. 2. Довършителни работи: Изгражда се газобетонова зидария, на мястото на демонтираните леки преградни бетонови панели, полага се циментова шпакловка с мрежа. След изстъргване на стените и таваните се полага дълбокопроникващ грунд, а на местата, където е необходимо се възстановява вароциментовата мазилка. След вароциментовата мазилка се грундират всички повърхнини и се полага гипсова шпакловъчна смес. В зависимост от конкретното помещение таваните се шпакловат или се изпълнява окачен таван. По стените се полага гипсова шпакловка, предстенна обшивка от гипсокарт

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
2126245.82 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

11.06.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Поръчката е публикувана през март 2020 г., а информацията за допълнителните средства е получена през септември 2020 г., което наложи промяната в проекта на договора в чл.7 на основание чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП /преди промяната гласеше/:.(1)Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума по чл. 4 ще се изплаща по банков път на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: - авансово плащане – до 20% от общата стойност за изпълнението предмета на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора. - две междинни плащания – до 70% от общата стойност за изпълнението предмета на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след съставяне и подписване на акт за извършена работа. - окончателно плащане – 10% от общата стойност за изпълнението предмета на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване и представяне на протоколи за приемане на извършените СМРР. ; Преди промяната: „Чл. 7 (1)Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума по чл. 4 ще се изплаща по банков път на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: - авансово плащане – до 20% от общата стойност за изпълнението предмета на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора. - две междинни плащания – до 70% от общата стойност за изпълнението предмета на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след съставяне и подписване на акт за извършена работа. - окончателно плащане – 10% от общата стойност за изпълнението предмета на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване и представяне на протоколи за приемане на извършените СМРР. ; След промяната: „Чл. 7 (1)Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума по чл.4 ще се изплаща по банков път на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: -авансово плащане в размер на 700 000(седемстотин хиляди лева ) с включен ДДС, платимо в срок до 30(тридесет) календарни дни след подписване на договора;-две междинни плащания в размер до 90% от общата стойност за изпълнението предмета на договора , платими в срок до 30(тридесет) календарни дни след състав ; Правно основание: В изпълнение на чл. 1, ал.1, т.1 от Постановление № 219/17.08.2020г на Министерски съвет на Република България, според което : Медицински Университет – Плевен има право на разход в размер на 700 000.00 лв. с ДДС за изпълнение на мерки за енергийна ефективност, ремонт и обзавеждане на студентско общежитие – „Медик 1“ в гр. Плевен се сключи ДОПЪЛНИТЕЛНО СПОРАЗУМЕНИЕ за следното:Чл.1. С цел използване на осигурения финансов ресурс с Постановление № 219/17.08.2020г. на Министерски съвет на Република България, се налага промяна на чл.7 от Договор№26/15.12.2020г., както следва: „Чл. 7 (1)Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума по чл.4 ще се изплаща по банков път на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: -авансово плащане в размер на 700 000(седемстотин хиляди лева ) с включен ДДС, платимо в срок до 30(тридесет) календарни дни след подписване на договора;-две междинни плащания в размер до 90% от общата стойност за изпълнението предмета на договора , платими в срок до 30(тридесет) календарни дни след състав
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
2391360.73 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

16.06.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Проф. д-р Добромир Димитров Димитров, д.м.
VII.2)
Длъжност: Ректор