Информация за преписката

Възложител: Национална агенция за приходите /НАП/
Номер: 00530-2018-0008
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302
Процедура: Открита процедура
Описание: Дейностите, които следва да се извършат включват поддръжка и осигуряване на непрекъсната работа на система Help Desk на НАП, при гарантиране работоспособността на всички модули на системата и осигуряване на пълна интеграция на модулите за срок от 24 мес., съгласно т.III. 1 от Техническите спецификации. Изпълнителят трябва да осигури промяна на: -управление на конфигурационните единици в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата; -обхвата на управлението на инциденти в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата; -обхвата на процеса по управление на промени в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата; -обхвата на процеса по управление на проблемите в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата; -обхвата на съществуващата системата за наблюдение и управление на сървърите и комуникационно оборудване на НАП за приходите без промяна на функционалността на системата.
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие: 13/03/2018 17:30

Съдържание

No ID на документа Подпис Тип на документа Изпратен на: Дата на публикуване в РОП:
1   828652   Обявление за поръчка (Директива 2014/24/ЕС/ЗОП)     06.02.2018 г.  08.02.2018 г. 
2   828655   Решение за откриване на процедура (ЗОП)         06.02.2018 г.  08.02.2018 г. 
3   852139   Обявление за възложена поръчка (Директива 2014/24/ЕС/ЗОП)     18.06.2018 г.  19.06.2018 г. 
4   985893   Обявление за приключване на договор за обществена поръчка (ЗОП)         26.06.2020 г.  26.06.2020 г.