Описание: |
Предметът на поръчката включва:
а) Постоянна 24 часова поддръжка на системата ИСД Archimed eProcess в структурата на НАП (ЦУ, ТД и Офиси) с отстраняване на проблемите в рамките на работния ден, за период от 36 месеца, считано от датата на сключване на договора, с начална дата на изпълнение не по-рано от 13.08.2018 г., в случай че договорът бъде сключен преди тази дата.
Специализирана помощ по телефон, e-mail или факс за всяка структурна единица на НАП при възникнали проблеми, свързани с функционирането на Archimed eProcess – в работни дни от 08:00 ч. до 19:00 ч.
б) Поддържане на актуална система Archimed eProcess;
в) Отстраняване на възникнали грешки във функционалността или конфигурирането на системата;
г) Промяна в конфигурирането и настройките на Archimed eProcess с цел осигуряване на нормална експлоатация на системата;
д) Своевременно отразяване на настъпилите законодателни промени в документооборотната система без промяна на първоначално установената функционалност;
е) Съдействие при актуализация и унифициране на използвани класификатори и номенклатури и тяхното мултиплициране в структурите на НАП;
ж) Възложителят (системните администратори от ЦУ, ТД и офиси на НАП), уведомява по телефона координатора на Изпълнителя за възникнали проблеми при експлоатация на ИСД Archimed eProcess. Времето за реакция на Изпълнителя след уведомяването е до 6 /шест/ часа в рамките на работен ден, а отстраняването на възникналия проблем трябва да се извърши от Изпълнителя до 24 часа от момента на уведомлението;
з) Интерфейси при връзки с други системи:
•Съдействие при обмен на документи между структурните звена на НАП , електронно правителство и други ведомства.
и) Оказване на съдействие при изготвяне на нови справки при възникнали нормативни промени в НАП за Archimed eProcess, или експорт на справки във формат Excel или друг формат по заявка от ЦУ на НАП;
й) Предоставяне на нови версии в рамките съществуващата функционалност на системата.
|