Версия за печат

00138-2019-0003

BG-Шумен:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931721

BG333, Община Шумен, бул. Славянски № 17, За: Цвета Николова, България 9700, Шумен, Тел.: 054 857747, E-mail: ts.stilianova@shumen.bg, Факс: 054 800400

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.shumen.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://mdt.shumen.bg/ImeonWEB/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=5MtgPSfo%2f2I%3d.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ЗОП 03-01 от 18.01.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00138-2019-0003
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Целта на заданието е да се осигурят всички необходими проектни части и технически данни за изпълнение на строителството, съгласно нормативните и законови разпоредби в Република България. Проектът има за цел да подобри транспортно-експлоатационните характеристики на улиците, като повиши безопасността на автомобилно и пешеходно движение, както и комфорта при пътуване.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ЗОП 03-08 от 04.09.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG333, Обединение ДЗЗД Шумен 2019, бул. „Ришки проход“ № 66, България 9700, Шумен, Тел.: 054 862784, E-mail: office@barsad.eu, Факс: 054 830807

Интернет адрес/и:

URL: http://www.barsad.eu/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Инж-г - проектиране, стр-во и авт. надзор на обект: „Рех-ция на ул. „П. Парчевич“, от ул. „Св.Св. Кирил и Методий“ до ул. „В. Априлов”, с изгр. на нови и реконстр. на съществ. и прилежащи тротоари"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

04.09.2019 г. 

Крайна дата

26.03.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
354125.81 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

23.12.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Чл. 6. (1) Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора.; Преди промяната: Чл. 6. (1) Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора е 396 566,28 лв. (триста деветдесет и шест хиляди петстотин шестдесет и шест лева и двадесет и осем стотинки) без ДДС, и 475 879,54 лв. (четиристотин седемдесет и пет хиляди осемстотин седемдесет и девет лева и петдесет и четири стотинки) с вкл. ДДС, определена съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.; След промяната: Чл. 6. (1) Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора е 410 234,26 лв. (четиристотин и десет хиляди двеста тридесет и четири лева и двадесет и шест стотинки) без вкл. ДДС, и 492 281,12 лв. (четиристотин деветдесет и две хиляди двеста осемдесет и един лева и дванадесет стотинки) с вкл. ДДС, определена съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 във връзка с ал. 6 от Закона за обществените поръчки и във връзка с внесения на 16.09.2019 г. в Община Шумен за съгласуване инвестиционен проект във фаза „работен проект“ за обекта, съгласно техническата спецификация за обособената позиция към документацията за възлагане на обществена поръчка и в обхвата и съдържанието, регламентиран в Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проект
Променено условие: Чл. 6. (1) Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора.; Преди промяната: Чл. 6. (1) Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора е 354 125,81 (триста петдесет и четири хиляди сто двадесет и пет лева и 81ст.) лева без ДДС, и 424 950,97 (четиристотин двадесет и четири хиляди деветстотин и петдесет лева и 97 ст.) лева с ДДС, определена съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.; След промяната: Чл. 6. (1) Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора е 396 566, 28 лв. (триста деветдесет и шест хиляди петстотин шестдесет и шест лева и двадесет и осем стотинки) без ДДС, и 475 879, 54 лв. (четиристотин седемдесет и пет хиляди осемстотин седемдесет и девет лева и петдесет и четири стотинки) с вкл. ДДС, определена съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 във връзка с ал. 6 от Закона за обществените поръчки и във връзка с внесения на 16.09.2019 г. в Община Шумен за съгласуване инвестиционен проект във фаза „работен проект“ за обекта, съгласно техническата спецификация за обособената позиция към документацията за възлагане на обществена поръчка и в обхвата и съдържанието, регламентиран в Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проект
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
408451.98 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Боян Костадинов Тодоров
VII.2)
Длъжност: Зам.-кмет по СЕ на Община Шумен, на основание чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно заповед № РД-25-862/20.04.2016 г. на Кмета на Община Шумен