І: Възложител
I.1)
Наименование и адрес
I.2)
Вид на възложителя
Регионален или местен орган
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
II.1)
Обект на поръчката
ІI.2)
Процедурата е открита с решение
№: ЗОП 03-01 от 18.01.2019 г.
ІI.3)
Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00138-2019-0003
ІI.4)
Описание на предмета на поръчката
Целта на заданието е да се осигурят всички необходими проектни части и технически данни за изпълнение на строителството, съгласно нормативните и законови разпоредби в Република България. Проектът има за цел да подобри транспортно-експлоатационните характеристики на улиците, като повиши безопасността на автомобилно и пешеходно движение, както и комфорта при пътуване.
III: Условия на договора
ІII.1)
Номер на договора: ЗОП 03-08 от 04.09.2019 г.
ІII.2)
Договорът е сключен след
процедура за възлагане на обществена поръчка
Поръчката е възложена на обединение
III.3)
Изпълнител по договора
BG333, Обединение ДЗЗД Шумен 2019, бул. „Ришки проход“ № 66, България 9700, Шумен, Тел.: 054 862784, E-mail: office@barsad.eu, Факс: 054 830807
Интернет адрес/и:
URL: http://www.barsad.eu/.
Изпълнителят е МСП: да
ІII.4)
При изпълнението участват подизпълнители
ІII.5)
Предмет на договора
Инж-г - проектиране, стр-во и авт. надзор на обект: „Рех-ция на ул. „П. Парчевич“, от ул. „Св.Св. Кирил и Методий“ до ул. „В. Априлов”, с изгр. на нови и реконстр. на съществ. и прилежащи тротоари"
ІІI.6)
Срок на изпълнение
ІII.7)
Стойност, посочена в договора
354125.81 BGN без ДДС
III.8)
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
IV: Приключване на договора
ІV.1)
Дата на приключване
ІV.3)
Договорът е изменян
Променено условие: Чл. 6. (1) Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора.; Преди промяната: Чл. 6. (1) Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора е 396 566,28 лв. (триста деветдесет и шест хиляди петстотин шестдесет и шест лева и двадесет и осем стотинки) без ДДС, и 475 879,54 лв. (четиристотин седемдесет и пет хиляди осемстотин седемдесет и девет лева и петдесет и четири стотинки) с вкл. ДДС, определена съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.; След промяната: Чл. 6. (1) Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора е 410 234,26 лв. (четиристотин и десет хиляди двеста тридесет и четири лева и двадесет и шест стотинки) без вкл. ДДС, и 492 281,12 лв. (четиристотин деветдесет и две хиляди двеста осемдесет и един лева и дванадесет стотинки) с вкл. ДДС, определена съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 във връзка с ал. 6 от Закона за обществените поръчки и във връзка с внесения на 16.09.2019 г. в Община Шумен за съгласуване инвестиционен проект във фаза „работен проект“ за обекта, съгласно техническата спецификация за обособената позиция към документацията за възлагане на обществена поръчка и в обхвата и съдържанието, регламентиран в Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проект
Променено условие: Чл. 6. (1) Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора.; Преди промяната: Чл. 6. (1) Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора е 354 125,81 (триста петдесет и четири хиляди сто двадесет и пет лева и 81ст.) лева без ДДС, и 424 950,97 (четиристотин двадесет и четири хиляди деветстотин и петдесет лева и 97 ст.) лева с ДДС, определена съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.; След промяната: Чл. 6. (1) Общата стойност за изпълнение на всички дейности по предмета на договора е 396 566, 28 лв. (триста деветдесет и шест хиляди петстотин шестдесет и шест лева и двадесет и осем стотинки) без ДДС, и 475 879, 54 лв. (четиристотин седемдесет и пет хиляди осемстотин седемдесет и девет лева и петдесет и четири стотинки) с вкл. ДДС, определена съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 във връзка с ал. 6 от Закона за обществените поръчки и във връзка с внесения на 16.09.2019 г. в Община Шумен за съгласуване инвестиционен проект във фаза „работен проект“ за обекта, съгласно техническата спецификация за обособената позиция към документацията за възлагане на обществена поръчка и в обхвата и съдържанието, регламентиран в Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проект
ІV.4)
Договорът е изпълнен в срок
ІV.5)
Договорът е изпълнен в пълен обем
ІV.6)
Информация за изплатената сума по договора
408451.98 BGN без ДДС
ІV.7)
Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки
V: Допълнителна информация
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
VII: Възложител
VII.1)
Трите имена: инж. Боян Костадинов Тодоров
VII.2)
Длъжност: Зам.-кмет по СЕ на Община Шумен, на основание чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно заповед № РД-25-862/20.04.2016 г. на Кмета на Община Шумен