Описание: |
Предметът на обществената поръчка е извършване на текущ ремонт на административна сграда на ТД на НАП Пловдив, в гр. Пловдив, ул. "Чернишевски" № 3. Ще бъдат извършени строително-ремонтни работи на тоалетни от четвърти до девети етаж.
Видовете ремонтни работи включват: демонтаж на клозетни клекала, писоари, смесителни батерии, дървени врати и прозорци, доставка и монтаж на тоалетни седала, фаянсова облицовка, гранитогрес, алуминиеви врати и др. подмяна, свързана с ремонта в тоалетните.
В техническата спецификация - количествена сметка, неразделна част от документацията за участие, са посочени видовете строително – ремонтни работи за изпълнение, както и тяхното количество.
За извършените дейности се изготвя протокол за установяване на действително извършените и подлежащи на разплащане дейности.
Изпълнението на предмета на поръчката включва и:
- Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата и нормативните документи;
- Доставка на необходимите материали и оборудване за извършване на ремонтните работи за сметка на Изпълнителя;
- Изпълнение на съпътстващи дейности и операции, като разместване, изнасяне и последващо монтиране на мебелите и оборудването в помещенията, мерки за защита на мебели и оборудване и други.
- Дейностите следва да бъдат извършени като не се възпрепятства работния процес на служителите на НАП. Работното време е от 09.00 часа до 17.30 часа, като обедната почивка е от 12.30 до 13.00 часа. За целта строително-ремонтните дейности е възможно да се извършат и в неработни за ведомството дни, след представяне на график от изпълнителя. Графикът следва да се представи на координатора по договора в срок от два дни от подписването на протокол обр.2 за предаване на строителната площадка. |