Деловодна информация
00530
Е-12-00-99 06/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
06/02/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
П.Тодорова +359 298593503
petrana.todorova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3520
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Поддръжка и осигуряване на непрекъсната работа на система Help Desk на НАП“
72267100      
Услуги

Дейностите, които следва да се извършат включват поддръжка и осигуряване на непрекъсната работа на система Help Desk на НАП, при гарантиране работоспособността на всички модули на системата и осигуряване на пълна интеграция на модулите за срок от 24 мес., съгласно т.III. 1 от Техническите спецификации.
Изпълнителят трябва да осигури промяна на:
-управление на конфигурационните единици в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата;
-обхвата на управлението на инциденти в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата;
-обхвата на процеса по управление на промени в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата;
-обхвата на процеса по управление на проблемите в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата;
-обхвата на съществуващата системата за наблюдение и управление на сървърите и комуникационно оборудване на НАП за приходите без промяна на функционалността на системата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
110000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централно управление на Национална агенция за приходите (ЦУ НАП), гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков” №52

Дейностите, които следва да се извършат включват поддръжка и осигуряване на непрекъсната работа на система Help Desk на НАП, при гарантиране работоспособността на всички модули на системата и осигуряване на пълна интеграция на модулите.
Изпълнителят трябва да осигури промяна на:
-управление на конфигурационните единици в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата;
-обхвата на управлението на инциденти в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата;
-обхвата на процеса по управление на промени в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата;
-обхвата на процеса по управление на проблемите в Help Desk системата на НАП без промяна на функционалността на системата;
-обхвата на съществуващата системата за наблюдение и управление на сървърите и комуникационно оборудване на НАП за приходите без промяна на функционалността на системата. Срок - 24 мес., съгласно т.III. 1 от Техническите спецификации.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
110000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

С цел изпълнение на работата по заданието, изпълнителят трябва да предвиди за периода на договора минимален брой човекомесеца по отделните дейности за постигане на пълна работоспособност на поддържаните системи за периода на договора Минималният брой човекомесеци е 24 за целия период на договора и за всички дейности.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Oпит за изпълнение на поръчката: Участниците следва да имат изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата услуги с предмет и обем, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка. „Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането. Изискуемият от възложителя опит се декларира чрез попълване на информация за услугите в част ІV, раздел. „В“, т.1 б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Информацията следва да включва услуги, чието изпълнение е приключило в заложения период. Списъкът следва да съдържа описание на вида и обхвата на дейностите, включени в услугата, стойност без ДДС (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на услугата), независимо дали са публични или частни субекти.
2. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност и опит.За доказване на наличието на екип за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност участниците следва да посочат техническите лица (квалифицирани експерти), които ще изпълняват поръчката, участия в предходни проекти, продължителност и общ период на изпълнение, основни дейности по проекта, както и притежавани от тях сертификати или еквивалентни документи за квалификацията им, свързана с функционирането и техническата поддръжка на продуктите, включени в предмета на настоящата поръчка, издадени от производителя на продукта (посочват се вид и номер на сертификата, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочения сертификат).
Информацията се попълва в част ІV, раздел „В“, т. 6 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. Наличие на система за управление на сигурността на информацията по стандарт БДС EN ISO/IEC 27001 или еквивалентен, чийто обхват да включва дейности по проектиране, внедряване и поддръжка на информационни и комуникационни системи. За доказване на съответствието им с изискуемия от възложителя стандарт за управление на сигурността на информацията в посочената област, участниците следва да представят информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, по версия на стандарта, валидна към датата на сертификация, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието/или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството – информация за доказателствата за тези мерки.
Информацията се представя чрез попълване на част ІV, раздел „Г“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 и ал. 3 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за технически и професионални способности, съгласно чл. 67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т. 2 и т. 6 и ал. 3 от ЗОП.


1. Oпит за изпълнение на поръчката: Участниците следва да имат изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата услуги с предмет и обем, идентичен или сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, а именно: „Поддръжка и осигуряване на непрекъсната работа на система Help Desk на НАП“. Под услуги със сходен предмет ще се приемат услуги с предмет, включващ една или няколко от следните дейности: разработка и/или поддръжка на системи за управление на Help Desk и/или системи за наблюдение и/или управление на информационни ресурси. Под услуги със сходен обем следва да се разбира обхватът на изпълнените дейности да е със сходни параметри като стойност и/или количество услуги, включени в предмета на настоящата поръчка.
2. Персонал за изпълнение на поръчката: Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката с определена професионална компетентност и опит, както следва:
2.1 минимум 5 квалифицирани специалисти за изпълнение на предмета на поръчката, всеки от които да притежава минимум 2 години опит по проекти с предмет, включващ една или няколко от следните дейности: разработка и/или поддръжка на системи за управление на Help Desk и/или системи за наблюдение и/или управление на информационни ресурси, притежаващи валидни сертификати, а именно:
- 2 сертифицирани експерти по ITIL Foundation или еквивалент;
- 2 експерти с актуален сертификат Microsoft® Certified Solution Expert или Microsoft® Certified Professional или еквивалентни;
- 1 сертифициран експерт по HP Open View, притежаващ актуален сертификат HP Accredited Integration Specialis или еквивалентен.
3. Наличие на система за управление на сигурността на информацията по стандарт БДС EN ISO/IEC 27001 или еквивалентен, чийто обхват да включва дейности по проектиране, внедряване и поддръжка на информационни и комуникационни системи.
В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията следва да бъдат изпълнени от подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединение на физически и/или юридически лица, което е неперсонифицирано, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Ако участникът се позовава на капацитета на трети лица, приложими се явяват разпоредбите на чл. 65 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Специфичните изисквания за изпълнение на поръчката са посочени в т.III от Техническите спецификации.
Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 24 месеца, считано от 18.03.2018 г., в случай че договорът се сключи преди тази дата или от датата на сключване на договора, ако договорът се сключи след 18.03.2018 г.
Плащането ще се извърши на 8 равни тримесечни вноски, при условията на РМС593/2016, по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от изпълнителя фактура и одобрен отчет/доклад за извърпените услуги за съответния тримесечен период, подписани от координатора по договора.
При подписване на договора за възлагане на общ. поръчка, избраният за изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, в избрана от изпълнителя форма, в съответствие с разпоредбата на чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/03/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков №52, в сградата на ЦУ на НАП.

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл.54, ал.1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП и ППЗМИП способи, вкл. когато клиентът е юрид. лице - на физ. лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, както и на предвидените в чл. 107 от ЗОП основания.
Определената от възложителя прогнозна стойност е и максимално допустима стойност на обществената поръчка. Възложителят ще отстранява от участие участник, чиято оферта надхвърля определената от възложителя в настоящото обявление максимално допустима стойност.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в РОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва