Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
I.1)
Наименование и адрес
I.2)
Вид на възложителя
Публичноправна организация
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
II.1)
Обект на поръчката
ІI.2)
Процедурата е открита с решение
№: 719 от 26.03.2020 г.
ІI.3)
Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00282-2020-0008
ІI.4)
Описание на предмета на поръчката
Процедурата се състои от три обособени позиции, както следва:
Обособена позиция №1: Текущ ремонт на учебни зали, лаборатории и кабинети , в сградите на Ректорат 1 и Ректорат 2, при МУ - Плевен, ул. „Климент Охридски” №1;
Обособена позиция №2: Текущ ремонт на: учебни зали и общи помещения в сградата на ТЕЛЕЦ, при МУ – Плевен, ул. „Климент Охридски” № 1;
Обособена позиция №3: Текущ ремонт на жилищни стаи и общи помещения в сградата на Студентско общежитие „Медик 1“ – Плевен, ул. „Сергей Румянцев” №31.
III: Условия на договора
ІII.1)
Номер на договора: 26 от 15.12.2020 г.
ІII.2)
Договорът е сключен след
процедура за възлагане на обществена поръчка
Поръчката е възложена на обединение
III.3)
Изпълнител по договора
BG411, АВ БИЛД ЕООД, бул.“Христо Ботев“ №28, ет.3, България 1000, София, Тел.: 088 4979190, E-mail: avbuild@abv.bg, Факс: 088 4979190
Изпълнителят е МСП: да
ІII.4)
При изпълнението участват подизпълнители
ІII.5)
Предмет на договора
1. Демонтажни работи:
Демонтират се съществуващи настилки, облицовки и леки преградни панели между помещенията. Демонтират се: електрическа инсталация /до ел. табла/; водопроводна, канализационна и отоплителни инсталаци /вертикални инсталационни щрангове/; осветителни тела, ключове, контакти и санитарни уреди. Стените и таваните се изстъргват, обрушва се компрометираната мазилка. Демонтират се всички дограми /врати и прозорци/.
2. Довършителни работи:
Изгражда се газобетонова зидария, на мястото на демонтираните леки преградни бетонови панели, полага се циментова шпакловка с мрежа. След изстъргване на стените и таваните се полага дълбокопроникващ грунд, а на местата, където е необходимо се възстановява вароциментовата мазилка. След вароциментовата мазилка се грундират всички повърхнини и се полага гипсова шпакловъчна смес. В зависимост от конкретното помещение таваните се шпакловат или се изпълнява окачен таван. По стените се полага гипсова шпакловка, предстенна обшивка от гипсокарт
ІІI.6)
Срок на изпълнение
ІII.7)
Стойност, посочена в договора
2126245.82 BGN без ДДС
III.8)
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
IV: Приключване на договора
ІV.1)
Дата на приключване
ІV.3)
Договорът е изменян
Променено условие: Поръчката е публикувана през март 2020 г., а информацията за допълнителните средства е получена през септември 2020 г., което наложи промяната в проекта на договора в чл.7 на основание чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП /преди промяната гласеше/:.(1)Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума по чл. 4 ще се изплаща по банков път на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: - авансово плащане – до 20% от общата стойност за изпълнението предмета на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора.
- две междинни плащания – до 70% от общата стойност за изпълнението предмета на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след съставяне и подписване на акт за извършена работа. - окончателно плащане – 10% от общата стойност за изпълнението предмета на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване и представяне на протоколи за приемане на извършените СМРР. ; Преди промяната: „Чл. 7 (1)Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума по чл. 4 ще се изплаща по банков път на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: - авансово плащане – до 20% от общата стойност за изпълнението предмета на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора.
- две междинни плащания – до 70% от общата стойност за изпълнението предмета на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след съставяне и подписване на акт за извършена работа. - окончателно плащане – 10% от общата стойност за изпълнението предмета на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване и представяне на протоколи за приемане на извършените СМРР. ; След промяната: „Чл. 7 (1)Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума по чл.4 ще се изплаща по банков път на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва:
-авансово плащане в размер на 700 000(седемстотин хиляди лева ) с включен ДДС, платимо в срок до 30(тридесет) календарни дни след подписване на договора;-две междинни плащания в размер до 90% от общата стойност за изпълнението предмета на договора , платими в срок до 30(тридесет) календарни дни след състав ; Правно основание: В изпълнение на чл. 1, ал.1, т.1 от Постановление № 219/17.08.2020г на Министерски съвет на Република България, според което : Медицински Университет – Плевен има право на разход в размер на 700 000.00 лв. с ДДС за изпълнение на мерки за енергийна ефективност, ремонт и обзавеждане на студентско общежитие – „Медик 1“ в гр. Плевен се сключи ДОПЪЛНИТЕЛНО СПОРАЗУМЕНИЕ за следното:Чл.1. С цел използване на осигурения финансов ресурс с Постановление № 219/17.08.2020г. на Министерски съвет на Република България, се налага промяна на чл.7 от Договор№26/15.12.2020г., както следва:
„Чл. 7 (1)Дължимата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ сума по чл.4 ще се изплаща по банков път на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва:
-авансово плащане в размер на 700 000(седемстотин хиляди лева ) с включен ДДС, платимо в срок до 30(тридесет) календарни дни след подписване на договора;-две междинни плащания в размер до 90% от общата стойност за изпълнението предмета на договора , платими в срок до 30(тридесет) календарни дни след състав
ІV.4)
Договорът е изпълнен в срок
ІV.5)
Договорът е изпълнен в пълен обем
ІV.6)
Информация за изплатената сума по договора
2391360.73 BGN без ДДС
ІV.7)
Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки
V: Допълнителна информация
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
VII: Възложител
VII.1)
Трите имена: Проф. д-р Добромир Димитров Димитров, д.м.