Версия за печат

00530-2018-0030

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

31. Информационни и комуникационни технологии


Решение номер РЦУ-58 от дата 27.04.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Ц. Симеонова, България 1000, София, Тел.: 02 98593044, E-mail: ts.simeonova@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=3602.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 3 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Следгаранционна поддръжка по телефон, факс и електронна поща на документооборотна система Archimed eProcess за всички структури на НАП

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва: а) Постоянна 24 часова поддръжка на системата ИСД Archimed eProcess в структурата на НАП (ЦУ, ТД и Офиси) с отстраняване на проблемите в рамките на работния ден, за период от 36 месеца, считано от датата на сключване на договора, с начална дата на изпълнение не по-рано от 13.08.2018 г., в случай че договорът бъде сключен преди тази дата. Специализирана помощ по телефон, e-mail или факс за всяка структурна единица на НАП при възникнали проблеми, свързани с функционирането на Archimed eProcess – в работни дни от 08:00 ч. до 19:00 ч. б) Поддържане на актуална система Archimed eProcess; в) Отстраняване на възникнали грешки във функционалността или конфигурирането на системата; г) Промяна в конфигурирането и настройките на Archimed eProcess с цел осигуряване на нормална експлоатация на системата; д) Своевременно отразяване на настъпилите законодателни промени в документооборотната система без промяна на първоначално установената функционалност; е) Съдействие при актуализация и унифициране на използвани класификатори и номенклатури и тяхното мултиплициране в структурите на НАП; ж) Възложителят (системните администратори от ЦУ, ТД и офиси на НАП), уведомява по телефона координатора на Изпълнителя за възникнали проблеми при експлоатация на ИСД Archimed eProcess. Времето за реакция на Изпълнителя след уведомяването е до 6 /шест/ часа в рамките на работен ден, а отстраняването на възникналия проблем трябва да се извърши от Изпълнителя до 24 часа от момента на уведомлението; з) Интерфейси при връзки с други системи: •Съдействие при обмен на документи между структурните звена на НАП , електронно правителство и други ведомства. и) Оказване на съдействие при изготвяне на нови справки при възникнали нормативни промени в НАП за Archimed eProcess, или експорт на справки във формат Excel или друг формат по заявка от ЦУ на НАП; й) Предоставяне на нови версии в рамките съществуващата функционалност на системата.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не е разделен на обособени позиции, предвид това, че включените в обхвата й дейности по поддръжка обективно не подлежат на разделяне. Отделно, услугата може да бъде извършена само от един изпълнител, притежаващ изключителни права за това.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 110000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Софтуерните продукти са закрилян с авторско право обект, съгласно чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗАПСП.„Давид Холдинг”АД е единствен носител на авторските права за документооборотна система Archimed eProcess и правата на интелектуална собственост и техническата поддръжка не са предостъпени на трети лица, за което дружеството представя декларации от изпълнителния директор на „Давид холдинг”АД и свидетелство за търговска марка. Доколкото „Давид холдинг” - АД е носител на авторските права за продукта, то възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторските му права или други права на интелектуална собственост. „Давид Холдинг“ АД е единствен носител на авторските права за документооборотна система Archimed eProcess и правата на интелектуална собственост и техническата поддръжка не са предостъпени на трети лица, което установява предпоставките за възлагане по реда на чл. 79, ал. 1, т. 3 от ЗОП и мотивира избора на процедура за възлагане на обществената поръчка чрез договаряне без предварително обявление.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

„Давид Холдинг“ АД, ЕИК 833090882 със седалище и адрес на управление: гр. Казанлък, ул. „Стара река” № 2.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Редът за възлагане е договаряне без предварително обявление по чл.18, ал.1, т. 8, определен, съобразно общата стойност на поръчките със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП през настоящата година в размер на 6 888 884,63 лв. без ДДС. Прогнозната стойност на поръчката, която е и максимално допустима, е 110 000.00 лева без ДДС. Срок на договора /изпълнението на поръчката/ - 36 месеца от датата на сключването му, с начална дата на изпълнение не по-рано от 13.08.2018 г. /в случай, че договорът се сключи преди тази дата/, при прогнозна стойност 110 000 лв. без ДДС. Заплащането за поддръжката на ИСД „Архимед” ще се извърши чрез превеждане на договорената цена по банкова сметка на Изпълнителя, разпределенa на 12 равни тримесечни вноски.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 5 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

27.04.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Гавраил Борисов Забуртов

VIII.2) Длъжност

Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед №ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г. на изпълнителния директор на НАП