Възложител: |
Национална агенция за приходите /НАП/ |
Номер: |
00530-2018-0008 |
Адрес на профила на купувача: |
http://www.nap.bg/page?id=302 |
Процедура: |
Открита процедура |
Описание: |
Дейностите, които следва да се извършат включват поддръжка и осигуряване на непрекъсната работа на система Help Desk на НАП, при гарантиране работоспособността на всички модули на системата и осигуряване на пълна интеграция на модулите за срок от 24 мес., съгласно т.III. 1 от Техническите спецификации.
Изпълнителят трябва да осигури промяна на:
-управление на конфигурационните единици в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата;
-обхвата на управлението на инциденти в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата;
-обхвата на процеса по управление на промени в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата;
-обхвата на процеса по управление на проблемите в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата;
-обхвата на съществуващата системата за наблюдение и управление на сървърите и комуникационно оборудване на НАП за приходите без промяна на функционалността на системата. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие: |
13/03/2018 17:30 |